Versierpogingen

31-01-2012 21:41 936 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier een algemeen topic om je (gekke) ervaringen met versierpogingen neer te plempen. Rare mannetjes die je aanspreken op straat, je eigen knullige of succesvolle jacht, flirts met collega en de uitkomst daarvan, we horen het graag!

(ik had even snel gezocht maar kon een dergelijk algemeen topic nog niet vinden. als die er wel is dan zie ik de link wel verschijnen)
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Die twintigers tegenwoordig he...
ok hier komt er weer 1. Niet 1 waar ik trots op ben trouwens. Ik zat met allemaal nieuwe mensen op het hbo en we hadden een stundentenclubje met dames in de klas. Een van de meisjes vertelde me in vertrouwen dat ze volledig verliefd op p. was. Maar er gebeurde maar niets tussen die 2. Toen op een studenten feestje zag ik ze zitten op een bank: hij (helemaal)rechts en zij links en ze wisselden geen woord. Dus ik dacht: dat fiks ik wel even: ik ga er tussenin zitten en begin een praatje met hem met de intentie het gesprek tussen hen open te gooien. Al vrij snel vraagt hij hoe ik het liefst versierd zou willen worden (als student heb je dat soort gesprekken nou eenmaal) en ik antwoordde: recht op mijn b.k. Op dat moment keek ik de andere kant op om te kijken of ik een bruggetje voor mijn vriendin kon bedenken en keek toen weer terug en hij pakte me recht op mijn snuit. Oeiiiii ik heb toen geen vrienden gemaakt. Toen ik doorhad wat er gebeurde ben ik meteen van de bank gesprongen maar het kwaad was al geschied. En het allerergste is dat maandag in de aula mijn vriendin zei: kijk daar heb je P.! En ik herkende hem niet eens bahbah,...
Hebben wij bij elkaar op school gezeten Vivamies?
Nou Mies, ik kom met mijn lullig kusje in andermans bed echt niet in de beurt van jouw tientallen wilde verhalen (deze laatste alleen al compenseert 'm al haast in z'n eentje :D )
ook weer zo'n standaard voorbeeld: als 16jarige samen met mijn vriendin met de tent naar texel. Wij aan het kloothannesen met die tent en natuurlijk vroegen de buurjongens of ze konden helpen (graag!). Van het ene kwam het ander (nee niet meer dan zoenen). De dag erna moest hij weg en die avond bij het indrinken heb ik een totaal onzinnige brief aan hem geschreven. Zijn antwoord was zo mogelijk nog onzinniger want hij was zo verliefd en hij miste me zo blablabla,...(inmiddels was ik al met die 7 jongens aan het zoenen die ik eerder genoemd heb). Ik heb nooit meer wat van me laten horen tot,...tot ik op eenzelfde feest als onderstaande op dezelfde school zo'n 5jr later een jongen naar me toe kwam die zei: ben jij vivamies uit,.. ja,..en dat bleek hem te zijn WHOEHAHA!!
quote:-nora- schreef op 02 februari 2012 @ 20:36:

Nou Mies, ik kom met mijn lullig kusje in andermans bed echt niet in de beurt van jouw tientallen wilde verhalen (deze laatste alleen al compenseert 'm al haast in z'n eentje :D )Ja maar vrouwvrouw spreekt wel meer tot de verbeelding, bij mij wel tenminste,..wat dat betreft ben ik een groentje
Dan was óf ik uiterst briljant en zat ik op m'n tiende op het HBO, of Mies was een eeuwige student :P
Mies jij moet eens een boek gaan schrijven. Leuke verhaaltjes
quote:-nora- schreef op 02 februari 2012 @ 20:38:

Dan was óf ik uiterst briljant en zat ik op m'n tiende op het HBO, of Mies was een eeuwige student :Pklopt ik heb heel lang doorgestudeerd (en alles netjes gehaald) om zo lang mogelijk te kunnen feesten :-)
quote:Vivamies schreef op 02 februari 2012 @ 20:37:

[...]

Ja maar vrouwvrouw spreekt wel meer tot de verbeelding, bij mij wel tenminste,..wat dat betreft ben ik een groentje

Ja ander decennium hè, tegenwoordig is een beetje bi vrij normaal, en zelfs hip een paar jaar terug

Ik denk niet dat ik over tien jaar zoveel wilde verhalen als jij voor elkaar krijg (al hoop ik wel dat de rato vieze mannetjes van middelbare leeftijd - leuke leeftijdsgenoten een gunstigere verhouding krijgt)
Nog een hele leuke van een hockeytournooi...

Ik zat in de A1 en was volgens mij een jaar of 17, we hadden sjans bij meisjes A van Hockeyverein Berlin (sinds die tijd heb ik een enorme duitse vrouwenfetish).

Vriend en ik samen de tent in met twee duitse meiden, wel allebei in een eigen slaapzak, want toen had ik nog niet verzonnen dat dat ook anders kon.

Die vriend had zsm Duits als vak laten vallen op school, en zijn meid sprak nauwelijks engels, tijdens het zoenen stootte hij mij de hele tijd aan, om de vertaler uit te hangen.

Héél iritant, dus ik snauwde hem op een gegeven moment af.

Na een uurtje begon hij alweer, hij vroeg wat pijpen was in het duits. Das makkelijk: Blasen.

Begon die zijn meisje enorm te giechelen, vanwege dat blasen dacht ik.

De volgende ochtend onder de douche vroeg ik hem ernaar.

Bleek dat hij in haar oortje gefluisterd had of ze hem wilde "pfeifen"

(fluiten.....)
Een niet onapetijtelijke (schrijf je dat zo?) buurjongen had het al jaren geleden op me voorzien. we spraken weleens af voor de klets bij elkaar en zijn weleens uitgeweest waarbij hij op de terugweg letterlijk zei WAAROM ik dan niet wilde (ik had immers altijd van die lekkermakende verhalen). Een paar jaar later (dwz vorig jaar) had hij bij feestjes inmiddels 2 van mijn vriendinnen gezoend die allebei een beetje verkikkerd op hem waren. Bij de laatste had hij inmiddels een relatie met een ander. Zelfs nu hij samenwoont probeert hij het nog regelmatig. Ik moet eerlijk bekennen dat ik 2x met hem gezoend heb in de laatste maanden. En dat hij me lekker probeerde te maken door een favoriet rollenspelletje (oei zwak punt) voor te stellen. Bijna was ik door de knieeen gegaan maar de laatste keer heb ik hem vriendelijk bedankt en gezegd dat het niet meer zal gebeuren. Even goede vrienden, dat wel
ik kom weer op dreef hoor: vorige zomer op een grieks eiland. Mijn beste vriendin en ik (beiden minimaal 10-15 jaar ouder dan de rest) gaan een club in. We liepen rond om iedereen goed uit te checken (we kennen elkaars smaak). Het was retedruk en bij de dansvloer aangekomen zag ik precies mijn type, mijn vriendin zag het ook en stootte me aan; dat is iets voor jou! Jaaa zei ik en keek hem aan, hij keek mij aan en we begonnen daar een partij te zoenen poepoe (het was een italiaan),...er gebeurde nog iets met hem daar bij die dansvloer maar dat is te ranzig om te vertellen
quote:[message=11102279,noline]Vivamies schreef op 02 er gebeurde nog iets met hem daar bij die dansvloer maar dat is te ranzig om te vertellenKomtumaarrrrrrrrr
quote:stout1975 schreef op 02 februari 2012 @ 20:54:

[...]

Komtumaarrrrrrrrrneeneene daar had je bij moeten zijn,...
ahhh das flauw,..oke. Doorgewinterd maar blijkbaar ook naief dat ik ben,.......:

Wij stonden daar dus als bezetenen te zoenen de hele tijd. Pas sinds een jaar of 2 draag ik rokjes/ jurkjes en die italianen zijn nogal hitsige types dus ik was nogal surprised dat binnen no time hij die weg had gevonden (whoops dat was toch echt niet de bedoeling). Om een lang verhaal kort te maken. Inmiddels stonden we tegen de muur wat te drinken en te knuffelen tot hij mijn hand pakt en in zijn broek stopt (in een overvolle tent,..-ik ben van de oude stempel dat DOE je toch niet!) Naja dacht ik,..maja toen ik toch eenmaal ter plekke was deed ik nauwelijks 2x iets en meneer komt klaar,..in mijn hand!!!! GVD waar moet ik met die zooi naar toe? Dus ik heb het aan de muur afgesmeerd en meneer moest er smakelijk om lachen (en ik ook)
Haha, das dus ook niks die latin lovers....
ligt er aan,...Ik ben niet zo weg van de opdringerige italianen. Maar de gentleman Duitsers daarentegen. dus ik begrijp je Fetisj,..al duurt het allemaal wel eeuwen voordat er iets gebeurt
Je moet die duitsers gewoon gebiedenderwijs benaderen, moet jij eens ff kijken
2 dagen later bij dezelfde vakantie ontmoet ik in dezelfde tent een Duitser. Ik weet niet meer welk moment het was of hoe het gebeurde (maar al vrij snel waren we aan de zoeneritis). Toen vroeg hij of ik mee naar buiten wilde (viespeuk die ik ben dacht gelijk dat hij wat wilde, maja ik was de bloemetjes toch al aan het buitenzetten,..), Buiten hebben we alleen gepraat (duits he) en geknuffeld en zijn weer naar binnen gegaan. Tot hij vroeg om samen de zonsopgang te gaan zien (ik hoorde daarin of ik een wipje wilde maken wat zeker niet de bedoeling was). In werkelijkheid hebben mijn vriendin en haar duitse vriendje die ze trouwens og steeds ziet, en wij een prachtig romantische zonsopgang gezien en behalve zoenen heeft hij me met geen vinger aangeraakt. Hoe keurig!!
quote:stout1975 schreef op 02 februari 2012 @ 21:04:

Je moet die duitsers gewoon gebiedenderwijs benaderen, moet jij eens ff kijken Als in: AUFMACHEN FRAULEIN!!! ?
Als in: Fraulein, bücken Sie sich mal bitte.
Jaa die kwakkies, dat is toch wat. In je hand valt dan nog mee, het eerder genoemde skatejoch wist het op mijn broek te mikken! Argh! Gelukkig had ik een lang schoudertasje wat ik ervoor kon hangen. Ik kon er wel om beschaamd om lachen.

Als het een leuk verhaal oplevert is het de moeite waard
Wat een obleefde slechtmikkende mannen allemaal, als we dáár de oorlog mee moeten winnen..
oke de laatste voor vanavond: ooit heel lang geleden werkte ik als studentenbijbaantje in het weekend in een bejaardenhuis. Op een gegeven moment kreeg ik een kaart op mijn huisadres van iemand die niet wilde zeggen wie hij was maar in den haag (ver weg) woont en regelmatig zijn moeder bezocht en mij daar mij zag (moet dus veeeeeel ouder dan mij geweest zijn). Volgens mij was het voorstel om een keer wat te gaan drinken. Ik weet dat hij zijn adres (maar niet zijn naam) op de kaart had staan: een zeer goede straat vlakbij de koningin. Ik heb er nooit wat mee gedaan maar keek sindsdien wel iedereen aan die binnenkwam op het werk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven