Irritante kerel *iewh*

28-01-2012 16:11 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteren op het werk een kerel gezien die ik vaag ken. Nu probeer ik hem altijd te ontlopen (beetje eng ventje) maar nu kon ik er niet onderuit. Alleen gedag gezegd (hij is klant), verder genegeerd. Gisterenavond opende ik mijn FB; stond er een berichtje in: "Mooie foto van jou, knappe meid". Ieuwhhh.. Hij is trouwens (no-way!) geen FB-vriend en mijn data en berichtjes zijn alleen zichtbaar voor vrienden.

Mijn vraag: niet op reageren of zeggen dat ik hier geen zin in heb en hij zijn berichtjes ergens moet stoppen waar het donker is? Wat vinden jullie?
Haha, komt me bekend voor, heet hij toevallig Frans?
Lekker negeren die hap.
Ik zou kiezen voor negeren. En als hij berichtjes blijft sturen, dan laten weten dat je dit niet wil (kan ook op een vriendelijke manier).
Niet reageren...
Blokkeren die hap! Berichtje er achteraan dat je niet op zijn berichtjes zit te wachten en klaar
Als je er helemaal niks van moet hebben dan zou ik nu reageren dat je geen zin hebt in berichtjes van hem. Als je het negeert, en het is inderdaad zo'n eng ventje blijft ie je straks nóg 100 berichten sturen omdat jij nooit antwoord. Je kan het beter gewoon meteen afkappen!

Overigens kan je instellen dat alleen vrienden je berichten kunnen sturen, als je dat op iedereen hebt staan kunnen ook geen FB-vrienden je contacten. Misschien moet je dat even veranderen, dan kan hij jou ook niks meer sturen.
of je blokkeert hem nadat je duidelijk bent geweest
Ik zou hem blokkeren.
Hmm, wist niet dat je dat kon blokkeren. Ga ik gelijk effe doen. Bedankt voor de input zover. En Brennwert: Nee, hij heet geen Frans. ;)
niet reageren
Blokkeren en rapporteren op FB.

Verder niet te veel aandacht aan schenken.
hoezo rapporteren?
Blokkeren; ja. Maar waarom zou je dit rapporteren? hij stuurt een berichtje- doet haar geen oneerbare voorstellen met daarbij ingesloten naaktfoto's ofzo...
Gewoon negeren, houdt vanzelf wel op.
quote:Onderdezon schreef op 28 januari 2012 @ 16:25:

Gewoon negeren, houdt vanzelf wel op.Hoop je dan
Daarom heb ik geen feesboek, dusch...
You know how I know? Because I reeaally think so!
Negeren.........
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Bijzonder dat je wel berichtjes van hem krijgt als je alleen zichtbaar bent met alle info voor alleen vrienden (dus niet: vrienden van vrienden).

Omdat hij blijkbaar nu klant is, zou ik (tenzij hij daar verder geen bericht van krijgt) niet blokkeren maar wel negeren.
quote:Tia.Dalma schreef op 28 januari 2012 @ 17:08:

Bijzonder dat je wel berichtjes van hem krijgt als je alleen zichtbaar bent met alle info voor alleen vrienden (dus niet: vrienden van vrienden).

.Dat snap ik ook niet. Hoe is hij achter je naam gekomen?
Misschien is hij wel heel leuk maar kan zich geen houding geven uit verlegenheid?
quote:mrsstanleywalker schreef op 28 januari 2012 @ 16:26:

Daarom heb ik geen feesboek, dusch...Is dat de reden waarom je geen Facebook hebt?
quote:Tia.Dalma schreef op 28 januari 2012 @ 17:08:

Omdat hij blijkbaar nu klant is, zou ik (tenzij hij daar verder geen bericht van krijgt) niet blokkeren maar wel negeren.

Al scherm je je profiel af voor de hele wereld, Berichten sturen kun je aan iedereen, en dus ook ontvangen van iedereen, echter als je die persoon blokkeert niet meer

Mijn advies negeren, sowieso vind ik pers. contact (prive) met klanten nooit fijn, of ze nou Ieuw zijn of niet ;)
quote:misstoesy schreef op 28 januari 2012 @ 17:33:

[...]

Al scherm je je profiel af voor de hele wereld, Berichten sturen kun je aan iedereen, en dus ook ontvangen van iedereen, echter als je die persoon blokkeert niet meer

Mijn advies negeren, sowieso vind ik pers. contact (prive) met klanten nooit fijn, of ze nou Ieuw zijn of niet ;)Nee je kan niet naar iedereen berichten sturen en je kan ook niet van zomaar iedereen berichten ontvangen. Ligt er aan hoe je het instelt hoor
Ik zou niet antwoorden dat hij je met rust moet laten. Hij ziet er misschien eng uit, maar dan kan hij nog wel aardig zijn. Ik zou het gewoon negeren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven