ik mis hem...

25-01-2012 15:14 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
de eerste week dat het uit was dacht ik er helemaal niet aan om weer bij hem te zijn...

maar naarmate het langer duurt hoe erger ik hem mis

begin me nu af te vragen of ik een fout heb gemaakt en weer voor hem moet gaan.... :( zit in de knoop
Waarom is het ook al weer uit? Bedenk dat eerst eens. Nu zie je alleen maar weer een roze wolk omdat je die wilt, maar was het ook een roze wolk?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Wat is de reden dat jullie relatie stuk gelopen is?

En mis je hem, of het samenzijn met iemand met alles wat daar bij hoort?
quote:Onzinvol schreef op 25 januari 2012 @ 15:17:

En mis je hem, of het samenzijn met iemand met alles wat daar bij hoort?Ik denk ook dat je het samenzijn mist.
Beter te laat dan over tijd.
we hadden de laatste maanden veel ruzie ( gebrek aan communicatie) hij heeft veel stres en druk op zich en is daardoor in zichzelf gekeerd. Hij zegt dus vaak niet wat er aan de hand is met als gevolg een ruzie die nergens over gaat en vervolgens sluit hij zich af en maakte het ook vaak uit. ( niet bedoeld maar dan werd het te veel voor hem)

ik kon daar niet meer tegen.

hij heeft veel moeite gedaan om het weer goed te maken maar mijn hoofd stond er niet naar.

nu het ook geacepteerd lijkt te hebben begint het aan me te knagen of we het misschien toch nog een keer moeten proberen.

ik mis het idd dat ik hem niet kan vasthouden, gezellig kletsen en hangen, knuffelen, in z'n ogen kijken :(
Hij maakt het vaak uit omdat dat de makkelijkste weg voor hem is. Laat jij je inderdaad zo behandelen? Wordt je daar gelukkig van?
quote:Fame schreef op 25 januari 2012 @ 15:28:

Hij maakt het vaak uit omdat dat de makkelijkste weg voor hem is. Laat jij je inderdaad zo behandelen? Wordt je daar gelukkig van?nee ik word daar idd niet gelukkig van nee,, maar nu ben ik ook niet gelukkiger,,,, of komt dat gewoon door het liefdes verdriet? :(
Ja, dat is een soort rouwproces. Kom op zeg, je gaat toch niet terug naar een relatie waar je niet echt gelukkig in kan zijn. Denk je echt dat je de rest van je leven ongelukkig blijft? Even een schop onder je kont hoor!

Voor je het weet loop je een wereldvent tegen het lijf. Niet zo afhankelijk opstellen joh, je bent meer waard.
quote:Fame schreef op 25 januari 2012 @ 15:37:

Ja, dat is een soort rouwproces. Kom op zeg, je gaat toch niet terug naar een relatie waar je niet echt gelukkig in kan zijn. Denk je echt dat je de rest van je leven ongelukkig blijft? Even een schop onder je kont hoor!

Voor je het weet loop je een wereldvent tegen het lijf. Niet zo afhankelijk opstellen joh, je bent meer waard.

aaaww harstikke bedankt! je hebt me weer even wakker geschut naar de realiteit:p

het is moeilijk want ik hou van hem en ben ook niet gewend aan leven zonder relatie aangezien bijna 5 jaar met hem heb gehad en nu 19 ben....
quote:someone99 schreef op 25 januari 2012 @ 15:39:

[...]

aaaww harstikke bedankt! je hebt me weer even wakker geschut naar de realiteit:p

het is moeilijk want ik hou van hem en ben ook niet gewend aan leven zonder relatie aangezien bijna 5 jaar met hem heb gehad en nu 19 ben....

Joh, je komt net kijken! Als je vanaf je 14e/15e "gebonden" bent geweest is het nu de hoogste tijd om van je eigen leven te gaan genieten en je zelf te ontwikkelen. Go Girl!

(Nou niet doorslaan en iedere vent je bed inslepen he, dat is ook weer niet de bedoeling! )
Over een paar maanden ben je juist blij dat je onafhankelijk van iemand alles zelf mag en kan beslissen. Nergens rekening mee hoeft te houden. Geniet daar van! Dat hoort bij jouw leeftijd. Gebonden zijn kan je nog de rest van je leven.

(Nee, ik ben niet anti man of relatie hoor, echt niet!)
quote:Fame schreef op 25 januari 2012 @ 15:44:

[...]

(Nou niet doorslaan en iedere vent je bed inslepen he, dat is ook weer niet de bedoeling! )dat was ook ZEKER NIET mijn bedoeling hahaahah
quote:Fame schreef op 25 januari 2012 @ 15:46:

Over een paar maanden ben je juist blij dat je onafhankelijk van iemand alles zelf mag en kan beslissen. Nergens rekening mee hoeft te houden. Geniet daar van! Dat hoort bij jouw leeftijd. Gebonden zijn kan je nog de rest van je leven.

(Nee, ik ben niet anti man of relatie hoor, echt niet!)

nu voelt het alsof er een gat in me hart zit.

beetje eenzaam,, ook al zie ik mijn vriendinnen dagelijks, is een soort leegte wat ik niet goed kan vullen :(

maar ja, ik hoor van mensen dat het wel over gaat en sommige zeggen dat het altijd zo blijft .
Natuurlijk blijft dat niet altijd zo. Je bent 19. Eerste liefdes duren zelden een heel leven. Ga leuke dingen doen. Dat wat meiden van jouw leeftijd horen te doen. Stappen, shoppen, sporten, cursus, weet ik veel. Afleiding. Over 5 jaar lach je je gek om wat je hier schreef.

Ik heb hier een mooie gelezen.

Wie met haar gezicht naar het verleden blijft staan, staat met haar rug naar de toekomst.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven