Uitgerekend februari 2012

14-06-2011 19:53 3339 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Er zijn al vele zwangerschapstopics maar nog niet eentje voor februari 2012. Ik, Prinses, 24 jaar en samenwonend (in de randstand) is zwanger!

Vorige week had ik een positieve test in mijn handen en morgen ben ik 5 weken zwanger. Het is nog een beetje onwerkelijk maar we zijn er ontzettend blij mee.

Ik zou hier graag over willen praten/schrijven met anderen die ook rondom die tijd zijn uitgerekend.

Ik heb zelf uitgerekend op 15 februari 2012, het klinkt nog een heel eind weg....

Ik hoop op een vol, gezellig en gezond topic!

Groetjes,

Prinses

NaamUitgerekendEcho/Verlosk.LeeftijdBijzonderhedenKrissieindia21 feb '12?27 jaar2e kindje It's a boy!!Bubbly806 maart '1210/2 controle30 jaarwoont in UK, It's a girl!!

NaamBevallen op/van... LeeftijdBijzonderhedenShyteBevallen van een dochter! 34 jaarAstrid 1983Bevallen van een zoon!28 jaarMamaDBevallen van een zoon!31 jaar2e kindjeFryskfamke77Bevallen van een dochter! 34 jaar4e kindje (3e zwangs.)TravelgirlBevallen van een zoon!36 jaar2e kindjeGooischeBevallen van een zoon!31 jaarPrinsesssBevallen van een zoon!25 jaarBlikje28Bevallen van een zoon!28 jaarHabiba82Bevallen van een zoon!30 jaarwoont in ThailandYeti80Bevallen van een dochter! 31 jaarEllinnBevallen van een dochter! 30 jaar

Tabel: in de tabel staan de forummers die zo goed als wekelijks schrijven. Er zijn meedere meelezers en "af-en-toe-posters", deze zijn natuurlijk van harte welkom om mee te schrijven maar staan niet in de tabel omdat het anders te onoverzichtelijk wordt.
Ik kpm alleen even BIB melden haha. Gister drukke dag (wasjes, strijken, opruimen, plinten afkitten ed) gehad in huis en vandaag ook weer twee afspraken.... Ik lees alles continue mee op iphone maar vind reageren daarop niet zo handig.

Fijne dag!

Astrid; heeft het strippen nut gehad?

MamaD; klinkt heerlijk; vooral die pedicure!

Voor de rest een zwaai!

Ps. Heb gisteravond foto's op de hyves geplaatst!
Hier ook nog steeds BIB. Zoals de gyn vanochtend zei: gewoon afwachten.... dus dat gaan we dan maar doen.
Oh, wat is het ineens rustig vandaag. Het is per slot Februari, dus wie weet ;)
Hier ook melding van BIB..harde buiken vannacht maar niet echt krampen of iets..het enige vriendinnetje van de yoga die nog voor mij was uitgerekend is wel vanochtend bevallen van een meisje dus ik ben nu echt de volgende van ons gym en lunch groepje..

Morgen weer echo, ben benieuwd.
@Prinsess, bij mij heeft het strippen dus beide keren geen nut gehad. Helaas!

@Mening uiten, ik bracht het zo voorzichtig, omdat we onlangs met schoonbroer+zus een discussie hadden over wel of niet inenten. Wij kijken daar heel kritisch naar en zijn van mening dat sommige entingen meer kwaad dan goed kunnen doen. Schoonbroer gaf toen te kennen dat hij eigenlijk helemaal niet wilde weten wat evt. consequenties waren van de entingen, omdat zij gewoon blind hebben gevaren op het RIVM. Hij wil dan niet acheraf gaan nadenken of ze misschien "verkeerde" keuzes hebben gemaakt. Vond dat wel een eye-opener.

Maar ben blij dat ik dus niemand gekwetst heb, of voor het hoofd gestoten oid.

@Bekleding maxicosi, hahaha, hier ook een paar weken terug gedaan. Dacht er niet bij na toen ik het loshaalde.... heb idd even moeten puzzelen waar wat moest. Maar het is gelukt. Wij moeten overigens nog eens gaan oefenen met in de auto zetten... tot nu toe nog niet gedaan, wordt toch tijd.

@Gooische, leuk zo'n man die alvast cadeautjes koopt! Hier hint ik vanalles, maar wordt niet zo opgevat...

@Ff, kolven in de auto lijkt me geen pretje nee. Maar als het niet anders is... Ik zit voor mijn werk of bij de cliënt thuis, of ik ben ook onderweg, maar ik rijd tussendoor naar huis om te gaan kolven of voeden. Kan dat met jouw werk niet?

Ben trouwens wel benieuwd naar het dekentje. Leuk dat je zo creatief doet!

Enne, 's nachts gaan strijken?? Ik was 45min na jouw post aan het lezen, was ook klaarwakker. Moest zo lachen dat manlief wakker werd: wat is?

@Blikje, doe mij iets van jouw nesteldrang!!! Gister 2,5 uur gedaan om de badkamer een goede beurt te geven na de verbouwing. Pff! Had het écht gehad, en was uiteindelijk niet eens blij met het resultaat. Houten wc-bril en schuursponsje ging toch niet zo goed samen... :(

Ik heb geen FB, maar vind het wel een heel lief gebaar van jouw ex-baas!

@MamaD, lijkt me idd vreemd wakker worden. Denk je dat je bed kletsnat is... niet dus!

@Habiba, jij dus de volgende in jouw clubje. Spannend hoor!

Hier vanochtend weer CTG+bloeddruk, ja het wordt een saai verhaal. Alles weer netjes in orde. Bloeddruk deze keer tussen de 84-86 qua onderdruk, supernetjes dus! Was ook zo weg bij de arts. Die gaf uit zichzelf al aan dat nóg een keer strippen ws. geen zin zou hebben, maar dat had ik zelf ook al bedacht en had ik ook niet laten doen vandaag. Maar rustig afwachten dus en vrijdag weer terug, idem verhaal. Harde buiken blijven gewoon gaande, verder totaal niets bijzonders... Maar vandaag wil ik ook geen BUB, schoonmoeder is jarig en dat lijkt me geen leuke dag voor de baby. Daarna heeft 'ie vrij spel, heb de verjaardagen tot nu toe allemaal overleefd.

Ook ik ga maar eens een kapper opzoeken vandaag. Helaas had mijn vaste vandaag en morgen geen plek meer, en durf ik niet te plannen. Maar elders langs gaan waar ik geen afspraak hoef.
*Meldt* heerlijk uitgeslapen vandaag, nu kan het nog, gisteravond ook veel te laat naar bed gegaan. BIB, veel te koud vandaag om eruit te komen.
Hier ook BIB, hij is wel heel druk maar verder geen tekenen van bevallen.

Jammer Astrid dat het strippen niet gewerkt heeft....maar vandaag de kleine dus nog even binnenhouden.

Haha volgens mij gaat iedereen nog even snel naar de kapper. Ik ben 2 weken geleden geweest dus laat het nu nog even.

Ik ga nu lekker stoofvlees opzetten. Hele grote pan maken kan er ook wat in de vriezer..... Heb ook een foto op Hyves gezet. Wel in de verkeerde map maar ben een Hyves leek.....
O ja Princess ik heb de volgende controle

7 februari bij de vk
Ik ben gistermiddag naar de kapper geweest, het is populair hier ja.
Hier ook bib uiteraard! Wel veel harde buiken en bloedverlies maar verder niks.

ff ego: net telefoon gehad om 8-2 om 10:00 melden en om 12:00 ben ik aan beurt. Ahhhhhh!!!
Nog maar een week FF, spannend!

Ik heb een aantal van jullie gevonden op facebook en een uitnodiging gestuurd.
Een kapperbezoekje doet een zwangere vrouw goed! Ik kan nu ten minste fatsoenlijk op de foto...

Wauw FF, nu weet je wel heel precies wanneer ze komt!
Hallo Allemaal,

Durf het bijna niet te zeggen, maar kom net bij de kapper vandaan.Dus ook ik kan goed op de foto.

Heb vannacht heerlijk geslapen, geen behoefte geahd om dingen te strijken ed.

FF, spannend hoor dat je nu wanneer je de kleine in de armen mag houden

astrid, jammer dat het strippen niet gewerkt heeft. Ik snap wat je bedoelt met een saai ctg rondje.

Verder heb ik me net ook nog getracteerd op een stapeltje tijdschriften. Maar ik denk dat ik eerst even de binnen kant van mijn oogjes ga bekijken.
Hier ook BIB en plannen om volgende week naar de kapper te gaan

@Astrid, dankjewel voor je uitleg.

Wat betreft meningen: ben erg blij met de verschillende meningen, zo ben je toch beter geïnformeerd. Vind ook dat iedereen zich heel netjes verwoord hoor!

Ben echt supergaar, niet zo goed geslapen, denk dat ik voor hte eerst maar eens zo'n middagslaapje ga proberen..

FF, ik dacht dat 7 feb de grote dag zou worden?
De kapper; wat een goed idee!!

Ik ga meteen een afspraak maken voor als ik over 7 dagen met verlof ben (jajaja, ik begin af te tellen!).
@Elinn, graag gedaan hoor!

@Bubbly, heb jij straks eigenlijk langer verlof??? Nog even aftellen idd.

@Ff, lijkt me zo raar idd. De datum, tijdstip etc allemaal al weten. Mijn schoonzus kreeg ook een geplande keizersnede en ging dus nog vrolijk diezelfde ochtend naar de kapper. Wij wisten toen wel de dag en dat het een meisje werd. Naam was dus eigenlijk alleen nog de verrassing. En hoe ze eruit zag natuurlijk!

Ik kom ver met het Fries, maar wat "lyts"?

@Ego, hier BIBt het braaf vandaag! Haha, laat het maar vanaf 22.00 beginnen te rommelen, dan wordt het in ieder geval zeker niet meer de 1e.
@Astrid, ja je hebt hier 6 maanden betaald verlof (en je mag daarna nog 6 maanden onbetaald wegblijven). Ik ga dus in September pas weer aan de slag!
Hallo allemaal

NOg steeds allemaal bib en geen bub? Geloof dat iedereen zich ook braaf heeft gemeld. Gezellig

Nog geen nieuws van Shyte zag ik. Hopelijk is alles wel oke daar bij haar en zit ze gewoon op de roze wolk!

Vanmiddag even de stad in geweest met mijn moeder. Nog leuke kleertjes voor de baby gekocht, bij Jensen. Daar hebben ze zo'n leuke meisjescollectie! En alles voor de helft vd helft dus tsja, dan kan je het niet laten hangen toch?

Ben nu helemaal gaar. Man is aan het werk en de kinderen zijn erg vervelend. Voelen goed aan dat ik beetje op ben. Zucht...ze zitten nu even achter de pc dus mama ook even rust!

Geplande datum: ik vond het de vorige keer raarder dan nu. Het went blijkbaar. En heel stiekem is het ook best wel practisch. Helemaal omdat stiefdochter 200 km verderop woont en nu hebben we tenminste kunnen regelen dat ze hier de volgende dag meteen is. En mijn schoonouders en zus komen ook van ver en kunnen dan ook van te voren komen.

Baby zal wel rond 12:30 geboren worden...gek idee. Vind het ook nog heel erg onwerkelijk hoor. Besef het gewoon niet echt.

We maken er nu geen geheim van wanneer de baby komt, de vorige keer wel. We maken nu maar even gebruik van het practische Weet ik precies hoe lang ik nog even kan genieten van de dikke buik!

Verlof: jee een half jaar Bubbly, dat is dan weer het voordeel. Ik moet na 10 weken weer aan het werk en vind dat wel erg snel! Bij de jongens langer thuis geweest maar daar hebben we nu helaas de financiele middelen niet voor (leuk joh, 2 huizen..grr).

Astrid, ws niet tegelijk met je schoonmoeder, das fijn! Mijn schoonmoeder is zondag jarig dus scheelt ook weinig met onze baby. En mijn jongste zoon in 25-2 jarig! Wat dat betreft is die geplande keizersnee ook wel handig want nu tenminste geen 2 verjaardagen op 1 dag.

Lyts betekent trouwens klein.

Elinn, het is altijd 8-2 geweest hoor Heb je nog een beetje kunnen slapen?

Ik plof op de bank nu!
Ik voel de baby trouwens de laatste 2 dagen nagenoeg niet. Zal wel weer in de placenta schoppen ofzo. Hartje klopt nog prima dus alles is oke! Maar zou het toch wel fijn vinden als ze even een schopje gaf...

Worden jullie kindjes ook al rustiger?
Dames, ik ben misselijk! (en heb geen taart/ chips/ koek/ patat op ).

Na die rare droom en het rommelen vannacht en mijn zojuist ontstane nesteldrang (die niet verder rijkt dan het opmaken van de co-sleeper en het ledikantje...) vraag ik mij af of er toch iets nadert..

FF ik voelde hem de afgelopen dagen maar enkele keren per dag, maar sinds gisteren veel vaker. Vreemd he?..
Ha misselijk, ja wijst vast op bevalling! Hihi. Hier trouwens gisteren ook overgegeven, zonder aanleiding. Hier geen teken van bevallen maar hopelijk bij jou wel!

Ga straks maar even proberen of ik haar wakker kan porren!
Oehhh misselijk! Misschien dan toch het eerste februari-kindje.

Hier soms pijnlijke krampachtige harde buiken. Voelt echt als een druk. Ook doen mn borsten giga pijn, alsof ze nog even een groeispurt gaan maken (die ik niet kan gebruiken).

Het zal er wel allemaal wel bij horen...
@ff, oeps, niet goed in mn hoofd gehad dus.. Wel lekker geslapen trouwens

@prinssess en mamaD, ookal zulke spannende klachten!

Wie kreeg vandaag ook alweer de sleutel van haar nieuwe huis?

Weltrusten allemaal!
Ja krissie kreeg de sleutel!! Spannend.

Prinsess en mamad; ben zo benieuwd of er iets gaat doorzetten nu!
Het is na mn post nog maar een keer voorgekomen. Zal wel meevalldn dus.

Vriendlief en ik zeiden net nog tegen elkaar; we zijn zooooo benieuwd!

Ik ga snel slapen, moeeeee!

Morgen uitgebreid vanaf laptop:)

Weltrust

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven