Om knetter van te worden!
woensdag 1 februari 2012 om 07:15
Alles leuk en aardig hoor, met die vrieskou, maar ik loop hele dagen te knetteren!
De vonken vliegen er soms letterlijk vanaf, word er gek van!
Is hier nog iets tegen te doen wellicht? Durf bijna niets meer aan te raken, haha.
Wat het doel is van dit topic?
Voornamelijk mijn ochtendhumeur van me afschrijven.
Dank u.
De vonken vliegen er soms letterlijk vanaf, word er gek van!
Is hier nog iets tegen te doen wellicht? Durf bijna niets meer aan te raken, haha.
Wat het doel is van dit topic?
Voornamelijk mijn ochtendhumeur van me afschrijven.
Dank u.
woensdag 1 februari 2012 om 07:54
niet echt koud en niet knetteren
Ik vind het (buiten de wind) goed te doen gewoon t-shirt trui aan en jas nog niet eens helemaal dicht
) als ik buiten stukje loop van een min of 10, Sta ik stil dan alles wel dicht ritsen 
En voor mij van belang goede winter warme schoen
(koude voeten en deze man heeft het ook echt compleet koud dan)
Maar ben verre van kou kleun
Ik vind het (buiten de wind) goed te doen gewoon t-shirt trui aan en jas nog niet eens helemaal dicht
En voor mij van belang goede winter warme schoen
(koude voeten en deze man heeft het ook echt compleet koud dan)
Maar ben verre van kou kleun
woensdag 1 februari 2012 om 08:10
Hier nog een die knettert... Vriend een kus geven is Niet Leuk. De hond aaien is Niet Leuk. De katten aaien is Niet Leuk.
Ben er nu al zat van, van die kou. Net ook weer heerlijk staan blauwbekken op het station. Nu met een kop thee weer warm worden. En hopen dat die jeukbenen over gaan. Dat is ook nog zo'n nadeel van vrieskou bij mij, mijn benen (vooral dijen) gaan zo jeuken!
Ben er nu al zat van, van die kou. Net ook weer heerlijk staan blauwbekken op het station. Nu met een kop thee weer warm worden. En hopen dat die jeukbenen over gaan. Dat is ook nog zo'n nadeel van vrieskou bij mij, mijn benen (vooral dijen) gaan zo jeuken!
woensdag 1 februari 2012 om 09:17
Ik heb het ook! Op het werk niet, maar thuis knettert het de hele avond. Ook als ik op sloffen of sokken loop. De katten vinden het niet leuk als ik ze aai gisteren moet ik het kastje van mijn digitale tv opnieuw opstarten en toen ik het aanraakte sprongen de vonken er vanaf. Ook als ik de deurposten aanraak, of de pootjes van mijn bijzettafeltje. Heb trouwens half lang haar
woensdag 1 februari 2012 om 09:26
Ja ik herken het, krijg ook schokken van alles. Volgens mij komt het door de droge lucht. Ook de jeuk aan je benen, denk dat je dan ook een extra droge huid hebt.
Bij mij maakt het geen verschil met sokken, schoenen, sloffen enz en ik heb laminaat op de vloer.
Ik leg een natte theedoek op de kachel om de luchtvochtigheid in huis omhoog te halen... Dat helpt meestal aardig.. Er zijn ook van die hangbakken voor aan de kachel voor.
Bij mij maakt het geen verschil met sokken, schoenen, sloffen enz en ik heb laminaat op de vloer.
Ik leg een natte theedoek op de kachel om de luchtvochtigheid in huis omhoog te halen... Dat helpt meestal aardig.. Er zijn ook van die hangbakken voor aan de kachel voor.
woensdag 1 februari 2012 om 09:27
Oh, ik hou van de kou! Maar dat knetteren is idd wel een nadeel. Klopt van het schoeisel, op mijn sokken heb ik er geen last van. Als ik kusjes geef gebruik ik al standaard mijn vinger als bliksemafleider in mans'zij of om hem te plagen in z'n hals . Vergeet het nog wel eens als ik zoon over z'n bol aai, krijgt het arme joch een schok boven op z'n hoofd.
Stofzuigen is ook heel fijn, shocking experience
Stofzuigen is ook heel fijn, shocking experience
woensdag 1 februari 2012 om 09:39
woensdag 1 februari 2012 om 10:37
Ik ''knetter'' ook verschrikkelijk, maakt niet uit wat ik aanraak.
Krijg ook vaak een schok als ik mijn man vastpak of een kus geef.
Zelfs als ik mijn handen ga wassen, krijg ik regelmatig een schok van...jawel, het water...
Met sommige schoenen heb ik er vaak last van.
En het valt me op dat mijn fleecevest, wat ik thuis vaak aantrek als ik het koud heb, ook een grote boosdoener is
Krijg ook vaak een schok als ik mijn man vastpak of een kus geef.
Zelfs als ik mijn handen ga wassen, krijg ik regelmatig een schok van...jawel, het water...
Met sommige schoenen heb ik er vaak last van.
En het valt me op dat mijn fleecevest, wat ik thuis vaak aantrek als ik het koud heb, ook een grote boosdoener is
Elke les, waar je van leert, maakt het pad vrij voor nog waardevollere lessen. Elke les, die je negeert, komt steeds weer terug.