hulp nodig met mijn ex

02-02-2012 08:42 107 berichten
Alle reacties Link kopieren
--------------------------------------------------------------------------------

Ik heb het vorige bericht verwijderd omdat jullie niet echt snappen wat ik bedoel en waar ik jullie mening over wil weten...

Na 5 jaar een relatie te hebben gehad met een lieve man. Is hij een ander pad op gegaan tijdens onze relatie...

Het ging al even niet goed door finacele omstandigheden..

We hebben veel voor onze kiezen gekregen door zijn ex en de mijne waar ik al 2 kinderen me heb.. en in die 5 jaar zijn er nog 2 lieve kinderen uit zijn gekomen.En die we met liefde verzorgen. we verzorgen ze alle 4 met heel veel liefde..

de 2 andere uit mijn vorige relatie beschouwen hem ook als papa en zo noemen ze hem ook.

Hij is vreemd gegaan hij heeft sorry gezegt.. hij zegt dat hij dom is geweest..

Hij zegt ook dat als we een jaar terug konden draaien hij dat deed maar niet de wijsheid heeft.

En dat hij laf is geweest dat hij de handdoek in de ring heeft gegooid..want we konden alles samen aan met hulp van familie..en onze liefde was zo sterk.,.

nu heb ik inmiddels een huisje met de kids helemaal op en top.

Vecht ook niet meer voor hem..en heb ook geen hoop meer.

Nu gaan er roddels te ronden dat ik een andere vriend heb.. terwijl hij een goeie vriend van me is geworden... niet meer...En na het contact tijdelijk te hebben verbroken begint hij weer met me te praten. Ik wil gewoon weten waarom hij nu opeens na de roddels weer contact wilt en durft te zeggen dat hij spijt heeft..

maar hij geeft aan dat hij zich zelf niet vertrouwd...

nu weet ik niet hoe ik met hem moet om gaan..daar wil graag wat advies en meningen over.....
Niet meer smsen, maar whatsappen, da's tenminste gratis. Verder geen advies want ik denk niet dat je dat wilt horen.
Ik denk dat het een warrig verhaal is. Probeer het eens samen te vatten, met punten en komma's en de hele mikmak.
Aubrey, 45 seconden geleden

Niet meer smsen, maar whatsappen, da's tenminste gratis.

:-)
Punten, komma's en allinea's zouden je verhaal een stuk leesbaarder maken.

Het is nu net 1 lange zin.

Maar on topic, als ik het hele verhaal zo lees denk ik dat jij even helemaal niks moet met die man, met geen enkele man zelfs.

Ga eerst maar eens je leven en dat van je kinderen op de rails krijgen, want die kinderen hebben ongevraagd nogal wat voor de kiezen gekregen dankzij jouw beslissingen.

Dus geen mannen meer, zet nu je kinderen maar eens op nummer 1.
Ik denk dat je zó graag een droomgezinnetje zou hebben, dat je iedereen die je dat lijkt te beloven achterna hobbelt. Je leven, en dat van je kinderen, hangt van andermans beloften aan elkaar.

Ga je eigen plannen maken. Wil je vriend meedoen dan zou ik hem mee laten doen op jouw voorwaarden. Zorg intussen dat jouw plannen ook door kunnen gaan zonder je vriend, neem zelf verantwoordelijkheid voor je eigen leven.
ja gaat ook via wats app...hihih ja en kom maar op met je menig..aubrey..en slempie ja wilde zoveel in keer vertellen dat ik die dingen vergeet..maar wil graag mening hebben ...
Je moet meer stilstaan bij het feit wat je je kinderen allemaal aandoet met al dat heen en weer gezeul, en dat knipperlicht gebeuren, en dus niet zoveel aan jezelf denken! Dat denk ik!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Niet door te komen, deze openingspost.

Mijn algemene advies aan TO's als jij is om je verre van mannen te houden, want je bent niet goed in relaties, blijkbaar ook niet correct met je financiën en je hebt inmiddels al 4 kinderen die je volgens eigen zeggen belemmeren om zelf te werken.
Ik ben blijven steken bij 'het lukte niet te gaan werken met vier jonge kinderen. Hij ging in het weekend werken, en dan ging ik met hem mee' HUH??

En dat is waarschijnlijk nog lang niet de kern van het verhaal.
ik ben inmiddels al bezig met mijn eigen leven..heb een huisje en met de kids gaat het goed..missen papa en ik betrek hem over al bij is aan hem wat hij wilt..heb ook geen hoop meer maar mijn gevoelens leken even dubbel en nee dit bevalt me maar wil gewoon achter komen wat hij nu opeens wilt met zijn contackt.......
Wat hierboven al is gezegd, stel jouw kinderen op de eerste plaats, ga daarnaast aan jezelf werken en aan een opleiding beginnen. Zorg dat je mentaal en financieel onafhankelijk word.
Sing-le en niet singel of ben je een soort straatvrouw?
Nog maar een keer, kap met dat afvragen wat je ex van je wil of welke vent dan ook!

En :

Je moet meer stilstaan bij het feit wat je je kinderen allemaal aandoet met al dat heen en weer gezeul, en dat knipperlicht gebeuren, en dus niet zoveel aan jezelf denken! Dat denk ik!
de schulden kwamen door mijn vorige ex..en ik heb alles gedaan om deze relatie vol te houden..als ik alles moet schrijven wat ik deed om het gezin boven water te houden..nu is het mijn tijd..maar wil gewoon weten wat ik met hem aan moet wil niet weer gekwetst worden door zijn fouten en sorry mijn verhaal is gewoon een gaos omdat ik alles wilde zeggen maar weet niet hoe of wat ik oet vertellen daarom geen punten en comma;s
Het spijt me TO, maar je post is echt amper door te komen. Als je de leesbaarheid vergroot, heb je ook meer kans op meer/betere tips.

Edit: je kan toch eerst je hele verhaal typen, en dan even doorlopen en gewone zinnen maken?
Je neemt totnogtoe geen enkele verantwoording voor je eigen leven en dat van je kinderen. Je laat je financiele shit oplossen door hem en zijn familie, je laat je woonprobleem oplossen door jouw ouders en door hem, je werkt niet en verschuilt je achter slappe excuses...

Wordt volwassen en onafhankelijk en ga voor je eigen leven zorgen, in plaats van je als een tiener af te vragen wat je ex wil en of jij hem al dan niet moet kussen (die ene ex die er nota bene naast jou een hele harem op na hield!).
Beste TO, je krijgt hier opmerkingen en advies maar je zult hier niet vinden wat je zoekt. Het dringt niet tot je door dat je zelf de verantwoording zult moeten nemen voor het verleden, heden en de toekomst. De chaos waarin je nu zit is mede door jou acties ontstaan, je kunt niet alles afschuiven op anderen.
ik ga hem wel verwijdere is misschioen beter want komen rare antwoorden op...Ik heb voor mijn kinderen gekozen en met het geld gebeuren is niet mijn fout was het maar mijn fout dan wist ik ook dat ik de boos doener was..
"nu is het mijn tijd..maar wil gewoon weten wat ik met hem aan moet wil niet weer gekwetst worden door zijn fouten"

Lekker bij hem uit de buurt blijven, en voor je kinderen zorgen! Zoek werk, regel opvang ga eens wat onderwijs volgen. En zorg dat je niemand nodig hebt en gewoon zelf voor je kinders kan zorgen. Lijkt me veel handiger om je daar druk om te maken, inplaats van je druk te maken over die rare ex van je, en wat hij allemaal van jou wil!
ja is het is hoe je het leest..maar dit keer ben ik niet de boos doener de shulden kwame door mijn ex en deze ex ja lang verhaal maar laat lekker zitten was te dom om dit te doen..
Ja, ga vooral de OP verwijderen en leg de schuld bij die stomme, onbegrijpende reageerders van de Viva neer.
Waarom was het dom? De antwoorden bevallen je gewoon niet, terwijl die juist erg zinnig zijn. Ik denk dat je liever in zelfmedelijden blijft zwelgen.
"door de pil heen aan geteld"?

Verder heb ik niet gelezen, kwam er niet doorheen.
Het vrhaal is erg waarig en sommige zinnen gewoon niet te volgen. Misschien een idee om je verhaal opnieuw te schrijven in abn met hoofdletters en leestekens?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven