Inlogproblemen internetbankieren

02-02-2012 20:20 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even checken: Ik kan al de hele avond niet inloggen bij de Rabobank. Krijg de melding dat mijn browser niet up to date is.

Tamelijk bizar omdat ik vanmorgen nog wél gewoon heb in kunnen loggen.

Ik begin me zorgen te maken of het iets te maken kan hebben met een PayPal account dat ik vanmiddag aangemaakt heb.

Zijn er meer mensen die niet in kunnen loggen? (m.a.w. een storing bij de Rabobank?)

Of is er iemand die me kan vertellen of deze problemen door PayPal zouden kunnen komen??

(Sorry, ben soms nogal een Digibeet )
Ik zou beginnen met je browser eens te updaten! (of had je dat al gedaan?)
Ik had er ook last van,maar kon net weer wel inloggen.
Stond op de twitter van de Rabobank dat er storing is.
You know my name, not my story!
De app werkt ook niet, iets met geen connectie met de server.

Denk een storing dus.
ik probeerde net via IDEAL iets te betalen en die gaf aan dat er een storing is bij de RABO
Hier ook! Foutje bij Rabo denk ik dus.
Aha, gelukkig ! Dank jullie voor je reacties.
Systeem ligt plat. En bellen met de bank heeft helaas geen nut, want ook daar ligt 't op z'n gat.
Er is een storing. Ben ik blij dat ik vanmorgen heb gewerkt.
Ook op Ideal en de app.
Kon ook niet internet bankieren. Systeem geeft aan dat ik moet updaten.... Nu blijkt dat er een storing is.

Wel raar van de Rabobank dat ze dat niet gewoon op de site zetten. Nu ga je zoeken naar een gemiste update maar blijkt er "gewoon" een storing te zijn.
Ik kreeg een uurtje geleden 2 keer in firefox en IE een tweede venster waar er nogmaals naar die inlogcode gevraagd werd waarna ik wel kon inloggen. Was al bang dat er een virus op mn pc stond of zo. Het adres begon iig wel goed.

Fijn te weten dat er meer mensen problemen hebben met inloggen op deze site.
Had het ook, na meerdere keren proberen (kreeg foutcode 999, algemene technische storing oid) eindelijk 1 keer in kunnen loggen, maar daarna weer niet. Heb het inmiddels opgegeven. Gelukkig ben ik niet de enige, was al beetje ongerust mbt hackers etc..
Zeg Oestra je hebt een virus als er naar een tweede inlogcode wordt gevraagd. Dat gebeurt n.l. nooit. Weet je nog wat er stond?
Oestra voor jou even het advies om niets te verzenden.

Slaap lekker allemaal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven