Irritante kerel *iewh*

28-01-2012 16:11 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteren op het werk een kerel gezien die ik vaag ken. Nu probeer ik hem altijd te ontlopen (beetje eng ventje) maar nu kon ik er niet onderuit. Alleen gedag gezegd (hij is klant), verder genegeerd. Gisterenavond opende ik mijn FB; stond er een berichtje in: "Mooie foto van jou, knappe meid". Ieuwhhh.. Hij is trouwens (no-way!) geen FB-vriend en mijn data en berichtjes zijn alleen zichtbaar voor vrienden.

Mijn vraag: niet op reageren of zeggen dat ik hier geen zin in heb en hij zijn berichtjes ergens moet stoppen waar het donker is? Wat vinden jullie?
quote:balance1977 schreef op 28 januari 2012 @ 17:50:

Ik zou niet antwoorden dat hij je met rust moet laten. Hij ziet er misschien eng uit, maar dan kan hij nog wel aardig zijn. Ik zou het gewoon negeren.

Mee eens.

Wat hij schrijft vind ik trouwens helemaal niet zo erg.

Je kunt het ook opvatten als compliment, en het er verder gewoon bij laten.

Mocht hij opmerkingen blijven maken, wordt het een ander verhaal.
Ignore!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Niet op reageren. En al helemaal niet bij voorbaat rapporteren, wat een achterlijk advies...
Hij ziet er niet eng uit ofzo, maar hij doet gewoon zo eng. Altijd slijmen op een irritante manier enzo. En mijn naam weet 'ie blijkbaar omdat mijn collega me riep. Zal 'ie wel onthouden hebben. Getver, krijg er echt de kriebels van.

Heb inderdaad de FB instellingen kunnen veranderen. Stond nog ingesteld dat iedereen mij een berichtje kon sturen, dat is nu alleen vrienden geworden. Was me nog niet opgevallen bij de laatste wijzigingen van FB. Bedankt voor die tip!
Als je iemand blokkeert, kan die persoon jouw naam niet meer vinden, waardoor het lijkt dat je je profiel gewist hebt. Jouw foto is dan ook niet meer zichtbaar voor hem in vriendenlijsten van vrienden van je. Dus blokkeren!
quote:misstoesy schreef op 28 januari 2012 @ 17:33:

[...]

Al scherm je je profiel af voor de hele wereld, Berichten sturen kun je aan iedereen, en dus ook ontvangen van iedereen, echter als je die persoon blokkeert niet meer

Mijn advies negeren, sowieso vind ik pers. contact (prive) met klanten nooit fijn, of ze nou Ieuw zijn of niet ;)Is niet zo, sommige mensen willen niet dat vreemden hun berichten sturen, dus dat hebben ze zo ingesteld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven