The Block Australia 2026
dinsdag 16 juni 2026 om 11:56
Ik heb hem gekeken. Ik denk dat het wel leuke mensen zijn. Leuk dat ze allemaal een eigen team hebben zoals ik begreep. De vrienden met het idee om een wijnkelder te maken..Leuk idee, lekker out of the box.
Ook erg benieuwd naar de 2 vrouwen, die waren niet blij met het huis. Hadden zich ook niet verdiept in een top 3. Ze hadden 2 favoriete. Ik hoop niet dat de keuze hun beïnvloed, in die zin dat de een koos en de ander baalde. Maar ja je moet snel kiezen.
Zin om dit seizoen te volgen. De eerste keer overigens.
Ook erg benieuwd naar de 2 vrouwen, die waren niet blij met het huis. Hadden zich ook niet verdiept in een top 3. Ze hadden 2 favoriete. Ik hoop niet dat de keuze hun beïnvloed, in die zin dat de een koos en de ander baalde. Maar ja je moet snel kiezen.
Zin om dit seizoen te volgen. De eerste keer overigens.
dinsdag 16 juni 2026 om 12:32
dinsdag 16 juni 2026 om 14:28
woensdag 17 juni 2026 om 07:46
woensdag 17 juni 2026 om 16:27
Dat lijkt mij niet. Teams zijn ook al begonnen met 'geheime wapens' zoals bijv dakraam in de badkamer.
En dan zit je opeens met een badkamer niet niet jouw stijl is of slecht afgewerkt is .
woensdag 17 juni 2026 om 21:11
In australie hebben ze hele strenge bouwkundige regels ja.LevendWortelen87 schreef: ↑17-06-2026 20:13Wat veel regeltjes. Bij Sonny en Alicia was iets nietcgoed en dat mocht hij in eerste instantie niet doen want er moest getekent worden. Aan kwaliteit zal het niet liggen denk ik
Dat is ieder seizoen zo.
Wel logisch aangezien dit echt huizen van miljoenen dollars zijn.
donderdag 18 juni 2026 om 20:24
Wist ik niet maar wel heel goed en logisch ook ja met huizen meer dan een miljoen.
Wat (gla)zuur voor Tazz en Britt
donderdag 18 juni 2026 om 21:32
Het zal er ook wel mee te maken hebben dat in australie heel veel huizen van hout zijn.LevendWortelen87 schreef: ↑18-06-2026 20:24Wist ik niet maar wel heel goed en logisch ook ja met huizen meer dan een miljoen.
Wat (gla)zuur voor Tazz en Britt![]()
dinsdag 23 juni 2026 om 23:09
dinsdag 23 juni 2026 om 23:46
Alleen maar leuke stellen is ook saaie televisie.
Met deze temperaturen ben ik blij dat ik dat politie duo niet ben.
Je zal toch ergens wonen waar het 10 maanden van het jaar 35/40 graden is zonder een zuchtje wind.
En dan ook nog eens in volledig politie uniform moeten rondlopen.
woensdag 24 juni 2026 om 18:11
Dat zijn de agenten.
Leuk stel idd.
Han wil de indeling veranderen omdat je anders met je baggerschoenen door de voorraadkast loopt om naar de was ruimte te komen.
Maar als dat zo is loop je dus ook met die baggerschoenen door het huis en de keuken
Ooit van "schoenen uitdoen" gehoord Han?
vrijdag 26 juni 2026 om 23:09
Het moet makkelijk te veranderen zijn vooral. In de praktijk zullen het vaak logeerkamers worden. Ik meen dat ze zeiden dat dit type huis vaak door 50-plussers wordt gekocht dus dan zijn de kinderen al het huis uit en komen ze met de kleinkinderen logeren.
donderdag 2 juli 2026 om 14:59
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in