Jubelei!! #25

07-12-2011 16:11 2631 berichten
Alle reacties Link kopieren

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 4970 gr en 53 cm, helemaal gezond IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0995 cm / 14,4 kgJ: 30/12/108990 gr 76 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Some stats??Charlotte S: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

30/03/12 02/02 vkMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg M: 27/10/114196 gram 52 cm JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

M: 10/01/1253 cm 3635HuskyI: 16/11/0992cm / 12,85kg

R: 03/05/118200 gram 68 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0986,5 cm / 13 kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 80cm / 11,5 kiloRainbowS: 08/07/10 87cm / 11,7 kg

MomoA: 10/07/10 81cm / 10,5 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 1/2/2012 20 wk echoSpecu K: 28/01/11 11650 gram 78 cm Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
Hoi
Mogguh. (Gaaaaaaaaap)
Geweldig Justdeb! Fijn dat ie weer mee mag, t werd tijd!!

Wel heftig hoor Moom.. Maar de beslissing hoef je ook niet in een keer te nemen. Voordat we besloten voor een kind te gaan, was er ook wel een jaar aan wikken en wegen vooraf gegaan.

Zo hè, ik ben al in jaren niet meer zo beroerd geweest als nu.. Enorme zweetaanvallen, en dan weer ijskoud.. Gisteren overgegeven, vandaag gelukkig (nog) niet.. Wel lekker aan de diarree.. Grrr, ik haat ziek zijn, en ik ben verdorie nog maar nauwelijks van een enorm heftige verkoudheid af.. T lijkt wel of F. nu haar 1e jaar aan het inhalen is.. Toen was ze nooit ziek, maar de afgelopen maanden al een paar keer.. En wij dus ook..
Beterschap Kath!
Deb, alles is vannacht vast goed gegaan! Dus vandaag lekker je ventje weer mee naar huis!

Kath, beterschap.

Hier is J1 weer naar de psz en J2 ligt op bed. J2 heeft een hele poos 1 slaapje gehad, en laatste tijd steeds weer 2 slaapjes. Nou ja ga ik zo maar even opruimen en stofzuigen + dweilen is dat ook weer klaar
Wow was j2 al aan een slaapje ? H heeft op werkdagen nog steeds meestal twee

kath beterschap
Pfff, heb ineens de drang om alles netjes te hebben! En dat is lastig als je lichaamlijk niet meer zo flexibel bent.

Moet deze week maar ff hulp vragen om me te helpen.
we hebben ons trouwens krom gelachen om A dit weekend. We hadden laarsjes gekocht voor naar de kb. Met zijn hoge wreef ging maat 23 met wat sjorren aan. Voor gemak toen maat 24 gekocht. Waren we vergeten te kijken of ie er wel op kon lopen. Niet dus! Die arme gast zwalkte door de woonkamer!
Haha Moom, wat een actie
Welke maat heeft a nu dan al moom ? Al 23? Dat heeft h nu ook en ik dacht dat zei al grote voeten had

hier vandaag snowboots aangedaan, was ook proppen maar ik heb alleen maat 23 of 25
Nee, maar met die belachelijk hoge wreef lukken de normale maten niet. Van shoesme heeft ie nu maat 22, en nog plenty ruimte in ook. Van ecco draagt ie maat 20. Moeilijker in te schatten hoeveel ruimte ie nog heeft (harde neus). Zijn slofjes (puma) zijn ook maat 20, maar die worden wat krap.
Hahaha, die arme A. !

M. heeft maatje 22. Daar zit ze nu al 3 of 4 maanden in.

Ze groeit niet zo heel snel..
Deb, is ie al thuis?

Kath, beterschap!

Annika, jaloers!!! Wij willen waarschijnlijk naar de Eifel en/of Ardennen of Vogezen ofzo. Iemand nog leuke tips voor bungalows of stacaravans in die regio?

Moom, houdt het je erg bezig, de tweede-kind-beslissing? De laarzen waren dus niet zo'n succes...

Hier ligt de aap weer in bed. Gelukkig vannacht wel goed geslapen (en niet elk half uur wakker zoals gisteren). Koorts is ook gezakt, maar hij is nog wel jengelig. Pff, pokken zitten zelfs in z'n mond en in z'n oren en onder z'n voeten. Nou ja, hij eet en drinkt nog goed, dus ga er vanuit dat het morgen wel weer beter is. Wel vermoeiend zeg, een ziek kind. Ik heb ook al 3 dagen dezelfde trui aan. Heb geen zin om al m'n kledingstukken zo te laten besnotten en bekwijlen....
Met maat 22 heeft h maar vier weken gedaan dus ik had in de opruiming minder mooie schoenen in 23 gehaald daar doet ze nu wel alweer langer mee
Wij zijn weer thuis!!!!!!! MET M!!!

Om 10u waren we weer thuis! Heeeeeerlijk!

Over 3 weken nog wel nacontrole bij de kinderarts..

Schoenen: T heeft al maat 26 aan! En die heeft ze al een tijdje, dus de volgende maat zal er ook wel al bijna aankomen!
J2 heeft maar heel even maat 23 gehad. heeft nu sinds sept maat 24. maar zn schoentjes vielen klein die zijn 25 en passen nog steeds prima. snowboots heeft hij nog niet aan gehad. gewone laarsjes maat 25 is nog wel iets te groot.

j2 heeft van 9.30-10.30 geslapen en is nu alweer moe. zo j1 ophalen broodje eten en dan kunnen ze beide op bed
Joepie Deb! Weer lekker thuis! Fijn!

Hier zit S in 23. Bijna 24. Laarzen en snowboots moet ik nog nieuw kopen, en ga dan voor mt 25
Wow... heeft M. zulke kleine voetjes....Qua lengte is ze ook niet echt lang.

Deb, wat super dat je thuis bent met M. !!! En in het kader van sufheid : gisteren was ik een het opruimen, kom ik ineens het geboorte kaartje tegen ! Blijkt dat vent het zomaar ergens had neergelegd !!!! En ik maar denken dat ik geen kaartje had gekregen... heb gelijk gezegd dat ie dat niet meer moest doen
Deb, wat fijn dat jullie weer thuis zijn!!
welkom thuis, lieve kleine M!
Zo, onze kleine is mijn buik aan verbouwen

Heb filmpje gemaakt, zal ik proberen straks te uploaden op onze haajf.
Ooh justdeb, wat fijn!!! Geniet ervan meis, lekker thuis met je gezinnetje.
Super deb! Ben erg blij voor je. Snel weer terug op die roze wolk jij!
Hier een dilemma qua eten. Vind t maar lastig iedere keer weer iets te verzinnen wat we allemaal lekker vinden en gezond is...
Justdeb, lekker aan het genieten met zijn 4-tjes thuis?

Char al gekookt?

Wij doen vandaag makkelijk, ik heb al op mijn werk gegeten, H bij de go, dus hier is het een mosterdsoepje met brood geworden, er wordt heerlijk in gesmikkeld op dit moment, stippen met brood is H's favoierte bezigheid, ineens gaat er dan wel brood in

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven