VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Arggh, hoe kan ik nou een heel bericht kwijt zijn! Wat irritant, getver. Geen zin om het allemaal over te doen maar had heel verhaal voor Athena over keukentje, dat ik dat zo leuk vond en je kleinkinderen vast nog met het keukentje van opa en oma spelen ooit.

En over storm en dakpan van dak op een geparkeerde auto hier, maar gelukkig van dak van buren en niet het onze.

En over Morrie die lekker geshopt heeft en nog meer, maar goed, weg, foetsie, spoorloos dus. Kaauuteeforum!
Zie net dat ik in mijn chagrijnige samenvatting van spoorloos bericht vergeten was te melden dat ik ook nog had gezegd dat hoofdpijn/migrane van Pebblo niet fijn klinkt Peb.

Zo suf als het nu lijkt alsof ik daar gewoon over heen las!

Rustig hier trouwens. Allemaal Idols aan het kijken?
Nee hoor, mokkend op de bank, wil eigenlijk naar bed, maar zelfs daar de puf niet voor. Ben echt leuk gezelschap ;-[. Idols boeit me niet zo.
Ik ga zo idols kijken want wij zijn net thusi van verjaardag. Spannend!

Ik heb maar 4 smurfen want AH is hier noodgebouw. Ze zijn wel een beetje iebelig vergeleken met de smurfen van vroegah.

Ik wil ook kleding kopen, maar eigenlijk wil ik er net een paar kilo af want dat scheelt bij mij dus echt een kledingmaat en ik heb heeeel veel kleding in mt 36 die ik nu eigenlijk niet mooi pas. Beetje jammer, dus paaseitjes laat ik even voorbij gaan. Jammer dat BBB wel in geheel op is gegaan. Extra sporten dus.

Ik ben morgen thuis tussen 2-5 Lien. beetje vaag tijdslot, maar komt omdat ik 's morgens even ga kerken bij ouders en 's avonds uit eten ga met familie omdat mijn zusje vandaag jarig is. Morgenmiddag nemen mijn zusjes Loeder mee naar kikker. Leuk, dat weet Loedertje dus nog niet.

Sterkte voor alle zieke volwassenen en kindjes!

Waarom zouden mensen toch van elkaar willen weten wat ze uitgeven aan kinderkleding? Dat hangt toch af van budget en behoefte lijkt mij.

Grappige actie Athena met stormkracht 5 :-)

Ik ga NU Idols kijken en dat is wel zonder reclame, dus ik ben benieuwd. Tot later!
Ik was POTC aan het kijken maar wat een rukfilm zeg, deel 3. Of wordt het leuker na het eerste uur.

Vond het tot nog toe maar vaag.

En nu dus beetje idols aan het kijken.

Peb, ik kreeg vandaag het pakje binnen. Wat veel en wat leuk!!!!!

Heb er heel veel leuke kleren uit kunnen halen. Zen was helemaal in zijn nopjes met voetbaltrui.

En ik vond gewoon heel veel leuk. Heel erg blij was ik met spijkerbroekskater, want die wilde ik nog kopen voor de zomer. Helemaal goed dus!!

Vandaag was mijn eerste vrije zaterdag sinds 2maanden en we hebben gelijk heel wat in huis kunnen doen.

Vanavond dus ook even naar ikea geweest en eindelijk, na maanden de vloerplinten kunnen halen.

Dit weekend, of volgend weekend, zijn alle kamers op gordijnen na, dan helemaal klaar.
Geen idols hier. Heb het na de eerste keer nooit meer gevolgd. Soms wel stukjes gezien, maar het kon me niet meer boeien. Hoogstens de voorronden met al die klunzen.

Ik heb geverfd. En een aantal missers geconstateerd, dus morgen maar wat herstelwerk doen hier en daar.

Jullie ook flink aan het klussen dus Ely. POTC3 vond ik trouwens wel leuk, leuker dan deel 2. En ik neem aan dat geen bericht over Zeefje goed bericht is?

Ik ga verfkleren uittrekken, nog iets drinken en dan naar bed. Het zal vannacht wel weer raak zijn met Schurk; hij was net vlak na het naar bed gaan alweer aan het stieren en huilen.
Ah, daar wilde ik ook nog op reageren, vraag over Zeefje.

Als je me gisteren had gevraagd hoe het was, had ik volmondig goed kunnen antwoorden. Ze was weer opgeknapt na buikgriepvirus van vorige week en ook met haar luchtwegen gaat het de goede kant op.

Maar het zieltje zat vandaag niet zo lekker in haar vel, geen idee wat er is.

Kiezen? Nog meer tanden? echt geen idee, maar pijn had ze wel ergens, want ze wilde niet eten en heeft voor haar doen, veel gehuild vandaag.

Even afwachten dus maar.

Maar met luchtwegen gaat het in ieder geval goed, dus daar ben ik erg blij mee.
Wauw. Wat waren ze goed allebei zeg. Echt genoten heb ik vanavond. Er zou elke week zulke superoptredens uitgezonden moeten worden. Dan heb ik echt superzaterdagavonden. Je doet mij geen groter plezier dan met mooi zingen.

Jammer dat het een wedstrijd was want het is Nathalie onwaardig om tweede te worden. Maar dat zou het voor Nikki ook geweest zijn. Ze hadden allebei moeten winnen.

En nu slapen!
Ja, we zijn weer aan het klussen, of beter gezegd, afwerken. Op Zeefjes kamer gaat Zorro morgen de rolgordijnen ophangen en dan hoef ik alleen nog ergens gordijnstof uit te zoeken en gordijnen te naaien.

Ook moet daar een nieuwe lamp. De Minnenlamp van ikea, die vroeger met een transformator was, is er nu ook als plafondlamp, dus die heb ik gekocht.

Op Zootjes kamer moet er nog een stukje behangen worden, de plinten moeten nog en daar ook rolgordijn en gordijnen.

Op onze kamer zelfde verhaal, behalve behang.

En dan op kleine zolderkamertje moet er nog behangen, moet de vloer nog en lamp en verdere aankleding.

Dus het schiet best op, maar nog aardig wat afwerkklusjes
Hier wel Idols en eigenlijk vond ik de finale een beetje een anticlimax.

Wendie zag eruit als een wandelende tak, liedje was een te hoog gay songfestival gehalte (hello world, here I am I am going to give it all I can...????!!!!) en vond de eigen inbreng nummers met koor en ola ole verschrikkelijk. Mijn enige hoogtepunt was eigenlijk Trijntje aangezien ik echt een megafan van haar ben. Maar als je haar stem benchmarkt tegen de stemmen van Nathalie en Nikki, hebben de twee dames nog een hoop te rijpen. Trijntje rules. Wel leuk dat Nikki heeft gewonnen. En ik vind Martijn leuk :-)

Wat is POTC?
Wendy! Die jurk die aan haar ene tiet opgehangen was. Goor.

Ik vond Nikki en Nathalie eerlijk gezegd beter dan Trijntje. Trijntje eat your heart out. Ik vond zelf Nathalie verrassend goed, had dit van haar nog niet gehoord. Alleen maar geschreeuw tot nu toe.

Ik vind Martijn ook leuk. Heel heel leuk. En ik denk dat John Ewbank er over een paar maanden met Nikki vandoor gaat.
Ja, wat is POTC?
Pirates of the Carribean.

Nee hoor, John Ewbank gaat er met mij vandoor, wist je dat nog niet??
Je mag hem hebben. Ik neem Martijn. Lekker klein

En nu ik het antwoord op de POTC vraag weet, kan ik ECHT naar bed.
Ik vond het songfestival nummer wel beter gedaan door Nathalie.

Ik vind John Ewbank dom en kalend. Daar zou ik het niet op kunnen doen.

Sowieso vind ik Ewbank & van Tijn net die twee oude mannetjes van de Muppet show met zelfde kleding en zelfde haar elke keer.
Ik vind John Ewbank mjammie.

En ik ga ook naar bed. Met mijn eigen John Ewbank

Welterusten!
Ah, gaat dus deels wel goed met Zeef en deels minder lekker. Ze klinkt een beetje hetzelfde als gedrag wat Schurk al een paar dagen vertoont. Slecht eten, om alles piepen en lijkt pijn te hebben, maar is niet duidelijk waaraan. Laten we het er maar op houden dat ze tandjes krijgen;)

Zo, Idols is dus afgelopen. Mooi. Voelde me al bijna geroepen om maar vast weer over Tour de France te gaan kakelen hier:).

Ik ga naar bed. Zal een leuke nacht worden, vent is er net al ingekropen met vreselijke kiespijn. Hij liep net echt tegen de muren op van de pijn en dan toch geen noodtandarts (of hoe heet zo iemand) willen bellen he, de eigenwijs. 't Zal me benieuwen hoe het gaat, want Schurk vertrouw ik ook voor geen centimeter als het gaat om nachtrust. Welterusten voor jullie in elk geval!
Fijn dat Zeef beter is, maar jammer van haar piepdagje.

Sterkte Athena en truste meisjes!
Ik ben een keer langs Idols gezapt maar weet niet eens wie Nathalie en wie Nikki is... Martijn, nee niet mijn ding. Ewbank ziet er dan beter uit en Trijntje ook niet zo mijn ding. Ik hou niet zo van haar stem en stijl muziek, maar kan niet ontkennen dat ze goed kan zingen. Wij hebben een cd, Trillend op mijn benen, waarop ze Radeloos zingt van Doe Maar en dat is wel Erg Goed.

Ely, fijn dat je er blij mee bent. De oranje voetbaltrui is ook erg gaaf vind ik. Hij paste alleen al heel snel niet meer over Klein Pebbeltjes hoofd.

Smurfen passen zeker wel in een envelop denk ik. Alleen oppassen met scherpe armpjes, mischien inpakken in wcpapier eerst.

Mille, ik ben op woensdag van 9-18 in de winkel. En op dinsdag, donderdag en vrijdag van zo goed als altijd van 9-14 uur en soms op een van deze dagen ook wel tot 18 uur als het zo uitkomt.

Wij zijn gisteren om 17.30 richting strand gegaan en hebben even in de duinen gelopen. Wind was al wat gezakt gelukkig. Onstuimig weer is eigenlijk wel heerlijk vind ik.

Ga afbakbroodjes in oven doen!
Chica wil Mini's smurfin wel hoor, Mille

(ik spaarde ze niet, maar kreeg al jullie restjes gisteren op verjaardag en nu heeft ze gewoon al heel veel smurfen, dus nu gaan we door tot de doos, die we nog niet hebben, vol is ook Verslavend, die stomme smurfen )

Beterschap voor alle zieke Vrolijkerds
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
He, die CD hebben wij ook Peb. Hij is erg goed. Ik wil ook graag de CD van Trijntje dat ze de nummers van Burt B. doet. 1 van mijn meest favoriete CD's van Trijntje is de Marlboro flashback tour en dan doet zij repetoire van Stevie Wonder. Erg goed.

O ja, jij vroeg of loeder nog sliep tussen de middag. Ze rust voornamelijk, maar heeeel soms slaapt ze nog wel eens als ik haar een tegenprestatie beloof. Maar beide kinderen gaan wel op vrije dagen s middags nog even een uurtje naar bed.

Hoe is het met zieke kindjes en piepkindjes? Hebben alle ouders de nacht overleefd?

Volgens mij heb ik POTC 3 nog niet gezien.
Ik vind Trijntje doet Burt B ook erg goed. Hou ik wel van.

Gisteren idols finale gekeken en vond de eigen inbreng stukjes ook niks. Verder had ik het wel leuk gevonden als Nathalie gewonnen had, hoewel ze allebei erg goed waren.

POTC 3 wel gezien, vond hem wel ok. Johnny Depp maakt een film voor mij standaard al leuk.

John Ewbank, mwah dan liever Martijn. En dat ie klein is geeft niet, ik ben zelf een dwerk dus mannen zijn standaard groter (behalve van Velzen )

Ik ga zo eten met de familie, mijn moeder is jarig. Jammer genoeg kan Aap niet mee want Apie is nog steeds ziekig. Hangt de hele dag op de bank met koorts en dora's kijken is haar troost. Japie blijft ook bij paps dus ik kan een keer ongestoord mijn eten opeten, ook wel eens lekker. Zo lief, Apie heeft van mij een ringetje gekregen met een lieveheersbeestje erop en ze noemt het steeds "haar sieraad". lief.

Ik wil met alle liefde smurfen opsturen. Volgens mij moet het wel kunnen in een envelop. Beetje bubbeltjes plastic erom heen (toch zat liggen van de verhuizing) en voila!

Fijn dat Zeefje weer opknapt, Ely! Is Nano al weer een beetje beter?

En Pebblo, mirgraine weg?

Ik heb een beslissing genomen wat betreft werk. Morgen met collega bepreken (die tijdelijk leidinggevende taken waarneemt van onze leidinggevende die met zwangerschapsverlof is). Trouwens Vrolijk, leidinggevende is vrijdag bevallen. Ze heeft een dochter en ze heet hetzelfde als de volledige naam van Apie.
Veel zwangere leidinggevenden daar zeg!

Morgenochtend en middag start de Zandtovenaar, 5 minuten slechts, dus je moet het wel goed onthouden als je het wil zien . http://www.kro.nl/tv.aspx

Beetje bijkom dagje gehad, vent nog steeds last van rug en ik vanmiddag ook bijgeslapen, want moe. Vrolijk, geef de kleren maar door aan de volgende zwangere... ik ben over 15 weken er alweer klaar mee immers en ik zie het niet gebeuren de komende weekenden...
De volgende zwangere Lien? We moeten natuurlijk wel weer een opvolger voor Morrie en jou straks, maar kan even niet zo snel bedenken wie. Hoewel, Ely kan best een vierde

Fijn dat Zeefje wat minder pruttelt. Hangdag is dan weer minder. Misschien inderdaad tandjes. Of iets anders waar je toch niet achterkomt en wat eigenlijk ook niet uitmaakt want intussen moet je dat soort dagen toch gewoon uitzitten

Wendy zag er inderdaad ultrastom uit in die jurk. Heb maar een klein stukje gekeken, maar lang genoeg om dat vast te kunnen stellen.

Nathje, ga zo op ak kijken of ik iets over werkbeslissing van je kan vinden!
Drop meldt zich ook weer even na een druk weekend. Moe aan een nieuwe werkweek beginnen is niet echt leuk, dus ik probeer maar eens op tijd op bed te liggen straks. Sterkte met alle zieke kindjes!!!!!!

Gisteren kinderen zwemmen, daarna housewarming borrel en daarna familie-etentje. Mijn oom werd tegen het einde ineens niet goed, ik hield mijn hart vast. Dacht echt dat zijn laatste uurtje geslagen had. Maar toen hij in de frisse lucht was, kwam hij weer wat bij. Vandaag op tijd richting woonplaats ouders en oom en tante om te helpen met leegruimen huis en we zouden wat spullen meenemen, dus eerst boedelbak gehaald. We hebben twee keer moeten rijden. Gelukkig hebben vrienden van ons een gigantisch grote kelder, hun huis is helemaal onderkelderd en de kelder is ook nog eens hoog, we mogen daar alles opslaan. Daar gegeten en pas om 2030u thuis, kinderen snel op bed gegooid en hier weer opruimen, want morgen weer bezichtiging. Mijn dansles is er helemaal bij ingeschoten,er stond al een ongerust berichtje op mijn gsm die ik dus vergeten was.

Ff posten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven