Versierpogingen

31-01-2012 21:41 936 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier een algemeen topic om je (gekke) ervaringen met versierpogingen neer te plempen. Rare mannetjes die je aanspreken op straat, je eigen knullige of succesvolle jacht, flirts met collega en de uitkomst daarvan, we horen het graag!

(ik had even snel gezocht maar kon een dergelijk algemeen topic nog niet vinden. als die er wel is dan zie ik de link wel verschijnen)
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
De mijne:

Ik zat daarnet in de bieb, die ging sluiten. Komt een Arabisch uitziende man achter me voorbij gelopen, aan het rondkijken. Draait zich om en loopt terug en vraagt of de bieb gaat sluiten, ik zeg ja. Zegt ie dat ie een boek aan het schrijven is over Zeeland, en of ik daar een naar wil kijken om er kritiek op te geven. Eh? Ik meld dat ik nix van Zeeland weet en me dat dus niet zo zinvol lijkt. "Jaa maar is toch gezellig" Gezellig, huh? :D Uiteindelijk vroeg 'ie of ik niet wat wilde gaan drinken in een café om er dan eens naar te kijken. Noh, doe maar niet :P

Echt sommige kerels. Deze was een kop kleiner dan ik, en had me denk ik een halve seconde gezien voordat ie me aansprak. M'n haar zat wel een tikkeltje ontploft, vond het wel triest dat ik wel dacht 'nou zelfs met slecht haar word ik uitgevraagd' :')

Ik zit me nu trouwens wel af te vragen hoe dat manuscript eruit ziet, als ik ja had gezegd.
Ik heb het ooit in een ander topic al beschreven, maar wil het hier nog wel eens doen hoor.

Toen ik een jaar of 14-15 was, had ik een oudere jongen als penvriend (ja kinderen, dit was in de tijd voor Facebook en sms). Hij was geloof ik net 20.

We hadden elkaar leren kennen bij een concert van een bandje dat we allebei leuk vonden. We woonden nogal een end van elkaar vandaan, dus elkaar bezoeken was er niet echt bij. Soms ontmoetten we elkaar bij een concert en verder schreven we brieven.

Op een kwade dag kreeg ik een brief van hem waarin hij bekende hevig verliefd op mij te zijn. Dapper en op zich niet heel genant maar hij beschreef nogal expliciet wat hij allemaal fantaseerde over ons samen...

Dat was voor mij (onschuldige 15-jarige) toch echt tien stappen te ver. Ik heb hem laten weten dat ik die gevoelens niet voor hem had en heb hem nooit meer gezien (godzijdank).
Ik wil het schaamrood best weer eens oproepen, hoor!

Ik heb ooit in een kroeg (na 3 kwartier twijfelen en moeilijk doen), tegen een leuke man gezegd: "ik jou niet ken van ergens?" Van de zenuwen gooide ik alle woorden door elkaar.

Ik heb zijn reactie nog net afgewacht (gelach van hem en zijn vrienden), heb mijn jas en tas bij mijn vriendinnen weggegraaid en ben de kroeg uitgerend!
Ik stond in een lounge op Bali (Indonesie) aan de bar te praten met mijn beste vriend, toen mijn beste vriend even besloot naar de WC te gaan. Naast ons zat een toch wel zeer aantrekkelijke man, die toevallig ook uit Nederland kwam. We raakten aan de praat toen hij uit het niets zei : " Volgens mij heb jij een oude ziel." Zucht. Ik wist niet hoe hard ik weg moest rennen.
laatst stond ik te tanken bij de snelweg. Terwijl ik daar zo stond was er een knul van een jaar of 18 (20 jaar jonger) Turks/Marokkaans die keihard door dat tankstation: "Mevrouw,..wat ziet u er leuk uit!"riep voordat hij de winkel inging. Hahahaha vooral de soort van naieve/kinderlijke toon vond ik geweldig! Was totaal niet macho bedoeld
x2

Jeetje, een sexbrief op schrift, dat komt nog ff harder binnen! En dat op je 15e, brr.

Ik had op m'n 15e ook een penvriend maar dat was een bioloog dus dat bleef heel braaf. Het wildste wat die schreef was dat ie klassieke muziek eens hard aan had gezet om de lawaaierige buren te pesten :P
Knipoogjes in smsjes van collega. Is dat ook flirten?
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
whaha nou ja wat vaage zin zeg! oude ziel, xD omg!
Ik droeg vroeger nooit rokjes omdat ik mijn benen daar te dik voor vond. Eindelijk na al die jaren had ik voor het eerst een rokje aan met blote benen in de zomer. Ik voelde me behoorlijk onwennig en niet op mijn gemak. Met mijn moeder was ik in Utrecht aan het winkelen tot een Marokaanse jongen naar mijn moeder riep dat hij wel haar schoonzoon wilde worden :-) Leuk! Mijn benen complex was gelijk geslonken en sinds die tijd draag ik vaker rokjes :-)
Aww dat is schattig Vivamies!

Ik heb vooral dit soort verhalen van obscure kereltjes. Tijdje terug fietste er een zwerverachtig type voorbij (ik liep op het voetpad en had een grote rugzak om) die iets zei als 'met je lekkere kont'. Ik had echt zoiets van, jonge, die zíe je nauwelijks met die rugzak.
laatst een keer bij een dansfeest was er een geek de hele tijd aan het loeren (ik keek expres niet) tot hij op me afstapte en op zijn allersulligste zei: "je danst zo leuk". Goed bedoeld natuurlijk,..maar toch
haha nora,...het gaat er ook om hoe iets gezegd wordt. als het macho is vind ik het niets, maar als (het lijkt alsof) het uit het hart komt vind ik het altijd wel leuk. Onzin of niet,..
ik kan er een boek over schrijven: laatst bij mijn nieuwe werk was er wat spanning tussen mij en mijn nieuwe collega. Ik wilde daar verder niets mee en had dat ook gezegd. Tot dat hij 's ochtends i(ik ben altijd heel vroeg op t werk) op 2 januari beneden in het donker op me afstapte om me recht op mijn mond te pakken (ipv 3x goedjaar wensen). Gelukkig kon ik op tijd mijn hoofd opzij doen
Ik begaf me heel onschuldig op n forum en voor ik het wist zat ik te flirten met een medeforummer...

Telt dat ook?
Ja zeker mee eens! Ik vind het wel belangrijk dat het toch een béétje geloofwaardig is. Dat iemand je langer dan een halve seconde ziet voordat 'ie je ergens mee complimenteert, en dan liever niet met erogene zones :P
Alles telt!

Flirten met een medeforummer? Vertel! (een man wel dus, aangezien het niet -ster) is?
zal ik nog verder gaan hahaha,...oke nog 1 dan: 2jr geleden op een feest ontmoet en lekker mee lopen zoenen. Het was vlak voor dat ik een grote reis zou maken. Ik wilde hem best nog 1x zien voor die tijd maar verder niet ivm de reis. Die jongen ging me daarna behoorlijk stalken en deed alsof we al getrouwd waren. Hij vond ook dat ik hem tijdens mijn reis trouw moest blijven ,..najaaaaaaaaaaa. Na mijn reis heeft hij nog vaak gebeld (en ik vaak niet opgenomen)
quote:-nora- schreef op 31 januari 2012 @ 22:06:

Alles telt!

Flirten met een medeforummer? Vertel! (een man wel dus, aangezien het niet -ster) is?

Ja... Ik mag hopen een man... Maar dat was echt niet de bedoeling..

Hallooh, ik heb n man... En die komt zo thuis... Ik schaam me kapot...
quote:-nora- schreef op 31 januari 2012 @ 22:06:

Alles telt!

Flirten met een medeforummer? Vertel! (een man wel dus, aangezien het niet -ster) is?Aha, daar komt Willem's aap uit de mouw!
flirten met medeforummer hmmmm

Oke nog 1 dan: vorig jr op de nijmeegse 4 daagse feesten kwam mijn vriendin in gesprek met een jongen en ik met zijn leuke vriend (die een heel flink stuk jonger was dan ik). Op een gegeven moment vroeg hij waar ik dan op viel (hij wist al hoe oud ik was). mijn antwoord,..(inkoppertje): nah,..zoiets als jij,..dat liet ie zich geen 2x vertellen en die 16 jaar leeftijd verschil,..ach,..
Ik zat al de hele tijd met een leuke jongen in m'n hoofd. Gitaar spelen, bij het kampvuur met z'n coole vrienden.. Hij was veeeel te leuk voor mij. En op een dag dacht ik, Basta, ik ga hem mee uit vragen. Maar hooee. Ik had echt het lef niet en net toen ik wilde opstaan ging hij weg.. Toen heb ik heel hard uit paniek geroepen

"NEE, NIET WEGGAAN!?"

Hij zat me stomverbaast aan te kijken en dat leek me het perfecte moment om hem uit te vragen. 9 maanden een relatie gehad.
Vroeger toen ik jong was :-) kwam er eens een marokkaanse jongen naar me toe en die vroeg 'heb jij een beetje marokkaans in je?' Ik zeg 'nee'. Waarop hij zegt: 'daar kan ik wel voor zorgen'...

Slechte versiertruc
quote:Jaja007 schreef op 31 januari 2012 @ 21:57:

Knipoogjes in smsjes van collega. Is dat ook flirten?
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
quote:bbardot schreef op 31 januari 2012 @ 22:15:

Vroeger toen ik jong was :-) kwam er eens een marokkaanse jongen naar me toe en die vroeg 'heb jij een beetje marokkaans in je?' Ik zeg 'nee'. Waarop hij zegt: 'daar kan ik wel voor zorgen'...

Slechte versiertruc hahahahaha, ik vind hem wel errug grappig,...sambal bij? (auw)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven