Jubelei!! #25

07-12-2011 16:11 2631 berichten
Alle reacties Link kopieren

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 4970 gr en 53 cm, helemaal gezond IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0995 cm / 14,4 kgJ: 30/12/108990 gr 76 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Some stats??Charlotte S: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

30/03/12 02/02 vkMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg M: 27/10/114196 gram 52 cm JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

M: 10/01/1253 cm 3635HuskyI: 16/11/0992cm / 12,85kg

R: 03/05/118200 gram 68 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0986,5 cm / 13 kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 80cm / 11,5 kiloRainbowS: 08/07/10 87cm / 11,7 kg

MomoA: 10/07/10 81cm / 10,5 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 1/2/2012 20 wk echoSpecu K: 28/01/11 11650 gram 78 cm Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
Becky: mot met vent is nooit leuk! Hopelijk is alles nu weer goed!?

En N tot 6.45 geslapen, dat zijn tenminste betere tijden dan eerst! Doet ze dit al een tijdje?? Het langere slapen?
Nou ik ben gaan slapen. ik was er klaar mee. Nog niet uitgesproken. vent vind dat ik alles bepaal omtrent hoe we om gaan met N. Tja, ik ben ook het meest met haar bezig.

Het langere slapen is al een tijdje maar niet altijd. En vaak nog s nachts wakker.

Succes zo meis, gaat helemaal goed komen met jullie kleine M.
Ik herken het becky

maar hij ging wel zonder dat we er iets over afgesproken hadden er net uit en zit nu met h beneden

dus de mot lijkt hier wel nuttig te zijn geweest
En natuurlijk duim ik voor goede uitslag justdeb!

H gisteren acht poepluiers en man kwam net berichten dat er een kwakje avondeten in haar bed lag hoop dat het nu weer over is
Ik duim voor jullie Justdeb!

Hier weer (nog steeds) een ziek meisje, hangt als een zoutzak tegen me aan..
Ws geen 2e A.
oh houden jullie het bij A moom?
hoe dat zo moom?
Nou, ik weet in ieder geval wat t is.. Buikgriepje.. (tenminste, dat heb ik nu zelf te pakken, dus daar zal mijn meisje ook wel last van hebben.. Ze is nu gelukkig wat vrolijker. Ik wat minder helaas..

Nou Moom, vertel.. Die one-liners van jou hebben echt een beetje achtergrondgeluid nodig hoor..

Balen Becks, van mot met vent.. Lucht alweer geklaard?

Speec, hoe is t met de birthdayboy..? Heeft ie erg last van de pokken?

Justdeb, hoe laat weet je wat meer..?
Moom??

Justdeb: ik duim heel hard!

Ruzies met de mannen? Niks aan!

Kath: buikgriep, bah! Beterschap!
Vent wil niet en ik ben er niet eens extreem verdrietig over. Vind het wel best, mag in mijn handjes knijpen dat ik A heb. Vent riep eerst altijd dat ie uberhaupt nooit wou. Nieuwe baby zou als overnoieuw beginnen voelen. Vind het nu al zwaar, werk en voldoende aandacht voor A. Daarom aardig vrede mee. Al kan ik me niet voorstellen nooit meer zwanger te zijn en te bevallen. Vond dat zo bijzonder!
Jeetje moom, da's toch een behoorlijke beslissing. Kan me voorstellen dat je dat even moet laten bezinken. Het feit dat je er niet meteen verdrietig van wordt, geeft misschien wel aan dat je met het idee kan leven (en in de argumentatie die je noemt, kan ik me trouwens ook vinden hoor. Ik denk dat veel mensen met dat dilemma rondlopen).

Berend heeft een vreselijke nacht achter de rug en ik dus ook. Zo'n beetje elk half uur/uur wakker. Hij zit van boven tot onder onder de waterpokken. Het ziet er niet uit! Ik hoop dat ie z'n mooie gave huidje wel weer terug krijgt,.. Vanmorgen 39 graden koorts.

Hij was wel heel blij toen hij z'n LP boerderij zag vanmorgen

Justdeb, ik duim!

Kath, beterschap!

GW en beck, sterkte met de mannen.
quote:fanatic schreef op 29 januari 2012 @ 10:10:

hoe dat zo moom? vanwaar die huilie, fan?
Vandaar ook die reactie laatst moom ?
GW, ff vraagje: ontstekingswaardes in bloed moeten normaal rond 5 liggen. Schrik jij als ik iemand ken die nu waarde van 358 heeft?
De huilie omdat ik het lastig voor je vind. Het lijkt me geen makkelijke beslissing om echt te zeggen this is it, er komt geen tweede, nu niet nooit niet...
CRP bedoel je char? dan is het wel hoog (maar zie je wel vaker, al ligt het meestal dan rond de 200).

Zo, zijn weer thuis, brrr was koud.

Dat vond H ook, ik had haar handschoenen niet mee (gooit ze toch meestal meteen weg), ze begon op een gegeven moment te huilen, wilde alleen nog maar gedragen worden en na lang, heel lang kwam er dan uit, hand kalt

we waren in de dierentuin, zijn toen maar naar de tropische kas gegaan, daarna nog wat gegeten en toen maar naar huis.

mss laat ze voortaan haar handschoenen wel aan.

Moom, hoe definitief is het dan? En mss zijn jullie er gewoon nu allebei nog niet aan toe, maar mss over 2 jaar ?
Speec, nog gefeliciteerd met K's 1e verjaardag!

goh fan, had ik van jou niet verwacht.

enne, wie weet gw. Al ben ik daar zelf nog niet van overtuigd, in het kader van "weer overnieuw beginnen". Weet niet of ik daar over 2 jaar wél zin in heb.

en nu is A wakker!
Moom, volgens mij heeft fan nooit gezegd dat ze definitief geen 2e neemt, alleen voorlopig niet (of heb ik dat fout begrepen fan?).

En ik denk qua gevoel van "overnieuw" beginnen dat je dat sowieso zou hebben, omdat je nu toch al een leeftijdsverschil zou hebben waarbij A al zoveel zelfstandiger is tegen de tijd dat je dan zou bevallen.

Ik zou daar eerder gezegd alleen maar de voordelen van in zin dat je gewoon al een veel zelfstandiger kind hebt ipv 2 nog zo afhankelijke kinderen.

En als het bij A blijft krijgt hij door ook echt niets van, zeker niet als zijn ouders daar gelukkig mee zijn!
GW, ik heb handschoenen die met een drukknoopje aan de mouwen vastzitten. Ik vind ze ideaal want ze wil ze vaak niet aan, maar we hebben ze wel altijd bij ons.

Justdeb, ik ben benieuwd wat voor uitslag jullie vandaag krijgen. Ik hoop dat M. morgen mee mag!

Moom, misschien ook wel prettig om steeds dichter bij een beslissing te komen? Dat je daarmee verder kan i.p.v. dat het nog open ligt? Ik denk dat weemoed naar een zwangerschap en bevalling altijd wel blijft, ook al heb je meerdere kinderen.
waar heb je die weg murron? (plaatje?)

En dan naai je de andere helft van het drukknoopje aan de mouw vast? Of zat dat al standaard aan de jas?
Deb, ik hoop dat jullie vanmiddag goed nieuws krijgen en je mannetje morgen weer mee naar huis mogen nemen

Speec, fijn dat berendje zo genoten heeft van zn verjaardag.

En balen dat hij nu zo last van de pokken heeft

Moom, mss ook wel weer fijn dat beslissing nu genomen is?

Ik zou me ook niet kunnen voorstellen nooit meer zwanger te zijn, vond dat wel heel fijn en bijzonder. Maar ja dat zul je ook na de 2e/3e/4e mss wel blijven hebben, dus om het daar nou voor te moeten doen

Het is ook echt koud buiten. Ik ging vanmorgen samen met de kinderen (j1 op fiets en j2 in buggy) de hond uit laten, was géén goed idee. J1 wilde niet weer terug naar binnen en J2 begon na 5 min al te huilen van de kou. En de hond werd super vervelend, doordat we steeds stil stonden.

Uiteindelijk J2 en de hond naar huis gebracht (met een huilde j1 want die dacht dat hij ook naar binnen moest) en ben ik nog een stukje verder gaan lopen met J1. Die kreeg het (gelukkig) even later ook koud en konden we weer naar binnen om ons op te warmen.
J2 heeft een skipakje met wanten die je er met drukknoopjes aan vast zet, daar wurmt hij gewoon zn handjes nog uit
GW, dat heb je inderdaad goed begrepen. De optie voor een tweede staat hier nog altijd open. Alleen weten we nog niet wanneer we er aan toe zijn. De tijd zal het leren. Nu willen we het gewoon nog niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven