Ik ben zo bang.... deel 10

11-12-2011 18:12 2980 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jubileum! Het tiende topic, wie had dat gedacht :-)

Van een topic dat begon omdat ik bang was dat ik weer ziek zou blijken, via alle perikelen met chemo en operaties en andere behandelingen, naar hier, het moment van het tiende topic.

Niet genezen, maar wel gesteund en opgevrolijkt door iedereen die meeschrijft.

Ik wil dit intro eens anders doen dan anders en het aangrijpen om jullie te bedanken, de liefste en fijnste mensen van het forum. Voor de steun, de afleiding, de goede raad, de spiegel, de humor en de warmte. Jullie zijn me heel dierbaar.

Ook dit tiende deel staat weer open voor iedereen die mee wil schrijven over alles wat je bezighoudt.

Bedankt voor negen prachtige topics en op naar het elfde!
Die wachtmuziekjes, vreselijk! Soms zijn ze ook zo hard.

Hoe schier het eigenlijk op met het bos of ligt dat vanwege het weer helemaal stil? Toen jullie begonnen was het best warm.

Ingmagh nogmaals gefeliciteerd! Heb je al een stukje/lapje genaaid?

Gelukkeling 23 graden frisjes?! Scheelt een boel graden met hier.

Ik heb vandaag een nieuw contract getekend, een jaar erbij. Het gaat steeds beter (nieuw bedrijf) en ik vind het echt leuk.
Wat een leedvermaak Geluk.

Ik was blij dat ik op mijn werk was. Het was echt glibberig. Ik haat dan de mensen die met een noodgang in gaan halen met die dikke SUV's. Of nog erger, op mijn bumper gaan hangen omdat ik rustig aan doe. Bij dat laatste heb ik trouwens wel liever dat ze inhalen.

Bo wat een drukke dag heb je achter de rug. Wel fijn dat alles nu geregeld is.

Heeft Ro alle bomen en struiken omgehakt dat er niets meer is om de bollen aan op te hangen?

Het is hier superdruk. Dus ik verzend nu maar eens. Deze staat al meer dan een uur open en ik krijg hem niet af.
Goedenavond ladies!

Hier ben ik ook weer een keertje. Emotionele toestanden achter de rug, heb afscheid genomen van mijn oom.

Afgelopen donderdagavond het afscheid en condoleren, toen ik thuiskwam ben ik een soort van ingestort en kon ik alleen nog maar huilen. Een verschrikkelijke nacht daarna, waarbij ik huilend in slaap ben gevallen en ook weer huilend wakker werd. Niet eens voor mijn oom, maar voor Henk.... Ik mistte hem op dat moment zó erg! De hele vrijdag gehuild, wel naar mijn werk geweest. Daar waren ze gelukkig heel erg lief voor me en stuurden ze me steeds naar buiten om een sigaretje te roken. Fijn dat ze zo lief voor me zijn, doet me echt goed.

Zaterdag was de crematie en toen was ik juist weer wonderbaarlijk rustig. Wel gehuild, maar niet overdreven veel. Het was een mooi afscheid, helemaal zoals hij het zelf heeft gewild. Hij heeft alles zelf geregeld.

Daarna nog gelegenheid tot condoleren, en dat was meer een soort receptie en nog gezellig ook! Mensen die je jaren niet meer gezien hebt, familie die je meteen herkent.... Apart om mee te maken. We hebben herinneringen opgehaald, mijn oom had nogal een apart soort humor waar iedereen anekdotes over had.

Mijn moeder had het wel erg slecht, en was nog ziek ook... Ik heb wel aan haar gevraagd of ze a.u.b. ouder wil worden dan 75... Helaas hebben we dat niet voor het uitzoeken, hé?

Fijn dat eindelijk je ketel is gemaakt, Bo! Nu eindelijk ook eens goed?

Zoeb: mooi plaatje vanuit de trein! Geweldig gezicht zo met die heuvels, idd alsof je in Zwitserland bent.

Norre: leuk jou ook weer eens te lezen!

Itsme: rommelt er al wat? Ben net als iedereen hier ontzettend benieuwd....

Gelukkeling: geniet nog maar even van de temperaturen, hier wordt het idd steeds kouder!

Rvzb: heel veel sterkte met je moeder en jezelf als je toch die onderzoeken ondergaat. Ik geef je gelijk: ik zou hetzelf ook willen weten...

Meepie: ook jij weer een werkende ketel, gelukkig maar! Je moet er niet aan denken met deze temperaturen zonder verwarming te zitten!

Ingmagh: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Hieper de piep hoera!!! Fijn dat je nog alle grootouders hebt. Waren ze ervan ondersteboven?

Voor alle lieve anderen hier een hartelijke

"Please God, if you can't make me thin, make my friends fat!"
Netje, wat een emotionele week heb je achter de rug! Komende tijd maar eens even helemaal niks zwaars en heftigs voor je, dat zou fijn zijn.

Blij te lezen dat je collega's zo lief zijn voor je; dat scheelt zo veel, als je een beetje steun hebt af en toe

Zoeb, ik wil de bollen graag bij het raam hangen, dat ik naar de vogels kan kijken, maar ik kan nergens een plekje vinden om ze op te hangen. Ik heb Ro gevraagd of hij wil helpen, dit weekend :-)

Eng hè, rijden als het glad is! Hier is weeralarm vanwege de voorspelde ijzel morgenochtend, ik vind het toch altijd weer spannend of Ro heelhuids aankomt op zijn werk.

Phoehee, ze gaan dit weekend verder met kappen! Ik zal eens wat foto's maken van wat er al gedaan is :-)

En heel erg van harte gefeliciteerd met je jaarcontract!! Gaaf zeg, en helemaal super dat je het werk zo leuk vindt.

Gaan jullie morgen nog iets speciaals doen voor de verjaardag van je vriend?

Gelukkeling, haha, je klieren op de warmtestand Ik ben me in aan het stellen op grote vrieskou, want aanstaand weekend wordt het -10°, dat is best koud.

Geniet jij maar extra van zon en zee, heerlijk lijkt het me...

Ik ga het niet laat maken; ben best moe. Maar wel voldaan, ik heb een hoop kunnen doen vandaag!

Morgen weer verder :-)
ik vind dit echt een heel bijzonder topic, maar ik vind het te spannend om zo publiek te schrijven, voel me prettiger in meelees stand.
Het is hier zoooo druk. Helemaal niet leuk meer.

Allemaal virussen op de computers. Weet niet wat er is gebeurt, maar dit is niet normaal. Heb nu nog pauze. Geen eens tijd gehad om die te pakken en ik vind het nu wel even goed.

Bo ik snap dat je de bollen bij het raam wilt hangen. Het is zo leuk om de vogels te zien. Wij genieten er ook zo van. En nu komen ze ook opeens weer. We hadden de laatste tijd weinig vogels. Maar er was natuurlijk genoeg te halen met dat zachte weer.

Netje wat heftig. Alles komt natuurlijk weer boven. ik snap echt heel erg hoe moeilijk het nu even is. Fijn dat je steun hebt aan je collega's. Die zijn goud waard op zulke momenten.

Ik ga nog maar eens wat doen. Nog even en het is 10 uur en dan moet ik nog naar huis glibberen.

Het is echt glad buiten zo te zien.
doe je voorzichtig, Zoebie? Niets geen glijpartijen meer voor jou, hoor!

Welterusten allemaal!
"Please God, if you can't make me thin, make my friends fat!"
Allereerst een dikke voor Netje. Wat heb jij het voor je kiezen gehad afgelopen week! Wel fijn dat je je tranen kunt laten gaan, ze inhouden breekt je uiteindelijk alleen maar op.

Zoeb, wat een prachtig uitzicht had je! Gister was het in de duinen ook erg mooi maar (nog) niet wit. Wel hertjes gezien, vanuit de verte. Dat vind ik altijd zo mooi, hoewel de boswachters geloof ik niet heel blij zijn met de groeiende populatie herten en reeën.

Its, het wordt nu echt spannend hè. Bij elk krampje denken dat t nu gaat beginnen... Wie weet, straks een 'live' verslag

Norre, fijn weer wat van je te lezen! Om je vraag over mijn werk te beantwoorden: ik vind het een heerlijke baan. Af en toe vreselijk vervelend en vermoeiend, maar meestal krijg ik alleen maar energie. Ik leer elke dienst dingen bij en het contact met de cliënten is erg leuk en boeiend. Never a dull moment zal ik maar zeggen.

Bo, ik vind het vest voor je petenichtje (?) prachtig! Zo zou ik ook wel willen kunnen breien (wat een boel werkwoorden achter elkaar...). Heeft de ketel het so far gehouden? Ik ben hier zooo blij met de vloerverwarming. Altijd warme voeten, dat is dan even wennen als ik bij bijvoorbeeld mijn vader ben, kou-houd!

Nee, dan Gelukkeling daar in het warme oosten... Veel plezier nog vrouw, dat je maar een hoop mooie plaatjes en filmpjes op je eigen harde schijf mag zetten

Nee

Phoehee, ik hoop dat jij minstens net zoveel lol in je werk hebt. Gefeliciteerd met het verlengen van je contract!
Hmmm, wijzigen vanaf de mobiel lukt niet, de losse "nee" in mijn tekst hierboven slaat nergens op, maar kan m zo niet weghalen... Misschien morgen vanaf de laptop.

Anyway, hij hoort daar dus niet!

Slaap lekker allemaal
Ben heelhuids thuisgekomen hoor.

Nu naar bed, morgen vroeg weer op. Kon het niet laten, moest nog even tv kijken. Eerst het programma over de prematuurtjes en daarna toch nog even dokter Deen gekeken die ik had opgenomen. Mooie nieuwe serie lijkt het me wel.

Slaap lekker allemaal.
K-k-k-koud! Jeetje! En met die oostenwind snijdt het echt door je heen. Eindelijk winter, en dat terwijl de bomen al begonnen uit te lopen!

Bo, fijn dat de ketel (weer) gerepareerd lijkt. Hopen dat het zo blijft!

Netje, wat een lastige week heb je gehad. Hopelijk kun je de emoties een beetje een plekje geven komende tijd.

Wij zijn gisteren lekker uit eten geweest en daarna heb ik de foto van ons frummeltje op Facebook gezet. Wat een reacties! Ben blij dat het nu bekend is, dat maakt het wel echt.

Mijn tante had het van het weekend gehoord en belde me gisteren. "met de oudtante" zei ze. Ze is maar 16 jaar ouder dan ik en haar jongste moet nog 5 worden. De mijn moeder is tien jaar ouder dan zij en heel vroeg aan kinderen begonnen. De collega's van mijn tante geloofden haar ook niet
Goedemorgen!

Lig weer in mijn bed met de elektrische deken aan. Vanmiddag op stap, want de beugel van Nordochter mag er eindelijk uit. Jullie succes met alles vandaag!

(Its, wow!!!)
Goedemorgen,

Lieve Its, gefeliciteerd!!!

Ik hoop je hier snel weer te zien

Zoeb, dat was een latertje voor je :-) En gelukkig ben je heelhuids thuisgekomen.

Ik had Ro gevraagd me te helpen met de vetbollen, heeft hij ze gewoon in een bak buiten op d evensterbank gezet Dàt gaat niet werken natuurlijk!

Sjur, vrienden van ons hebben ook vloerverwarming, ik vind dat ook fijn. Maar nu onze ketel niet meer lekt en opnieuw is afgesteld is het hier ook weer zeer behaagijk, en dat is maar goed ook: vannacht was het -8° volgens de thermometer.

Ing, ja, als je het zo openbaar maakt op je Facebook, dan wordt het wel héél werkelijk en echt :-) Leuk lijkt me dat, al die reacties!

En fijn, zo'n jonge tante! Mijn tante was 14 jaar ouder dan ik, mijn moeder was heel jong toen ze moeder werd en mijn tante was zeven jaar jonger dan mijn moeder.

Norre, dat zal ze fijn vinden, dat de beugel er eindelijk uit mag! Het zal wennen worden, heel ander gevoel in je mond (en een ander gezicht in de spiegel).

Gelijk heb je, met je elektrische deken; het is inderdaad geen weer om naar buiten te gaan
Ik ben weer aardig op de been. Alles is goed gegaan en we wachten nu op de papieren zodat we naar huis kunnen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Wat ben je stoer!! Het is snel gegaan zeg; ineens was ze er, je mooie dochter!
Its, ben je bevallen? Ik heb er hier niks over gelezen *rent zo naar overig en kinderen om een topic te zoeken* Alles goed gegaan dus? gefeliciteerd!!!!

Bo, mannen en vetbollen Wat een lief vestje! Duidelijk voor een meisje Ze is er vast heel blij mee! Ik vind breien heel knap Heel fijn dat de ketel het weer doet met deze temperaturen. Het komt vandaag misschien niet eens boven nul? Hier is alles ook wit, heel gezellig!

Ingmagh, nog gefeliciteerd met je verjaardag! Leuk dat de reacties nu binnenstromen!

Netje, een voor jou. Ik vind je een bewonderenswaardige vrouw.

aan alle anderen!
Ga in therapie!
Its!!! Ze is er Gefeliciteerd met jullie kleine dame
Heeeee Its is bevallen?? Hoe wisten jullie dat nou? Maakt niet uit ook natuurlijk.

Yeaahhhh Itske gefeliciteerd. Jou mooie Pummeltje eindelijk in je armen. Geweldig. En een welkom voor de kleine meid. Alles goed gegaan dus. Super.

Leuk is dat hé Ing. Mijn jongste broertje was zes weken toen mijn nichtje (oudere broer's dochtertje) werd geboren. Stonden we boven de wieg: Dag Ome .... dag ome....

Fijn dat nu iedereen het weet. Nu kun je volop gaan genieten.

Ben weer aan het werk. 't Is druk. Straks meer. Heb net het gesprek met de arbeidsdeskundige gehad.
Its nogmaals gefeliciteerd! En alweer op de been wow.

Zoebie het nieuws zit in je mail van Its, ook de naam. (past mooi bij Okkie!)

Bo ik ben benieuwd naar een foto van jullie deels ex-bos.

Oh dat is echt een bos Bo. Wat hebben ze al veel afgezaagd/gehakt/gedaan. En er moet dus nog meer.

Ligt er geen sneeuw bij jullie of zijn het al oudere foto's? Ik zie hier en daar een plukje wit, maar niet zoveel als hier.

Itske geniet van de kleine. Maar dat gaat vast helemaal goed komen. Zoooo leuk.

Ik zet de informatie van de arbeidsdeskundige even op mail.

Veel te herkenbaar hier. Maar het ging buitengewoon goed.
En die plukjes wit zijn dus afgezaagde boomstronken.

Zet je bril op Zoeb.
Nee, dit is wat er bij ons aan sneeuw ligt: een beetje hier en daar.

Het vriest wel heel hard en het is echt ijskoud, maar het heeft nog niet echt gesneeuwd. Wel hebben we veel ijzel gehad vannacht.
Hier was het ook spiegelglad en erg druk op de weg. Jan heeft me naar mijn werk gebracht en weer opgehaald. Het leek wel een ijsbaan vanmorgen.
Hier ook! Maar nu is het "gewoon" alleen maar ijskoud, brrrrr, ik loop buiten met thermo-ondergoed onder mijn kleren, een dikke jas, muts, sjaal, handschoenen, en de honden hebben nergens last van X-d

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven