Centraal Moderatortopic
vrijdag 9 december 2011 om 13:23
Beste forummers,
In dit topic kan je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
In dit topic kan je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
dinsdag 31 januari 2012 om 15:36
quote:nerd_ schreef op 31 januari 2012 @ 14:59:
Je kreeg een link van iets als "Hier te bereiken," en als je er dan met je muis overheen ging, was dat de offline-pagina.
Daar heb ik niet op geklikt, maar misschien zit er nog wat in ´t geheugen.
Dat volgt dan nog, later, eventueel.
Dank! Wij horen het graag!
met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Je kreeg een link van iets als "Hier te bereiken," en als je er dan met je muis overheen ging, was dat de offline-pagina.
Dat volgt dan nog, later, eventueel.
Dank! Wij horen het graag!
met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
dinsdag 31 januari 2012 om 15:45
Beste forummers,
Zoals jullie allen weten is er afgelopen december een enquete gehouden en een klankbordgroep meeting geweest met als doel het forum te verbeteren. Wij willen jullie laten weten dat wij aanstaande maandag de uitkomsten van deze enquete en meeting zullen communiceren. Wij vragen dus nog even jullie geduld
!
In de hoop jullie hiermee voldoende te hebben geinformeerd,
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Zoals jullie allen weten is er afgelopen december een enquete gehouden en een klankbordgroep meeting geweest met als doel het forum te verbeteren. Wij willen jullie laten weten dat wij aanstaande maandag de uitkomsten van deze enquete en meeting zullen communiceren. Wij vragen dus nog even jullie geduld
In de hoop jullie hiermee voldoende te hebben geinformeerd,
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
dinsdag 31 januari 2012 om 19:27
quote:nerd_ schreef op 31 januari 2012 @ 14:59:
Dat volgt dan nog, later, eventueel.Ja, had ik ook (net dus, rond 19.00 u). Volgens mij was het de hele pijler 'Overig', de andere topics liepen gewoon, als je op een topic uit 'overig' klikte kreeg je een link, bij mij met de tekts 'this item can be found here' en als je er dan op klikte kwam de offline pagina van Samona.
Dat volgt dan nog, later, eventueel.Ja, had ik ook (net dus, rond 19.00 u). Volgens mij was het de hele pijler 'Overig', de andere topics liepen gewoon, als je op een topic uit 'overig' klikte kreeg je een link, bij mij met de tekts 'this item can be found here' en als je er dan op klikte kwam de offline pagina van Samona.
anoniem_122552 wijzigde dit bericht op 31-01-2012 19:30
Reden: Oh sorry dit had misschien op het bug-topic gemoeten?
Reden: Oh sorry dit had misschien op het bug-topic gemoeten?
% gewijzigd
dinsdag 31 januari 2012 om 19:30
quote:aaaanne schreef op 31 januari 2012 @ 19:27:
[...]
Ja, had ik ook. Volgens mij was het de hele pijler 'Overig', de andere topics liepen gewoon, als je op een topic uit 'overig' klikte kreeg je een link, bij mij met de tekts 'this item can be found here' en als je er dan op klikte kwam de offline pagina van Samona.
Heb ik ook regelmatig de laatste dagen. Heb zojuist screenshots van die twee pagina's naar de mod gemaild.
Ik kan trouwens wel weer quoten, sinds het laatste 'officiële' onderhoud.
[...]
Ja, had ik ook. Volgens mij was het de hele pijler 'Overig', de andere topics liepen gewoon, als je op een topic uit 'overig' klikte kreeg je een link, bij mij met de tekts 'this item can be found here' en als je er dan op klikte kwam de offline pagina van Samona.
Heb ik ook regelmatig de laatste dagen. Heb zojuist screenshots van die twee pagina's naar de mod gemaild.
Ik kan trouwens wel weer quoten, sinds het laatste 'officiële' onderhoud.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
woensdag 1 februari 2012 om 14:57
woensdag 1 februari 2012 om 19:46
woensdag 1 februari 2012 om 21:37
quote:dolfijntje01 schreef op 01 februari 2012 @ 19:46:
Ik vind de negeerknop echt geweldig, maar jammer genoeg is er nog geen voor de mobiele site. En ook al heb ik iemand op "negeer" gezet op de normale site, toch blijf ik de berichten mobiel zien ook al ben ik ingelogd.
Kan hier wat aan gedaan worden?
Wij zullen doorgeven aan de technische afdeling, wellicht dat zij een oplossing kunnen vinden. We houden jullie op de hoogte!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Ik vind de negeerknop echt geweldig, maar jammer genoeg is er nog geen voor de mobiele site. En ook al heb ik iemand op "negeer" gezet op de normale site, toch blijf ik de berichten mobiel zien ook al ben ik ingelogd.
Kan hier wat aan gedaan worden?
Wij zullen doorgeven aan de technische afdeling, wellicht dat zij een oplossing kunnen vinden. We houden jullie op de hoogte!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
woensdag 1 februari 2012 om 21:39
donderdag 2 februari 2012 om 10:33
quote:ModeratorViva schreef op 01 februari 2012 @ 21:37:
Wij zullen doorgeven aan de technische afdeling, wellicht dat zij een oplossing kunnen vinden. We houden jullie op de hoogte!Is het mogelijk om dan meteen een verzoek door te geven voor een quotefunctie op de mobiele site? Als ik nu mobiel wilt reageren op een bericht wat al eerder geplaatst is moet ik heel lastig zelf de tekst kopiëren en tussen de quotecode plakken. Met een citeerknop zou dat een stuk sneller en makkelijker gaan.
Wij zullen doorgeven aan de technische afdeling, wellicht dat zij een oplossing kunnen vinden. We houden jullie op de hoogte!Is het mogelijk om dan meteen een verzoek door te geven voor een quotefunctie op de mobiele site? Als ik nu mobiel wilt reageren op een bericht wat al eerder geplaatst is moet ik heel lastig zelf de tekst kopiëren en tussen de quotecode plakken. Met een citeerknop zou dat een stuk sneller en makkelijker gaan.
donderdag 2 februari 2012 om 13:27
quote:new_in_town schreef op 02 februari 2012 @ 09:13:
Willen jullie s.v.p. even kijken naar de post van 01.55 in het topic racistische vrienden op facebook (digi)?
Ik heb de opmerking ook gestaft.
Hebben er naar gekeken en maatregelen genomen!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Willen jullie s.v.p. even kijken naar de post van 01.55 in het topic racistische vrienden op facebook (digi)?
Ik heb de opmerking ook gestaft.
Hebben er naar gekeken en maatregelen genomen!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
donderdag 2 februari 2012 om 13:28
quote:yvonjaspers schreef op 02 februari 2012 @ 10:33:
[...]
Is het mogelijk om dan meteen een verzoek door te geven voor een quotefunctie op de mobiele site? Als ik nu mobiel wilt reageren op een bericht wat al eerder geplaatst is moet ik heel lastig zelf de tekst kopiëren en tussen de quotecode plakken. Met een citeerknop zou dat een stuk sneller en makkelijker gaan.
ook dat zullen we meenemen!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
[...]
Is het mogelijk om dan meteen een verzoek door te geven voor een quotefunctie op de mobiele site? Als ik nu mobiel wilt reageren op een bericht wat al eerder geplaatst is moet ik heel lastig zelf de tekst kopiëren en tussen de quotecode plakken. Met een citeerknop zou dat een stuk sneller en makkelijker gaan.
ook dat zullen we meenemen!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
donderdag 2 februari 2012 om 16:00
quote:new_in_town schreef op 02 februari 2012 @ 09:13:
Ik heb de opmerking ook gestaft.Mod, nu heb je wel het bericht verwijderd maar het hele stuk staat ook nog in een quote, de post er onder. Kan die dan ook nog weg?
Ik heb de opmerking ook gestaft.Mod, nu heb je wel het bericht verwijderd maar het hele stuk staat ook nog in een quote, de post er onder. Kan die dan ook nog weg?
donderdag 2 februari 2012 om 20:30
Ik moet iedere keer inloggen op de app. En als ik dat dan heb gedaan omdat ik een bericht wil plaatsen, ben ik opeens een paar dagen terug in de tijd, en is het laatste bericht niet mijn bericht, maar die van (soms 4) dagen terug.
Als ik terug ga naar 'vandaag op Viva' of in de diverse rubrieken en dan het betreffende topic open, hou ik de oude berichten. Pas na een tijdje (uur?) kan ik het nog een keer proberen en zie ik wél de echt laatste berichten.
Als ik terug ga naar 'vandaag op Viva' of in de diverse rubrieken en dan het betreffende topic open, hou ik de oude berichten. Pas na een tijdje (uur?) kan ik het nog een keer proberen en zie ik wél de echt laatste berichten.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje