een hoer voor het geld
donderdag 26 januari 2012 om 17:27
Ik vraag mij dit wel soms af en ben heel benieuwd wat anderen denken. Mijn oma komt uit Rusland en daarom ben ik daar tot mijn 16e elk jaar op vakantie geweest. We gingen altijd met de auto dus kwamen ook door Polen en Ukraine. Je ziet daar langs de wegen veel hoeren staan en heb het altijd smerig gevonden. Maar van de andere kant begrijp ik ze wel. Ze hebben vaak een gezin en als man niet veel verdiend moet er in de avond uurtjes toch maar bij verdiend worden. Of ze hebben een kind van zomaar iemand en moeten er helemaal alleen voor zorgen. Let wel op dat zij niet een uitkering krijgen daar zoals hier dus echt aan geld moeten komen. En ja, dit is dan de makkelijkste manier. En ook nog wel een fijne. Ik heb me wel eens afgevraagd wat ik zou doen in zo'n situatie als ik geen geld heb, het zou er wel nooit van komen dat ik echt geen geld heb en in een enorme slechte situatie kom, maar als het zo zou zijn en ik moet mijn kind in leven houden en mezelf, dan zou ik toch echt misschien wel een hoer willen zijn voor een tijd. Ik denk altijd van, je moet toch iets om te blijven leven. Al zou ik het dan wel op een hele andere plek doen in het land waar ik woon en liegen over mijn identiteit. Wat zouden jullie doen? Ben heel nieuwsgierig!!
donderdag 26 januari 2012 om 18:31
quote:19juni schreef op 26 januari 2012 @ 18:18:
Nu zeg ik 'nooit van m'n leven'. Maar ja, ik heb dan ook nog nooit in een situatie gezeten waarbij ik echt, echt geen stuiver meer had om m'n kinderen eten te kunnen geven en ik de wanhoop echt nabij was....Ja, daarom vind ik het ook zo'n onzintopic. Als moeders de keuze hebben tussen hun kind laten doodgaan van de honger óf een levend kind maar hun lichaam verkopen dan denk ik dat 99% voor het laatste zou kiezen (en dan is er ook echt geen andere optie qua banen hè). Net als een bank overvallen of je kind dood. Een bejaarde in het water gooien of je kind dood. Maar da's niet echt een discussiepunt zeg maar.
Nu zeg ik 'nooit van m'n leven'. Maar ja, ik heb dan ook nog nooit in een situatie gezeten waarbij ik echt, echt geen stuiver meer had om m'n kinderen eten te kunnen geven en ik de wanhoop echt nabij was....Ja, daarom vind ik het ook zo'n onzintopic. Als moeders de keuze hebben tussen hun kind laten doodgaan van de honger óf een levend kind maar hun lichaam verkopen dan denk ik dat 99% voor het laatste zou kiezen (en dan is er ook echt geen andere optie qua banen hè). Net als een bank overvallen of je kind dood. Een bejaarde in het water gooien of je kind dood. Maar da's niet echt een discussiepunt zeg maar.
donderdag 26 januari 2012 om 19:10
donderdag 26 januari 2012 om 20:09
Jeetje TO waar kom jij vandaan? Beetje naïef vind je niet?
quote: . Of ze hebben een kind van zomaar iemand en moeten er helemaal alleen voor zorgen.
Leuke aanname, dat dat kind van zomaar iemand is.
quote: En ja, dit is dan de makkelijkste manier. En ook nog wel een fijne.
Ja heerlijk, lekker kapot ge$%$(#%^@! worden voor een paar lullige euro's.
quote: Ik denk altijd van, je moet toch iets om te blijven leven.
Dan pak je toch elk ander baantje wat je kan pakken voordat je dit toch gaat doen????
quote: Al zou ik het dan wel op een hele andere plek doen in het land waar ik woon en liegen over mijn identiteit.
En je kind dan bij de oppas in je woonplaats?? Lekker praktisch en kost ook zo weinig.....
Tsjonge jonge......
quote: . Of ze hebben een kind van zomaar iemand en moeten er helemaal alleen voor zorgen.
Leuke aanname, dat dat kind van zomaar iemand is.
quote: En ja, dit is dan de makkelijkste manier. En ook nog wel een fijne.
Ja heerlijk, lekker kapot ge$%$(#%^@! worden voor een paar lullige euro's.
quote: Ik denk altijd van, je moet toch iets om te blijven leven.
Dan pak je toch elk ander baantje wat je kan pakken voordat je dit toch gaat doen????
quote: Al zou ik het dan wel op een hele andere plek doen in het land waar ik woon en liegen over mijn identiteit.
En je kind dan bij de oppas in je woonplaats?? Lekker praktisch en kost ook zo weinig.....
Tsjonge jonge......
dinsdag 31 januari 2012 om 12:51
'Iedereen' heeft het over vieze mannen met ongewassen lichamen en dikke buiken maar niet over die andere vieze mannen: verkrachters, moordenaars en andere psychopaten.
Ik moet er niet aan denken. Zelfs als ik me voorstel dat de nood hoog zou zijn (kinderen e.d.) dan zou ik eerst denken aan iets als het Leger des Heils of zo...
Ik moet er niet aan denken. Zelfs als ik me voorstel dat de nood hoog zou zijn (kinderen e.d.) dan zou ik eerst denken aan iets als het Leger des Heils of zo...
dinsdag 31 januari 2012 om 13:26
Ik denk dat je in zo'n situatie zoals je beschrijft in je OP echt geen keus hebt, dat je wel moet...
Denk je nu echt dat die vrouwen die daar staan het leuk en makkelijk vinden? Je kan het vergelijken met die meisjes in thailand. Die hebben geen keus hoor! het is een kwestie van leven of dood. Voor die arme moeders in polen denk ik net zo.
Denk je nu echt dat die vrouwen die daar staan het leuk en makkelijk vinden? Je kan het vergelijken met die meisjes in thailand. Die hebben geen keus hoor! het is een kwestie van leven of dood. Voor die arme moeders in polen denk ik net zo.
donderdag 2 februari 2012 om 11:07
Als het nou allemaal gezonde, sympathieke, nette, schone, goed uitziende jonge mannen zijn....hm....dan wist ik het nog zo net niet...
Geintje natuurlijk! Ik heb het dan over een date en geen hoerenloper.
Heb wel eens in een documentaire gezien wat voor types er dan binnenkomen. dan schrik je je echt het leplazerus. Het was echt tien keer gadverdamme!! Ik denk dat ik zou gaan kotsen als ik met zo iemand moest. Afschuwelijk! Nee, niet voor mij.
Geintje natuurlijk! Ik heb het dan over een date en geen hoerenloper.
Heb wel eens in een documentaire gezien wat voor types er dan binnenkomen. dan schrik je je echt het leplazerus. Het was echt tien keer gadverdamme!! Ik denk dat ik zou gaan kotsen als ik met zo iemand moest. Afschuwelijk! Nee, niet voor mij.