Entertainment alle pijlers

The Block Australia 2026

16-06-2026 11:29 60 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Na het hemeltergend saaie Nederlandse blok uitgezeten te hebben is het nu weer smullen van de Australische versie!

Deze keer zijn het villa's met gelijke indeling en grote tuinen. De kluskoppels verblijven in superluxe caravans.
Ik heb hem gekeken. Ik denk dat het wel leuke mensen zijn. Leuk dat ze allemaal een eigen team hebben zoals ik begreep. De vrienden met het idee om een wijnkelder te maken..Leuk idee, lekker out of the box.
Ook erg benieuwd naar de 2 vrouwen, die waren niet blij met het huis. Hadden zich ook niet verdiept in een top 3. Ze hadden 2 favoriete. Ik hoop niet dat de keuze hun beïnvloed, in die zin dat de een koos en de ander baalde. Maar ja je moet snel kiezen.

Zin om dit seizoen te volgen. De eerste keer overigens.
Ik snap wel dat de huizen met zadeldak gewilder waren dan die met plat dak. Sowieso mooier aan de buitenkant maar binnen ook meer mogelijkheden met verhoogd plafond of zolderruimte.
De wijnkelder vind ik ook slim bedacht!
Die 2 vrouwen zitten nu al in mijn irritatiezone.
Maar 1 huis wat ze wilden en verder niet gekeken. Te onnozel om te bedenken dat er een grote kans was dat ze die niét kregen?

Maar voor de rest: leuk dat het weer begonnen is.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Wat een verademing tov de nederlandse serie. En dan is er nog niks geklust.

Ik zou zelf ook voor een puntdak gaan, bij voorkeur aan de uiteindes. Het pand van de twee dames vond ik het minst mooi, vooral dat witte middeldeel vind ik lelijk (lijks meer loods of garage dan huis).
De kans bestaat overigens wel dat er nog een huizenwissel kan gewonnen worden door degene met de meeste punten bij de eerste oplevering.
Al beginnen ze doorgaans met een slaapkamer en nu met een badkamer...
Bij die interviews met de koppels zit bij die 2 vrouwen de linker vrouw constant met haar hand op het been van haar vriendin. Het komt bezitterig over, vind ik. Zo van ‘ze is van mij’.

Dus daar zal een deel van mijn irritatie ook uit voortkomen.
OhMellie schreef:
16-06-2026 14:48
De kans bestaat overigens wel dat er nog een huizenwissel kan gewonnen worden door degene met de meeste punten bij de eerste oplevering.
Al beginnen ze doorgaans met een slaapkamer en nu met een badkamer...
Dat lijkt mij niet. Teams zijn ook al begonnen met 'geheime wapens' zoals bijv dakraam in de badkamer.
En dan zit je opeens met een badkamer niet niet jouw stijl is of slecht afgewerkt is .
Ja ik denk dat het deze keer niet gedaan wordt. In de seizoenen waar dat wel was begonnen ze altijd met een logeerkamer, dus iets wat nog vrij makkelijk te restylen is.
Luisteren is blijkbaar lastig voor Hannah....
De meeste stellen lijken me leuke redelijke mensen maar de twee vrouwen.
En dan vooral Hannah....

Alleen maar leuke stellen maakt het ook maar saaie televisie.
Wat veel regeltjes. Bij Sonny en Alicia was iets nietcgoed en dat mocht hij in eerste instantie niet doen want er moest getekent worden. Aan kwaliteit zal het niet liggen denk ik
LevendWortelen87 schreef:
17-06-2026 20:13
Wat veel regeltjes. Bij Sonny en Alicia was iets nietcgoed en dat mocht hij in eerste instantie niet doen want er moest getekent worden. Aan kwaliteit zal het niet liggen denk ik
In australie hebben ze hele strenge bouwkundige regels ja.
Dat is ieder seizoen zo.
Wel logisch aangezien dit echt huizen van miljoenen dollars zijn.
granny71 schreef:
17-06-2026 21:11
In australie hebben ze hele strenge bouwkundige regels ja.
Dat is ieder seizoen zo.
Wel logisch aangezien dit echt huizen van miljoenen dollars zijn.
Wist ik niet maar wel heel goed en logisch ook ja met huizen meer dan een miljoen.

Wat (gla)zuur voor Tazz en Britt 🤯
LevendWortelen87 schreef:
18-06-2026 20:24
Wist ik niet maar wel heel goed en logisch ook ja met huizen meer dan een miljoen.

Wat (gla)zuur voor Tazz en Britt 🤯
Het zal er ook wel mee te maken hebben dat in australie heel veel huizen van hout zijn.
Wat een drama Queen is die Han. Kotsen omdat je 3 keer een 6 1/2 hebt gekregen van de jury.
Dat beloofd nog wat.
granny71 schreef:
23-06-2026 18:38
Wat een drama Queen is die Han. Kotsen omdat je 3 keer een 6 1/2 hebt gekregen van de jury.
Dat beloofd nog wat.

Ja, met haar/hun meltdowns en rare beslissingen.

Dat wordt nog heel veel irritainment.
himalaya schreef:
23-06-2026 23:09
Ja, met haar/hun meltdowns en rare beslissingen.

Dat wordt nog heel veel irritainment.
Alleen maar leuke stellen is ook saaie televisie.

Met deze temperaturen ben ik blij dat ik dat politie duo niet ben.
Je zal toch ergens wonen waar het 10 maanden van het jaar 35/40 graden is zonder een zuchtje wind.
En dan ook nog eens in volledig politie uniform moeten rondlopen.
Han zit bij mij ook al in mijn irritatiezone.

Het koppel dat volwassen fruitbomen gaat uitgraven en een kippenhok wil plaatsen vind ik wel tof.
OhMellie schreef:
24-06-2026 13:29
Han zit bij mij ook al in mijn irritatiezone.

Het koppel dat volwassen fruitbomen gaat uitgraven en een kippenhok wil plaatsen vind ik wel tof.
Dat zijn de agenten.
Leuk stel idd.

Han wil de indeling veranderen omdat je anders met je baggerschoenen door de voorraadkast loopt om naar de was ruimte te komen.
Maar als dat zo is loop je dus ook met die baggerschoenen door het huis en de keuken 🤣🤣🤣

Ooit van "schoenen uitdoen" gehoord Han?
ik heb echt een heel ander idee bij kinderkamers dan Australiërs.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
rosanna08 schreef:
26-06-2026 18:48
Ze houden het met opzet heel neutraal denk ik.
Zo is het makkelijk aanpasbaar voor de kopers.
rosanna08 schreef:
26-06-2026 18:48
Het moet makkelijk te veranderen zijn vooral. In de praktijk zullen het vaak logeerkamers worden. Ik meen dat ze zeiden dat dit type huis vaak door 50-plussers wordt gekocht dus dan zijn de kinderen al het huis uit en komen ze met de kleinkinderen logeren.
Ik vind Han and Can ook zo onvriendelijk bij het bekendmaken van de cijfers. Er kan geen lachje vanaf als een koppel een goed cijfer krijgt.

en aan die ingehouden, krakerige keelstemmen erger ik me ook 😁

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven