Wat moet ik nu?

12-01-2012 21:21 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend en ik wonen ruim een jaar samen en het gaat altijd erg goed. Alleen had ik nog een lening uit het verleden samen met mijn ex die ik zelf moet oplossen en mijn vriend er nooit iets over heb gezegd. Hij is er toch achter gekomen en vind dat ik gelogen heb. We delen geen gezamenlijke rereking of zoiets en ik vind het mijn probleem dat ik alleen moet oplossen.

Hij vind ineens dat ik hem ook teveel claim, dat ik hem teveel op zijn nek zit omdat hij de afgelopen dagen zo stil was liep ik soms naar hem toe om hem een kus te geven en een knuffel, en ja, ik vroeg ook waarom hij zo stil was, maar er was niks zei hij. Tot vandaag zegt hij ineens dat twijfelt over de toekomst, dat het misschien beter is om apart te gaan wonen zodat ik alles kan oplossen. Ik ben nu vreselijk bang dat ik hem ga verliezen, het ging juist zo goed tot afgelopen maandag dan.

Moeik hem nu gewoon met rust laten en er niet meer over beginnen?

Maandag heb ik een gesprek bij een dienstverlenende instantie die me wellicht verder kan helpen om de problemen op te lossen, ik heb samen met mijn ex ook nog een huis, als dat verkocht word dan ben ik helemaal uit de penarie.

Ik wil vechten voor onze relatie maar hij denkt dat ik het alleen maar om hem doe, en hij zegt niet te weten wat houden van betekent.

Wat moet ik doen, ik heb echt raad en advies nodig, serieuze wel te verstaan.
15 joints per dag! grote goden! :-/ zn naam begint toch niet met een W toevallig?
Justme, wat goed van je! Het is nu gewoon k*t maar het kan alleenmaar beter worden. Met deze man heb je geen toekomst. Trouwens: zoveel blowen zorgt voor gedragsveranderingen, woedeaanvallen e.d. Dat komtook om die reden niet goed.

Sterkte meis, je komt er wel!
Wat goed dat je het heft in eigen handen hebt genomen! Ik kan me voorstellen dat het een moeilijke stap was maar je hebt het wel gedaan. En die jongen is jouw probleem niet meer. Hoop dat je hem helemaal uit je leven kan bannen.

Wens je veel succes!
quote:zwartrood schreef op 01 februari 2012 @ 22:56:

15 joints per dag! grote goden! :-/ zn naam begint toch niet met een W toevallig?het waren geen 15 joints per dag maar voor 15 euro per dag, dus kwam wel aardig in de buurt denk ik zo
ik voel me per dag ook veel beter, ik merk nu dat er mensen zijn die me willen helpen, ik ben niet alleen, alleen van mijn eigen familie merk ik niet veel steun. ik krijg echt hulp van mensen die ik eigenlijk helemaal niet zo heel goed ken, ze zijn er gewoon, echt ongelooflijk.

ik had mijn koelkast bij hem gelaten en zijn oude meegenomen, die paste beter in de keuken, wat denk je, is ie kapot gegaan afgelopen nacht, dus ik stuur hem een sms om hem dat te laten weten, krijg niet eens een reactie...

hij heeft zoveel daar staan van mij, een tegemoetkoming zou toch wel mogen nietwaar?

ik heb zijn laptop nog, als hij daar om vraagt dan reageer ik eerst ook niet.

en ja, ik denk dat ik hem goed uit mijn leven kan gaan bannen, er is teveel gebeurt, alle schuld legt hij bij mij, maar ik weet wel beter...
quote:justme1971 schreef op 02 februari 2012 @ 16:04:

[...]

het waren geen 15 joints per dag maar voor 15 euro per dag, dus kwam wel aardig in de buurt denk ik zo

ooeps fout gelezen! :$

hij heet toch geen wouter he?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven