De Prikbitches
woensdag 1 februari 2012 om 08:32
Kaarsje brandt, het staat bij onze beeldjes. We hebben er 2, 1tje van moeder met kind (gekregen van manlief na geboorte meisje) en 1tje van man met vrouw, die hold dear the promise of love, heet, gekocht toen het zwanger worden niet wilde lukken.
Vond het wel een toepasselijke plekje voor een kaarsje!
Vond het wel een toepasselijke plekje voor een kaarsje!
woensdag 1 februari 2012 om 08:38
deze zijn het, voor als iemand het leuk vindt....
http://willowtree.info/product/angel-of-mine
en
http://willowtree.info/product/promise
http://willowtree.info/product/angel-of-mine
en
http://willowtree.info/product/promise
woensdag 1 februari 2012 om 08:52
woensdag 1 februari 2012 om 09:20
Dank jullie wel voor al het duimen draaien en het lieve kaarsje van Floortje. En, wat een mooie beeldjes zeg! Kreeg er tranen van in mijn ogen... (komt misschien ook mede omdat ik me suf pieker over het lab; stel je voor dat ze wat hebben gevonden, maar dat ze het hebben verprutst. Ik weet het, het zijn irreële gedachten, maar toch...)
woensdag 1 februari 2012 om 09:24
woensdag 1 februari 2012 om 10:17
zal ik dan wat stom melden waar ik over pieker..... Durf het bijna niet op te schrijven maar vooruit
meisje slaapt sinds het laatste bezoek weg is en ik dus overdag alleen thuis ben, heerlijk in de wagen. Heb een vast ritme bedacht, voeden, verschonen, spelen, slapen en dat werkt. Maar wat hebben die stomme onzekere hersens van mij bedacht??? Meisje ligt liever in de wagen dan bij mij, daarom gaat ze daar slapen zodat ze niet bij mij hoeft te zijn.... Of doordat ze nu in de wagen ligt voelt ze zich eenzaam en niet geliefd. Zucht ik word zo moe van mezelf!!!
meisje slaapt sinds het laatste bezoek weg is en ik dus overdag alleen thuis ben, heerlijk in de wagen. Heb een vast ritme bedacht, voeden, verschonen, spelen, slapen en dat werkt. Maar wat hebben die stomme onzekere hersens van mij bedacht??? Meisje ligt liever in de wagen dan bij mij, daarom gaat ze daar slapen zodat ze niet bij mij hoeft te zijn.... Of doordat ze nu in de wagen ligt voelt ze zich eenzaam en niet geliefd. Zucht ik word zo moe van mezelf!!!

woensdag 1 februari 2012 om 10:46
Floor je laat je hersenen wel overtoeren maken zeg. Je doet het hartstikke goed. Je hebt haar in minder dan een week in een vast ritme gekregen waar je ook nog wat tijd voor jezelf heb gecreëerd. Ik vind je echt een knappe moeder. Ze speelt toch met je dus ze vind jou ook echt lief hoor.
Eva jij heel veel succes vandaag!! Ik zal voor je duimen de aankomende weken.
Slalom fijn zo'n echo.
Karan leuk een jongen en je maakt echt fantastisch dingen.
Greys ik hoop dat het een tweeling wordt.
Abc ik vind je dapper dat je toe geeft dat je minder moet gaan werken. Ik weet niet of ik dat zo kunnen.
Sawadee raar dat ze geen exacte datum kunnen geven voor de uitslag
Ikke sterkte en ik hoop dat de gyncealoog verder kan helpen
Hier zijn de spannende dagen begonnen zo ik wel of niet zwanger zijn. Ik word weer eens gek van mijzelf en heel onzeker. Het ene moment denk ik dat mijn mestruatie komt en de andere keer denk ik misschien ben ik wel zwanger. De afgelopen maanden werd ik altijd 12 dagen na de eisprong ongesteld en dat zo zaterdag zijn. Daarbij heb ik vaak al drie dagen van te voren spotting. Dat zou vandaag zijn en ik heb het nu nog niet. We zullen wel zien, maar het maakt het allemaal wel spannend. Ik moet ook door mijn onzekerheid regelmatig door bijna niets huilen
Eva jij heel veel succes vandaag!! Ik zal voor je duimen de aankomende weken.
Slalom fijn zo'n echo.
Karan leuk een jongen en je maakt echt fantastisch dingen.
Greys ik hoop dat het een tweeling wordt.
Abc ik vind je dapper dat je toe geeft dat je minder moet gaan werken. Ik weet niet of ik dat zo kunnen.
Sawadee raar dat ze geen exacte datum kunnen geven voor de uitslag
Ikke sterkte en ik hoop dat de gyncealoog verder kan helpen
Hier zijn de spannende dagen begonnen zo ik wel of niet zwanger zijn. Ik word weer eens gek van mijzelf en heel onzeker. Het ene moment denk ik dat mijn mestruatie komt en de andere keer denk ik misschien ben ik wel zwanger. De afgelopen maanden werd ik altijd 12 dagen na de eisprong ongesteld en dat zo zaterdag zijn. Daarbij heb ik vaak al drie dagen van te voren spotting. Dat zou vandaag zijn en ik heb het nu nog niet. We zullen wel zien, maar het maakt het allemaal wel spannend. Ik moet ook door mijn onzekerheid regelmatig door bijna niets huilen
woensdag 1 februari 2012 om 11:00
Ach Floortje toch, meisje laat je niet gek maken. Je doet het fantastisch en je bent een super goede moeder die het beste voor heeft met haar meisje. Bedenk maar zo dat het heerlijk voor haar is dat ze een rustig plekje heeft waar ze lekker kan gaan slapen. En als ze wakker is, dan is mama er voor de leuke dingen zoals eten en spelen. Wat kunnen we ons zelf toch gek maken he?!
Leoni, ook spannende dagen voor jou! Van mij mag er op dit forum binnenkort wel weer eens een :cheerleader: verschijnen!
Leoni, ook spannende dagen voor jou! Van mij mag er op dit forum binnenkort wel weer eens een :cheerleader: verschijnen!
woensdag 1 februari 2012 om 11:53
Sawasdee, ja gek word ik van mezelf soms!! Maar goed ik weet ook van mezelf dat ik teveel pieker. Meisje is tevreden, drinkt goed, eet goed en slaapt nu zelfs goed. Dus waarom dan toch die zorgen? Nou ja het is niet anders.
Leoni, ohhh spannend! Dan brand het kaarsje bij deze ook voor jou hoor!
Eva meid ik denk zo aan je, ik hoop zo dat het goed gaat!
Hier sneeuwt het weer en het is -8! De winter is nu echt ingetreden, vannacht was het zelfs -15, brrrr dan ben ik toch blij dat ik in mijn lekker warme bedje lig!
Leoni, ohhh spannend! Dan brand het kaarsje bij deze ook voor jou hoor!
Eva meid ik denk zo aan je, ik hoop zo dat het goed gaat!
Hier sneeuwt het weer en het is -8! De winter is nu echt ingetreden, vannacht was het zelfs -15, brrrr dan ben ik toch blij dat ik in mijn lekker warme bedje lig!
woensdag 1 februari 2012 om 14:59