* * Ju(n/l)i 2007 * *

12-10-2007 10:07 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deeltje zoveel....

What matters most is how you see yourself
Gefeliciteerd Marit met de goede echo!!! Een nieuw minimensje in je is zo'n groot wonder. Ik vind het heel erg fijn voor je.

Emmetje ik hoop dat jij je ook gauw beter voelt. En ik ben blij dat ze in het ziekenhuis wat begrip voller zijn. Je hele zwangerschap ziek zijn is ook geen pretje en je zoals Marit ook al zei je moet ook nog voor Salomé kunnen zorgen. En je moet je vooral geen zeurpiet voelen. Als je er niet meer normaal door kunt functioneren dan moet je zeker medicatie gaan vragen. En laat die geitenwollensokken vroedvrouwen maar lekker zeuren;-)

Marianne gelukkig dat het weer beter gaat met jullie en dat de donderwolkjes weer een beetje zijn weg getrokken.En wat goed dat je al denkt aan de zomertijd. Ik had er nog niet bij stil gestaan.

Jane en voel je je al wat beter. Inderdaad irritant dat je zo vaak zolang moet wachten bij het consultatiebureau. Ik hoop dat het de volgende keer meevalt.En ik hoop dat je snel dat alles is geregeld met je nieuwe tafel.

Liefs Tinok

emmetje, ik hoop dat je je niet te veel laat aanpraten dat 'het er wel bij hoort' hoor !

Tja, het is niet raar dat je aan het begin van een zwangerschap last van kwalen hebt, maar er is nogal een groot verschil tussen 'te hebben' of echt niet meer goed functioneren !!

De medicatie die meestal gegeven wordt is gewoon veilig,

en ècht iets dat voor jou de ergste klachten wat kan verminderen hoop ik.

Hoe lang ga je het anders nog trekken op deze manier?

Misschien een idee om deze week nog langs je huisarts te gaan,

kan je evt. bij de gyn. volgende week al aangeven of dat middel (emesafene?) je goed genoeg helpt.

Heft in eigen handen nemen!

Hier geen waterpokken, maar rode hond.

Nouja, dat denk ik samen met collega na uitgebreide zoektocht in studieboeken naar wat het kan zijn :-)

Het zijn inmiddels grote rode vlekken met in het midden paarsachtige verkleuring. Vanmiddag 38,3 en na het slaapje weer 37,8.

Niet echt groot drama dus, en ik heb de afspraak die ik voor vanmiddag bij de huisarts had weer afgebeld.

Er hoeft toch niets te gebeuren!

Voor mij is het geen gevaar omdat ik al antistoffen heb. Dus...even aanzien maar. Wel enorm gelachen met die collega.

We wilden allebei al helemaal weten wat/hoe voor ik naar die huisarts zou gaan :-D

Nu is het avond en vraag ik me af of we gelijk hebben met Rode hond en wou ik dat ik toch even gegaan was.

Hihihi, handig zo.

marianne, fijn te horen dat het wat beter lijkt te gaan bij jullie.

Ik ga hard duimen voor die sollicitatieprocedure joh!

Hallo,

O Marit, zou het rode hond zijn? Ik dacht dat dat bijna niet meer voorkwam.

Ik heb nl geen antistoffen genoeg tegen rode hond en had dat eigenlijk nu moeten doen maar omdat ik nog steeds bv geef werd dat afgeraden om dat nu te doen.

Maar ja, aangezien ik ook niet meer heel lang wil wachten met zwanger zijn dacht ik het er maar op te gokken om me niet in te enten. Maar als Ilse rode hond heeft......dan heeft ze dat dus toch op de creche opgelopen.

Moet ik me misschien toch inenten dan?

Ga je nog naar de dokter met Ilse? Ik ben ook benieuwd of het dan rode hond is.

Fijn trouwens dat de echo goed was, dat het hartje klopte. Ik weet nog van mijn zwangerschap van Femke dat het toen idd veel "echter" werd.

Emmetje, vervelend dat je zo misselijk bent. Ik kan me herinneren dat je laatst schreef dat je vorige keer bij Salomé wel heel veel was afgevallen daardoor en dat dat niet meer gezond was. Dus misschien moet je er dan toch maar iets voor nemen.

Ik was afgelopen zaterdagochtend erg beroerd. Twee keer overgegeven en toen ging het wel weer gelukkig. Want ik moest op kraamvisite en er kwamen vriendinnen eten en slapen. Dat wilde ik helemaal niet afbellen en het hoefde gelukkig ook niet. Ik ben nu wel erg verkouden en heb erge keelpijn, maar dat laatste heb ik al een weekje. Ach ja, het heerst weer.

Jane: hoe is het vandaag met je humeur? Ik kan me voorstellen dat je baalde hoor.

Ik was gisteren ook naar het cb gegaan met Femke. Ze weegt nu 6560 gram en is 65,5 cm lang.

Ik ga nu toch echt minderen met de bv. P. zegt dan: dat roep je elke week en dat is ook wel zo, haha. Maar dit keer echt. Ik wil in ieder geval niet meer kolven op het werk, daar heb ik nu echt schoon genoeg van. Ik denk dat ik ga proberen om 's ochtends en 's avonds te blijven geven ofzo. Of evt. alleen 's ochtends.

Ik ben ook nog steeds niet ongesteld geworden en wil toch ook niet heel lang meer wachten met de evt. volgende; ik wordt in juni 34 en m'n man wordt in mei 38.

groetjes, peetje
marit, gefeliciteerd met je goede echo.

jiehoooooeeeeee.

Peetje, ik zou toch zorgen voor snel die vaccinatie!

dat wil je echt niet, bij volgende zwangerschap niet beschermd zijn.

ik hoor het op het werk toch met enige regelmaat...en ik denk ook echt dat ilse het nu heeft. Het zou nog mazelen kunnen zijn, hoewel ze daar niet zoek genoeg voor is (nog).

(epidemie in Duitsland, wij 3weken terug in Duitsland!!)

Morgen ga ik toch de huisarts nog bellen, kan schoonmoeder met haar er heen. Niet dat ik me acuut zorgen om haar maak, maar ik wil toch wel graag weten wat er nu gaande is.

Kunnen we dat vast wegstrepen.

Het lijkt in ieder geval van geen kanten op de waterpokken/vijfde- of zesde ziekte!

Hmm, ja, dan ga ik toch nog maar eens bellen. Want dat wil ik idd niet. Weet jij misschien of die vaccinatie kwaad kan icm borstvoeding?

Ik weet in ieder geval dat je daarna 3 maanden niet zwanger mag raken.

dit lijkt me geen probleem..maar ik zal morgen eens voor je checken!

Even snel een ik-leef-nog-berichtje! Ontzettend druk gehad, computer stuk geweest, M was jarig en uitslag van schoonmoeder binnen. Het is syringomyelie (holtevorming in het ruggenmerg) Ze moet sowieso nog even in ziekenhuis blijven. Eva is ook ziek vanaf maandag, koorts en diarree enzo. Het gaat nu al wel weer beter hoor, dus misschien toch nog een tandje? Ik hoorde dat de tweede vaak snel achter de eerste aankomt of is dat niet zo?

Ga ik nu even eten, tot snel!
Goeiemorgen,

Ik race even voorbij om te melden dat ik zetpillen van de dokter heb gehad, en wat een verademing...Ben nog wel misselijk, maar dit is goed te doen, had vanmorgen zowaar trek in ontbijt haha.

Salomé wordt wakker.....tot later!

emmetje, ik ben blij voor je !!!

fijn dat de huisarts je heeft kunnen helpen, als het ergste er maar een beetje af is kan je het wat langer volhouden!

Hey Metis!

Krijgt je schoonmoeder nu antibiotica ofzo?

Ik hoor trouwens ook veel dat ná het eerste tandje de tweede ook snel komt. Hier gaf tweede net zo veel last als nr. 1 !

Hier is de huiduitslag bij Ilse weer helemaal weg!

(zelf-)diagnose: rode hond.

Vanmiddag werken en daarna met 2 collega's uit eten.

Daarna weer doodmoe mijn bedje in :-)

wat een dag :-D

Verder gaat het met mij trouwens snel vooruit! Voel me energieker, allen af en toe een vlaag van misselijkheid.. maar dat lijkt haast zeldzaam!

Wel enorm opgezette buik, mensen kijken er al naar!

Zo, nu eerst even een wat uigebreidere reactie.

Kom net terug van de Arbo-arts. Weinig nieuws aangezien alles hetzelfde is gebleven, over 6 weken weer terug.

Schoonmoeder krijgt allerlei medicatie hiervoor maar geen AB. We werden er niet vrolijk van aangezien dit iets is (wat we eruit begrepen) dat het vrij snel achteruit gaat en gepaard gaat met veel pijn. Merken we nu al; aantal weken geleden liep ze nog gewoon nu gaat ze met rollator naar toilet en terug lukt dan al niet meer, kan ze niet meer op haar benen staan. Verder is er weinig aan te doen, ja lapmiddeltjes als pijnstillers enzo. Komt ook maar zeer zelden voor dus veel artsen weten er ook geen raad mee. Maar goed, we moeten ons er nog even goed in verdiepen.

Morgen hebben we gezellig een borrel van het werk, collega gaat weg dus afscheidsborrel. Heel gezellig alleen jammer van de aanleiding voor de borrel.

M was maandag jarig (30!!!) heb hem spel voor de wii gegeven dus daar erg druk mee geweest afgelopen avonden.

@ Emmetje: Mooi dat die pillen wat helpen, zo beroerd is ook niets. En tuurlijk horen er wat klachten bij maar niet dusdanig dat je zo beperkt wordt.

@ Marit: Super dat jij je goed voelt. Hoe is het verder met Ilse, ze heeft er weinig last van toch zei je? Maandag nog wel naar huisarts? Veel plezier vanavond en werkze vanmiddag.

@ Peetje: Beterschap! Hoe voel je je nu, al iets opgeknapt? Femke verder ook weer helemaal goedgekeurd op cb?

@ Jane: Herkenning! Ik erger me ook dood aan die uitloop op cb. Zit altijd te passen en meten qua voedingen en dat ze goed wakker is, loopt het gigantisch uit met als gevolg dat Eva doodmoe is als we eindelijk naar binnen kunnen. Wij moeten volgende week weer dus ik blijf hopen dat het een keertje meevalt met uitloop.

@ Marianne: Fijn jou ook weer te lezen en dat de donderwolken wat voorbij zijn. Lekker dat jullie er goed over gepraat hebben samen.

Zo, weer beetje bijgeschreven.
Fijn dat de zwangeren onder ons zich weer wat beter beginnen te voelen !

En Metis, naar van je schoonmoeder. En zelf gaat 't z'n gangetje dus? Heb je wel plezier in je werk? En voel je je niet meer zo duizelig enzo?

Ik heb weer weekend !

't Is zeer druk op mijn werk, maar wel heeeeeeeel gaaf.

Met Laura alles lekker. Is de hele week al superlief en gemakkelijk. Ligt steeds vaker ineens op haar knietjes, tijgert, schuift en rolt in no time de hele kamer door en leren staan is het sinds een paar dagen ook helemaal ! Je kan echt merken dat die beenspieren zich razendsnel ontwikkelen. Lekker ding!

Nog 1 weekje en ik zit in het vliegtuig naarrrrrr S ri L anka !!!

Heeeeeeeel erg zin in, maar ook een naar idee dat ik Laura 9 dagen niet zie, boehoe.....

Ik wil straks even het 6e zintuig kijken. Eens even zien wat dat is. Ik hang dus uitgebreid op de bank. Mmmmmm.

XXX
Morgen is Laura alweer 9 maanden,

Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
hoi hoi,

ik had vandaag weer wat op het kdv. de leidster had verteld wat zoë had gegeten en gedronken en dat ze gezellig een verjaardag had gevierd. ze had net als alle andere kinderen een danoontje op??? een danoontje ik zei dat mag ze helemaal nog niet. en ik wil ook niet dat er iets anders word gegeven dan ik op geef. ik vind dat veelste zoet. de leidster vond ook dat ze teveel brood at en te weinig dronk. ze eet 2 sneetje zonder korst en daarna 150ml. vind ik niet dat ze echt te veel eet en te weinig drinkt 's middags. ik was eigenlijk thuis behoorlijk boos over en een beetje verdrietig omdat toch weer zo'n mijl paal is. het eerste toetje. ik heb toen naar het kdv gebeld voor een gesprek dat ik toch maar is ga vragen wat ze allemaal "normaal" vinden om te geven. ik had hier gelezen dat het op meerdere KDV niet helemaal goed gaat?

wat ik ook nog niet verteld heb is dat sinds vorige week dinsdag precies toen ze 8mnd was. ben gestopt met de bv. nou ja zoë is gestopt. die zondag daarvoor weigerde ze ook al een heeft ze me meerdere keren gebeten auw! maar die dinsdag wilde ze echt niet meer. de dag er er na nog geprobeerd. maar ze wil alleen de fles nog. ik vind het eigenlijk wel een verademing.

Jane; dat word aftellen. ik snap dat je een dubbel gevoel hebt.

wat goed dat laura kan teigeren....voor dat je het weet trekt ze zich ergens aan op.

jippii morgen alweer 9 mnd

Metis bij jullie is de WII dus ook een succes. wat erg van je schoonmoeder

marit: goed te horen dat je nog weinig klachten heb. toch weer leuk dat je diagnose goed was. en vooral fijn voor ilse dat het weer beter gaat.

Emmetje: gelukkig gaat het met jouw ook weer beter. met salome ook alles goed?

zo nu nog ff ATWT kijken en dan min bedje in

voor iedereen!!

het was zó rustig op e weg dat ik te vroeg op mijn werk ben..luxe!

Marianne, zo veel eet ze toch niet?

2-3boterhammen per dag is prima hoor!

zo'n 400cc opvolgmelk totaal is ook genoeg!

Danoontjes moeten ze niet mee aankomen, yoghurt lijkt me meer dan lekker genoeg.

Jane, SriLanka!

en oh wat zul jij blij zijn weer naar Laura te kunnen daarna!

Wel goed gaan genieten hoor!

Marianne, ook al Danoontje gehad dus.

Laura ook al een paar keer op de crèche, boehoe.... rare crèches....

Gisteren hoorde ik de leidsters van Laura's groep vertellen aan 2 andere moeders dat hun zoontjes (iets ouder) Nibb-it chips hadden gehad. Die moeders reageerde wat lauwtjes. Ik stond erbij en dacht: WAT???? Als ze dat bij Laura flikken, ben ik zó vertrokken daar....

Werk ze Marit.

Catpower: hoe gaat het met je?

Zonnetje, je hebt de sleutel gekregen afgelopen week. Verhuis ze hè? Ik snap 't als je druk bent hoor. Don't worry. Kus.
Goedemorgen!

Jane, vandaag is Laura 9 maanden, wow! Leuk zeg, dat ze al tijgert en de kamer doorrolt enzo. Wat een verschil maakt een paar maanden dan uit op deze leeftijd hè?

Heb je je woonkamer al baby-proof? Wij nog niet, maar dat wordt wel zo langzamerhand tijd.

We zijn nog op zoek naar nieuwe meubels, maar dat schiet nog niet op. Ik wil eigenlijk een hoekbank, maar: of ze zijn mooi en zitten voor geen meter, of ze zitten goed, maar ik vind ze niet mooi. Nou hadden we een bank uitgezocht die heel lekker zat, maar daar bleek een hoekbank weer niet in mogelijk. Wij gingen afgelopen zondag even langs een meubelboulevard om nog even op de bewuste bank te gaan zitten, kregen een kopje koffe erbij en daarna zat ie nog steeds lekker, bleek dus dat er geen hoekbankvariant mogelijk was. Grrrrrr, hebben wij weer.

Hij stond wel als hoekbank opgesteld, maar dan met zo'n hoektafel ertussen. Dus wij dachten dat dat dan ook wel in hoekbank mogelijk was. Nee dus. Femke was mee, en die vindt het leuk zolang we lopen, maar als ze stilstaat dan begint ze vrij snel te jengelen en daar word ik dan ook behoorlijk zenuwachtig van. Als ik haar optil en bij me hou is het goed, maar dat is natuurlijk verre van handig. Maar goed, we waren op doorreis dus gingen ook maar heel even langs de winkel.

Over 2 weken gaan we ook lekker een weekje weg. O, daar heb ik ook zin in, lekker vakantie. M'n man is er ook aan toe merk ik.

Marit: hadden er nou meer kinderen rode hond op de creche? Ik heb gemaild naar mijn apotheek met de vraag of vaccinatie icm bv kon, maar hij raadde het af. Dus heb ik nog teruggemaild hoe lang ik dan zou moeten stoppen. Dan kolf ik wel een paar dagen en gooi ik het gewoon weg ofzo.

Emmetje: fijn dat de pillen helpen. Hopelijk trekt het misselijke gevoel straks helemaal weg.

Marianne: toch vreemd dat ze zomaar een danoontje geven. En 150ml drinken na 2 boterhammen lijkt me niet te weinig hoor.

groetjes, peetje
.
.
Goh Punkertje, goed zeg van Chica! En gelukkig dat het met Punkie goed is gegaan.

Femke doet nog niet schuiven, tijgeren of kruipen hoor.

Ze rolt sinds een paar weken, maar doet dat nog niet heel erg vaak. Haar armpje zit nog wel eens in de weg.

Maar, ik merk wel sinds gisteren dat al ze op haar buik ligt, ze wel "kruipbewegingen" maakt met haar beentjes, zonder vooruit te komen. Ze doet het meer in de lucht. 't Is wel schattig om te zien.

Zitten doet ze ook nog niet. De wijkverpleegkundige zei afgelopen maandag toen ik op het cb was: ze doet ook helemaal geen poging om te blijven zitten hè? Maar ja, toen zat ze op zo'n kleed met allemaal figuurtjes erop en die probeerde ze te pakken dus viel ze steeds om. Soms blijft ze even zitten, maar nog niet echt. Ach ja, we zien het wel weer.

Had vandaag een vrije dag gevraagd ivm afspraak neuroloog (handige tijd van 13.00 uur) en komt even heel goed uit. WIj zitten namelijk zonder water dus Eva kan niet naar de opvang. Ze belden vanmorgen daarvoor. Ziekenhuis heeft ook gebeld, die afspraak gaat ook niet door. Daar baal ik dan wel weer van. M vanmorgen naar winkel om water te halen, om 08:02 was alles al uitverkocht. Dus nu maar kant en klare pakjes Nutrilon gekocht. Mis m'n koffie wel. Als er al water uit kraan komt zit er zand, steentjes ed bij dus niet te gebruiken. Heel gedoe dus, hoop dat het snel verholpen wordt.

M is gisteren met Eva bij schoonmoeder in ziekenhuis geweest. Nog steeds hetzelfde, ze gaan vandaag met medicijnen beginnen ter bestrijding van de klachten zoals trillen en om de spieren sterker te maken. Hopelijk slaat het goed aan en kan ze binnenkort weer naar huis, maar dat is dus afwachten.

Zaterdag familie op bezoek geweest voor verjaardag M, was erg gezellig. Kreeg 's avonds alleen buikpijn, niet te zuinig. Gelukkig ging fam toen net weg. Nu nog allemaal buikpijn dus waar dat nu weer vandaan komt. Gelukkig heeft rest het niet anders moest ik weer gaan twijfelen aan mijn kookkunsten.

Vrijdagavond borrel gehad van het werk, was ontzettend gezellig. Iedereen behoorlijk aangeschoten haha, nou ja we waren met een klein groepje die elkaar goed kennen dus was niet erg verder.

Opvang belde net tussendoor dat Eva wel kan komen. Afgesproken dat ik voor de zekerheid die pakjes Nutrilon meeneem, mocht er wat zijn dan hebben ze dat in ieder geval.

@ Punkertje: Super dat het goed is gegaan! Toch hele opluchting weer dat het achter de rug is.

@ Peetje: Hier ook nog niets te bekennen van schuiven, tijgeren of kruipen hoor. Die kruipbewegingen maakt Eva ook, is leuk om te zien. Ze wil ook steeds zelf overeind komen als ze ligt, tilt ze koppie op en zet een kracht! loopt ze helemaal rood aan.

Trouwens, Eva is in de eenkennigheidsfase beland. Nooit geen "last" mee gehad, ze vond iedereen even geweldig, zat bij iedereen en meteen te kletsen en lachen enzo. zaterdag familie dus op bezoek, nou ze zette het op een schreeuwen! Armpjes strak om mij heen geslagen. Daarna zat ze iedereen stoicijns aan te kijken van "ik vind dit heus totaal niet leuk dat jullie er zijn" Daarna trok het wel bij, ze heeft zitten schateren bij opa. Herkennen jullie dit?

Nou, ga ik even kijken of Eva slaapt anders breng ik haar even weg. had namelijk een afspraak staan dus kan ik daar toch heen.

Fijne dag allemaal!
Ha Metis,

Ik herken het een beetje, ik denk dat Femke er zo langzamerhand in gaat belanden. Wij waren gisteren ook bij allemaal familie, wegens verjaardag van m'n opa. P. heeft eerst met haar "de ronde" gedaan terwijl hij haar vasthield. Femke keek iedereen aandachtig aan en je zag haar soms iets dichter tegen P. aankruipen of haar handje tegen zijn borst aanleggen. Daarna heb ik haar even op schoot gehad en toen was het goed en wilde ze bij iedereen wel op schoot. Na haar slaapje had ik haar er weer uitgehaald en wilde de vriendin van een neef haar op schoot, maar dat was wel weer even wennen toen hoor. Het duurde lang voordat er een lachje verscheen (eerst ging ze bijna huilen, maar omdat ik er naast zat en tegen haar praatte ging het nèt goed) maar daarna was het ook weer helemaal prima.

Wat een gedoe zeg, geen water bij jullie.

Balen dat de afspraak met de neuroloog niet doorgaat.

Spannend ook nog met je schoonmoeder, ik hoop dat de medicijnen aan gaan slaan.

Heb net Eva naar opvang gebracht. Er komt weer water uit de kraan maar moet minimaal 3 minuten gekookt zijn. Opvang belde nog even of ik ook wat gekookt water mee wilde nemen. Thermoskan ergens van ver getoverd en schoongemaakt (laag stof haha) en die kant en klare pakjes meegegeven, hebben ze daar in elk geval voldoende voeding voor vandaag.

Nu even wat anders en hoop op jullie objectieve, eerlijke mening. Ik heb een zus (en zwager) waar ik niet heel veel contact mee heb, af en toe eens een telefoontje voor bijv cadeau voor onze ouders ofzo. Vrij oppervlakkig dus. Maar Eva is nu volgende week 9 maanden en zij zijn dus nog nooit op kraamvisite geweest. En het blijft me dwarszitten en daar baal ik dan zelf weer van maar hey, t is mijn bloedeigen zus. Heb haar gelijk na bevalling gebeld, werd gefeliciteerd en gezegd dat ze wel keer langs zouden komen, was wel minst leuke gesprek van allemaal hoor. Niet echt hartelijk te noemen ofzo. Al die tijd hebben we nooit wat gezegd maar na 9 maanden vind ik persoonlijk dat ik er toch weleens wat van mag zeggen. Eigenlijk wil ik dat ook, wil ze laten weten dat het best erg is dat je eigen zus blijkbaar geen interesse heeft in je kind, haar nichtje. Op het geboortekaartje hadden we staan: "voor de wereld iets heel kleins maar voor ons de hele wereld" Nou, dat nemen zij wel heel letterlijk geloof ik.

Wat vinden jullie, wel wat zeggen of laten zitten en erboven staan?
Punkertje, Punkie's operatie achter de rug dus. Eindelijk joh !

Wat fijn dat het is meegevallen. Je kleine menneke is een bikkel !

Laura schuift -net als Chica- ook achteruit. De vooruit weet ze nog niet te vinden, hiihi.

Oeps, ik zie dat ze zich nu in het snoer van de stofzuiger gewikkeld heeft. Even loshalen. Zonet trok ze een klein bijzettafeltje al een meter van z'n plek.

Ik kan haar echt niet meer uit het oog verliezen nu.....

Ik weet niet of ik me nog kom melden voor mijn vakantie. Deze week wordt een hele drukke werkweek met een deadline. En vrijdag zit ik in het vliegtuig, jihoeoeoeoe.

XXX voor allemaal !

Metis...ik zou daar zó verdrietig en geraakt door zijn!

Hoe kan je zus nu zo weinig interesse tonen???

Ik geloof dat ik heel erg in de negeerstand zou gaan, de vraag is of dat goed is hoor!

Ik zou echt vanuit mezelf niets meer laten horen, en proberen er vrede mee te hebben dat het zo moet lopen.

Hier vandaag een super-lieve-ilse die ik ook echt niet meer alleen kan laten!

Ze rolt/schuift met krantenmand en al naar de plantenpotten die nu ook hoger moeten!

Net zag ik voor het eerst dat ze met veel kracht naar achter duwt waardoor haar kontje even omhoog komt.

*Zucht Steun*

om vervolgens met een plof weer met haar kruis weer op de grond te ploffen omdat de knieeën nog weer naar achter schuiven. Maar ach...wéér een stap dichter bij iets dat kruipen heet !

Eenkennigheid hier ook, bij de buurvrouw huilt ze al als er van 4meter afstand gekeken wordt!

Wel erg leuk dat ze zich dan zo gaat vastklampen :-)

zo knuffelig is ze normaal niet !

Emmetje, is het beetje te doen bij jou?!

Jane, ik ben zó jaloers !!!!!

hele goede reis...geniet er van !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven