Dinnershow Palazzo - Robert Kranenborg

25-01-2012 14:21 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik heb zojuist via een veiling 2 kaartjes bemachtigd voor de dinnershow Palazzo in Amsterdam. Het eten wordt verzorgd door topkok Robert Kranenborg. We zitten in de buitenste ring.

Ik vroeg me af of er hier mensen zijn die al zijn geweest? Hoe vond je het eten en de show? En zijn er mensen die ook in de buitenste ring hebben gezeten? Kun je dan nog steeds alles goed zien/volgen?
Het menu is bedacht door Kranenborg, hij kookt het echt niet elke avond zelf....

Verder geen ervaring hiermee, mijn ouders zijn naar een paar van die shows geweest en vonden het leuk.
Ik ben geweest toen Ron Blauw het menu deed. Ik vond de show geweldig. Zat eveneens binnenste ring. Menu was verfrissend. Maar had daarin niks anders verwacht.
Zo he .. prijzige kaartjes zijn dat ... lijkt me wel leuk en uitzicht zal wel lukken denk ik .

hier een linkje met overzicht voor je

http://www.palazzo.nl/amsterdam/tarieven/tickets/

Hoop dat je het naar je zin hebt !
Ik ben er niet geweest en joh wat zijn die prijzen duur. Maar wat lijkt het mij verschrikkelijk gaaf. Toen al wat gezien op tv van Ron Blauw, dat leek mij ook zo geweldig.

Heel veel plezier en laat nog weten hoe het was.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Niet om vervelend te doen, maar chek je wel het menu met het boekje 'Wat zit er in uw eten' wat je onlangs heb aangeschaft?

Anders krijg je allemaal rotzooi binnen.

En dat wil je natuurllijk niet hebben.
Ik ben er geweest toen Herman den Blijker het menu had bedacht en ik vond het niet heel geweldig. Ik kijk liever gewoon naar een show en eet voor die tijd iets, de combinatie vond ik niet handig. Doordat je in 'ringen' om de show heen zit, kun je de show (die op zich best mooi was) niet heel goed zien.
quote:redband schreef op 25 januari 2012 @ 14:43:

Niet om vervelend te doen, maar chek je wel het menu met het boekje 'Wat zit er in uw eten' wat je onlangs heb aangeschaft?

Anders krijg je allemaal rotzooi binnen.

En dat wil je natuurllijk niet hebben.Zoals ik al eerder heb uitgelegd gaat het me daarbij om wat ik thuis kook/eet. Als ik uit eten ga of bij anderen eet pas ik me aan. Dus maak je maar geen zorgen.
Ja het is erg prijzig, maar ik heb flinke korting gekregen vanwege die veiling. Anders was het ook voor mij te duur geworden.

Ik zal laten weten hoe het was. we gaan in februari.
Hartstikke leuk. Ik ben er jaren geleden ooit via via geweest en dat was super, en dit jaar voor minder dan de helft van de prijs met Groupon. Anders vond ik het echt te veel geld.

Show is mooi en grappig, achterste ring geen probleem. Ik hoef er zelf ook niet met mijn neus letterlijk bovenop te zitten. Hartstikke leuke sfeer, ze kleden het mooi aan allemaal

Bij het eten moet je denken aan Viktor & Rolf die voor H & M een speciale collectie maken. Zo is het hier ook. Het is natuurlijk geen exquise niveau Amstel Hotel, maar wel heel mooi opgemaakt en smakelijk en het is, en dat vind ik knap, zo gemaakt dat vrijwel iedereen het lekker en bijzonder vindt. Er zit immers avond aan avond een groot gezelschap en het moet allemaal tegelijk uitgeserveerd worden. Wijnen zijn ook goed, kun je zowel duur als goedkoop bestellen. Wij hebben gewoon de hele avond met zijn tweetjes de fles goedkoopste wijn gedeeld, was goedkoper dan losse glazen. Meer dan genoeg en een sterrenkok zet daar dan echt geen koppijnbocht neer.

Geniet van je avondje! En zet je auto ff verderop gratis in de wijk, vijf minuten lopen en scheelt je ook weer 15 euro parkeerkosten ofzo.
quote:mienbillekesjeuken schreef op 25 januari 2012 @ 16:51:

Geniet van je avondje! En zet je auto ff verderop gratis in de wijk, vijf minuten lopen en scheelt je ook weer 15 euro parkeerkosten ofzo.Dit is ook een fijne tip, dank je wel!
Ik ben vorig jaar geweest en dit jaar weer. Door het werk van mijn vriend mogen we vaak gratis naar evenementen. Vind het anders erg prijzig! Vond de show dit jaar wat minder leuk dan vorige jaar maar het is absoluut leuk! Wees blij dat je in de buitenste ring zit ;) Ze pikten dit jaar een aantal mensen uit de eerste ring voor de acts.

Het eten + wijn is prima (weet niet of je een wijn-arrangement hebt?). Maar doordat we vorig jaar echt niet genoeg hadden aan het eten, hebben we dit jaar voor de tijd even wat uit de muur getrokken bij de Febo.

Veel plezier!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven