gangbang

01-09-2011 13:38 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hello Ladies,

Gisteren heb ik mijn eerste gangbang meegemaakt, en vond dit geweldig! 6 mannen voor mij alleen, super was het en zeker voor herhaling vatbaar...

Nu ben ik eens op internet aan het zoeken geslagen en het valt me op dat er weinig forums zijn waarbij vrouwen hun ervaringen of meningen over dit onderwerp kunnen delen.

Dus dames: kom maar op met jullie ervaringen en meningen... Positief of negatief, alles mag en kan!!!
quote:twangel schreef op 27 januari 2012 @ 10:04:

Minimaal vier mannen en 1 vrouw.

Is dat officieel ergens vastgelegd?

Alleen vier mannen of drie mannen en een vrouw telt dus niet mee?
Vier mannen is gewoon een kwartetje. Drie vrouwen is een trio. T gaat erom dat de vrouw door minimaal vier mannen geneukt word.

En ja, dat is officieel vastgelegd....
Test je die mannen allemaal afzonderlijk?(zo van, jij mag wel meedoen, jij niet, jij wel, jij ook, jij weer niet)

Of doe je het gewoon met iedereen die zich aanmeldt?
Doorgaans kiest de vrouw de mannen uit. Zij bepaald overigens alles. Een echte gangbang is zeeeeer respectvol naar de vrouw toe!!!
quote:miss_mj schreef op 01 september 2011 @ 13:43:

Even voor alle duidelijkheid, ik ben geen kerel die op zoek is naar ranzige verhaaltjes... Dan ga ik wel op een ander forum zitten....Oh, welk forum dan? Heb je nog tips voor mij (man) ?
quote:joop_2000 schreef op 27 januari 2012 @ 11:11:

[...]

Oh, welk forum dan? Heb je nog tips voor mij (man) ?Google is je bitch. En dan nu weer on topic...
Ik moet er niet aan denken, vond een trio met twee mannen al niet leuk, liever gewoon één op één.
Ik vind met één man leuk, met twee mannen leuk, met drie mannen leuk, met vier ook nog maar als het er meer worden wordt het toch een beetje op je beurt (pun) wachten voor de mannen. Ik kan hoogstens vier mannen kwijt aan mijn lichaam. Ik zie dan de toegevoegde waarde niet zo van man 5, 6, 7 enz.

Behalve dan als man 1 t/m 4 uitgeteld zijn en ik wil nog verder maar die situatie heb ik nog nooit meegemaakt. Kwestie van de goede mannen uitzoeken.

Herstel: ik wek hierboven misschien de indruk dat ik het met meer dan vier mannen niet leuk vind, maar ik vind met meer dan vier mannen wél leuk. Maar ik zie de toegevoegde waarde alleen niet zo.
quote:doddie schreef op 01 september 2011 @ 14:19:

Ik ken wel dames die aan gangbangs hebben meegedaan, maar over algemeen lopen die daar niet mee te koop. Zelfs in het toch wel vrij ruimdenkende swingerswereldje is er vaak toch onbegrip. Een vrouw wordt toch nog vaak als slet gezien als ze hier aan mee doet of dit wil.

Ik ken wat dames die er voor naar belgie gaan, daar krijgen ze er nog geld voor ook. Hier in clubs zijn het vaak beroeps dames en vinden ze niet veel vrouwen die er zich voor opgeven.

Heel soms zie je in clubs waar mannen alleen mogen komen wel eens stellen waarvan de vrouw zich door meer mannen laat verwennen, vaak zorgt de eigen partner dan dat de boel wat geregeld wordt en selecteerd die de mannen.

Zoals ik al zei is het niet echt mijn fantasie, 3 is het maximum en vind ik ook zelf wel genoeg als fantasie of in werkelijkheid.

Vanwege ook de schaamte van vrouwen hierover heb ik dus ook een beetje mijn twijfel aan de echtheid van dit topic, en ik snap dan ook dat je er maar weinig over kunt vinden. Een vrouw die dit doet loopt er (Is mijn ervaring) zelden mee te koop en er wordt ook vaak niet zo positief op gereageerd als ze dat wel doet.

De enige die er hier open over was is de gene die ik al noemde en ook bij haar zie je in het topic dat er zeker veel onbegrip is als je dit wil als vrouw.

Ik denk dat je gelijk hebt.

Een gangbang is geen fantasie voor mij, maar ik vind bovenstaande écht vervelend.
Ik heb af en toe meerdere mannen om mij heen in een club. Ik kan er wel van genieten.

Maar niet 6,7 of 8 tegelijk hoor.

Ik wil absoluut wel de controle houden dat het allemaal veilig gebeurt.
Beter te laat dan over tijd.
Nou ik heb dit ook al gedaan en vond het ook best leuk.

Alles hangt af van wat je wil.

Goede afspraken zijn wel een noodzaak vind ik.
Ik heb gisteren een gangbang gedaan, wil wat ervaringen en op welk forum vraag ik dat? Right, Vivaforum-bang!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven