arg ik word grijs!
woensdag 25 januari 2012 om 20:41
28 jaar en ze zijn er steeds meer, die grijze haren. Eerste grijze haar zag mijn zus een paar maanden geleden. Uit mijn hoofd getrokken en het leek wel touw zo sterk vond het haast eng echt een totaal andere structuur.
Zag er verder geen 1 meer zitten dus dacht dat het eenmalig was. Toen ik echter een paar weken geleden bij de kapper zat zei ze voorzichtig: weet u dat u grijze haren heeft. Oef ja ik weet het. Ze vroeg of ze het gelijk moest kleuren maar dat leek me nou niet direct nodig. Soms kleur ik mijn haar wel maar alleen omdat ik het dan leuk vind.
Nu zat ik net echter even door mijn haar te strelen en zag ik ineens maar liefst 2 grijze haren in mijn hand. Jeetje ik vind mezelf toch wel erg jong maar vrees dat ik toch snel mijn haar moet gaan kleuren om dit te verbloemen.
Zag er verder geen 1 meer zitten dus dacht dat het eenmalig was. Toen ik echter een paar weken geleden bij de kapper zat zei ze voorzichtig: weet u dat u grijze haren heeft. Oef ja ik weet het. Ze vroeg of ze het gelijk moest kleuren maar dat leek me nou niet direct nodig. Soms kleur ik mijn haar wel maar alleen omdat ik het dan leuk vind.
Nu zat ik net echter even door mijn haar te strelen en zag ik ineens maar liefst 2 grijze haren in mijn hand. Jeetje ik vind mezelf toch wel erg jong maar vrees dat ik toch snel mijn haar moet gaan kleuren om dit te verbloemen.
woensdag 25 januari 2012 om 20:46
woensdag 25 januari 2012 om 20:47
Ik trek ze er uit, begon met 2 grijze dikke stugge haren op mijn 30e en nu - bijna 4 jaar later - is het wel een aardige familie geworden van 10-15 pesters. Ze zitten bij mij dus echt aan de voorzijde in mijn scheiding, grrrrr... Heb donker haar, dus dat valt helaas meer op dan bij mijn blonde tweelingzus
Ik vrees dat ik langzaam aan me moet gaan berusten in het verfwerk.
Ach ja, ik ben verder gezond en dat is toch het belangrijkste toch?!!
Ik vrees dat ik langzaam aan me moet gaan berusten in het verfwerk.
Ach ja, ik ben verder gezond en dat is toch het belangrijkste toch?!!
woensdag 25 januari 2012 om 20:47
woensdag 25 januari 2012 om 20:49
Ik ben blond, dan is het 'gelukkig' niet goed te zien of je grijze haren hebt. Denk dat ik op een morgen wakker zal worden en dan grijs ben, maar dat mag nog lang duren...ben nu in de dertig. Vriendinnen met donker haar, jonger en ouder hebben ook een paar grijze haren, maar nog lang geen tijd om de zilvershampoo in te slaan
woensdag 25 januari 2012 om 20:52
Jeeej gelukkig ben ik niet de enige
Ik was 25 toen ik tijdens de zwangerschap van de jongste een paar grijze haren ontdekte. Nu ben ik 30 en het zijn er steeds meer. Het valt nog niet écht op, gelukkig! Ik ben voorzichtig met verven, zo eens in de drie maanden. Omdat ik bang ben, als ik maandelijks verf, ik over tien jaar ontzettend slecht haar heb. De grijze haren zijn inderdaad veel dikker, en stugger, en soms ook wel kronkelig. Man wat irritant ja !
Ik was 25 toen ik tijdens de zwangerschap van de jongste een paar grijze haren ontdekte. Nu ben ik 30 en het zijn er steeds meer. Het valt nog niet écht op, gelukkig! Ik ben voorzichtig met verven, zo eens in de drie maanden. Omdat ik bang ben, als ik maandelijks verf, ik over tien jaar ontzettend slecht haar heb. De grijze haren zijn inderdaad veel dikker, en stugger, en soms ook wel kronkelig. Man wat irritant ja !
woensdag 25 januari 2012 om 20:53
Hmmm ergens wel fijn om te lezen dat er hier meerdere zo vroeg grijs zijn. Ach en het is niet zo erg hoor en natuurlijk is mijn gezondheid belangrijker maar toch he. Waarschijnlijk wat ijdeler dan ikzelf verwacht had haha.
Goed idee om merken van kleurspoelingen te noemen dan weet ik wat ik moet kiezen mocht het zo ver zijn.
Goed idee om merken van kleurspoelingen te noemen dan weet ik wat ik moet kiezen mocht het zo ver zijn.
woensdag 25 januari 2012 om 21:06
Toen ik de titel zag wilde ik zeggen 'ah joh, ik ben 26 en ik heb al grijze haren!' maar nu lees ik dat jij 28 bent. Dan was je wel jong gesettled /offtopic
Maargoed ik heb er dus wat (verbazend genoeg niet uitzonderlijk volgens die poll). Hoef het gelukkig nog niet te verven, als het op dit tempo doorgaat kan ik nog een paar jaar zonder
Maargoed ik heb er dus wat (verbazend genoeg niet uitzonderlijk volgens die poll). Hoef het gelukkig nog niet te verven, als het op dit tempo doorgaat kan ik nog een paar jaar zonder
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
woensdag 25 januari 2012 om 21:22
Mijn moeder was idd. ook al vroeg grijs. Zij heeft ervoor gekozen het nooit te verven.
Anders, ja ik denk idd. dat het scheelt dat ik best donkere haren heb en dat het dan extra opvalt.
Nora, ik was 25 toen we gingen trouwen en mijn man ook. Waren toen al 6 jaar samen. Haha, je had me dus ouder verwacht je bent niet de enige hoor. Jammer dat jij ook al grijs aan het worden bent.
Overigens heb ik wel al jaren zo af en toe een grijze wenkbrauw haar maar dat doet me dan weer niks.
Anders, ja ik denk idd. dat het scheelt dat ik best donkere haren heb en dat het dan extra opvalt.
Nora, ik was 25 toen we gingen trouwen en mijn man ook. Waren toen al 6 jaar samen. Haha, je had me dus ouder verwacht je bent niet de enige hoor. Jammer dat jij ook al grijs aan het worden bent.
Overigens heb ik wel al jaren zo af en toe een grijze wenkbrauw haar maar dat doet me dan weer niks.