VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Hee, nippo in the house. Gezellig! Inmiddels wel weer een beetje opgeknapt? Ik vond het een rottig griepje dat erg lang bleef nasijpelen.

En wat fijn dat jullie eindelijk een gastouder hebben gevonden, dat mocht ook wel een keertje na alle problemen die jullie met oppas hebben gehad.

Hoop ook voor jullie dat het asap allemaal weer op te lossen valt lien, mij lijkt het ook een ellende, zo'n oppas die opeens opzegt.

Drop, dat klinkt goed, de geluiden over bezichtiging. Enig idee wanneer jullie meer gaan horen? Ik duim nog wel even door hoor!

Zo, ik ben weer klaar met verven. Nog een avond of 3 en het zou allemaal in de lak moeten zitten. Zal blij toe zijn, ik ben al 3 weken elke avond met kwasten en rollers in de weer. En het moet wel opschieten, want over 2 weken gaat vent een lang weekend in huis klussen (ik ga lekker met de kinderen in een landal-huisje zitten, vent blij, ik blij en hopelijk de kinderen blij). Dan is het wel handig als dit project(je) tenminste een stuk klaar is.
He Nip

En Es, ook hee

Nip, ik had het ook niet aangedurfd hoor, als ik van te voren had geweten naar welk restaurant we gingen.

Was er min of meer van uit gegaan, dat opa en oma een kindvriendelijk restaurant hadden uitgekozen.

Zen en Zootje kunnen zich dan wel even vermaken met kleurplaat enzo.

Zeefje houd ik bezig met allerhande eten. Gewoon mondje blijven vullen, werkt als een tiet

Maar was wel erg blij dat het goed ging allemaal!

Drop, ik ga de 2e en 3e week van de zomervakantie.

We zijn inderdaad van plan, ondanks dat het wel erg druk zal zijn in die tijd, om Eurodisney aan te doen. Lijkt me helemaal leuk!

Haha, Nathje, ik had ook een accidentje met auto vandaag. Wil hem bij werkplek in parkeervak neerzetten.

Wilde het even flitsend doen, want er kwam een erg appetijtelijk stukje collega aan.

Was even te flitsend, want ik knalde zo tegen de muur!

Lekker suf...

Gelukkig enkel schade aan mijn nummerplaat.

En Lien, wat een drama zeg, opzeggende oppas.

Wel een muts, dat ze het niet even persoonlijk vertelt

Bellen had ik ook stom gevonden. Je kunt het toch gewoon zeggen, de eerstvolgende keer dat je oppast?

Peb, fijn dat etentje geslaagd was.

Was ook wel erg 'knap' geweest, als zo'n etentje als plaats zou kunnen vinden, zonder tranen...
De kinderen kwamen trouwens vandaag thuis met de schoolfoto's die een paar weken geleden genomen zijn. Zo leuk! Ik ga ze ook nabestellen voor de wederzijdse grootouders. Ik zal kijken of ik ze in kan scannen voor de ak.
Een erg appetijtelijk stukje collega.

Ik zie het voor me!
Ben wel erg nieuwsgierig naar dat stukje collega . En ik zie het zo voor me, Ely die zo in beslag wordt genomen door indruk maken op collega dat ze tegen muur opknalt. Strakke actie!

Ben trouwens vergeten Elessie hallo te zeggen: Hallo Es!
Indruk zal ze in elk geval vast wel hebben gemaakt.
quote:athena schreef op 03 maart 2008 @ 22:20:

Indruk zal ze in elk geval vast wel hebben gemaakt.

Op de muur wel ja!

Sorry, flauwe humor vandaag .
Nou, lach er maar om

En hij is echt leuk, om te zien dan.

Wie weet is het wel een hork eerste klas, daarom ga ik maar niet met hem praten. Fantaseer graag een beetje....

Maar in mijn fantasie reed ik niet tegen een muur, maar reed hij op mij
Haha, ik bedacht me die later ook drop. Alleen dan met variant nummerplaat.

Whoeh Ely, wat een fantasieen. En dat terwijl je hem verder dus niet eens kent? Maak de volgende keer even stiekem een foto voordat je tegen de muur bumpert, dan kunnen wij via AK meegenieten.
Racoon staat op achtergrond aan. Wat maken die jongens toch lekkere muziek!
quote:Elyane schreef op 03 maart 2008 @ 22:22:

Maar in mijn fantasie reed ik niet tegen een muur, maar reed hij op mij Oeh, dat kan anders ook een afknapper van jewelste zijn! Ik had ooit een soort van relatie met een erg lekker ding, no way dat er überhaupt iets kon gebeuren dankzij zijn zenuwen! Lekker ding was ineens niet zo'n lekker ding meer, in mijn ogen .
Hier het geluid van Xbox van vent. Toch een stuk minder.
Ach, dat krijg je he, als je alleen met vrouwen werkt.

De eerste de beste lekkere vent, brengt je hoofd gelijk op hol
Ik moest er toevallig laatst aan denken toen ik 7 jaar goede seks, van Ronald Giphart las (kort verhaal)

Daar schrijft Daan als ze moet tekenen voor een pakje, of papiertje van koerier ' over 5 minuten damestoilet, 3e etage'

Dat lijkt me best stoer!
Ow gottegot, ik spot een zonnetje bij een thuisblijf-werken-discussie met potentie van jewelste...

Bedenk hier een smiley die op zijn handen zit.

Drop: ik heb eens iets gehad met een vent die zo vreselijk knap was dat hij het helemaal van zijn uiterlijk kon hebben en werkelijk helemaal niks te melden had dat ook maar een beetje van inhoud getuigde. Vreselijk. Van die momenten dat je denkt "laten we maar weer gaan vunzen, dat is tenminste beter dan hier uit alle macht proberen een normaal gesprek gaande te houden".
Hallo allemaal!

Nip, jij hier! Ik geloof dat ik de enige ben die idolsfinale niet heeft gezien. En die ook de finalisten helemaal niet kende...

Drop, mooi omschreven, van die ouder wordende dierbaren enzo.
Tenminste, als hij dan wel doet, wat je vraagt.

Anders is het niet stoer maar zielig
Nee hoor es, ik heb de Idolsgekte ook volledig aan me voorbij laten gaan.

Na het eerste jaar meteen eigenlijk al. Alleen de voorronden waren soms nog leuk om te zien.
Was Drop Es.

Ik ben nog te jong, om ouder wordende dierbaren te hebben

Maar ben het wel met je eens, ik vond het ook mooi omschreven
Gha, ik dacht ook al even dat ik scheel was. Maar es was snel met aanpassen!
Vond het trouwens ook mooie woorden, laat ik dat er nog even bijzeggen.
Thanx. Maar ik wilde dat ik ze niet hoefde te zeggen nu .

Athena, soms (vaak) is vunzen sowieso een betere optie dan een goed gesprek .

En nu ga ik brood maken, douchen en naar bed, ben een beetje verrot van afgelopen nacht, verbazend slecht geslapen voor mijn doen.
Sluit me overal bij aan :-)

Maar moest inderdaad grinniken om appetijtelijk stukje collega! Hehehe...

Hier helaas geen appetijtelijke collegae. Best jammer als je bedenkt dat ik met heel veel mannen werk.

Nippo, ben je alweer een beetje opgeknapt? Wat leuk dat je er tegenwoordig wat vaker bent. Je zou wat vaker ziek moeten zijn *evil grin*

Ik vind het nieuwe nummer van Racoon zooo leuk! Heerlijke muziek en altijd met een knipoog.

Lien, balen zeg van gastouder! Daar zat je nou net niet op te wachten lijkt mij. Blegh, ik hoop dat je snel een ander vindt.

Ik heb geloof ik net wat vaags gedaan met sporten want voel wat trekken in nek. Ouch, ik denk dat ik maar vroeg op bed ga liggen. En elke avond weer denk ik dat en uiteindelijk slaap ik pas weer tegen middernacht. Nou, dan is 6.15 best vroeg.
[quote]dropje schreef op 03 maart 2008 @ 22:38:

quote:dropje schreef op 03 maart 2008 @ 22:38:

Athena, soms (vaak) is vunzen sowieso een betere optie dan een goed gesprek .

En nu ga ik brood maken, douchen en naar bed, ben een beetje verrot van afgelopen nacht, verbazend slecht geslapen voor mijn doen.

1. knuffel voor jou .

2. klopt, maar als het als enig alternatief overblijft omdat je anders niet weet wat je samen moet doen, wordt het snel vervelend. Hoe lekker het ding ook is.

3. Slaap lekker, wens je een betere nacht toe dan de afgelopen nacht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven