Wie wil een knuffel?

08-06-2011 00:27 974 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor wie behoefte heeft aan een knuffel, schouderklopje, aai over de bol, begrijpend knikje of een ribbenkneuzende omhelzing:

Ik heb het allemaal en geef het graag aan degene die het nodig denkt te hebben!

Wel graag de categorie aangeven (zie boven), de gewenste sterkte en eventuele nuances (bij een zere schouder klop ik bv op de andere, geen probleem).

Reden opgeven mag maar is niet nodig. Ik maak geen onderscheid.
Ah, Cabriolady en ik postten tegelijkertijd. B&J ijs is natuurlijk helemaal goed!

Cabrio, ik kan me voorstellen dat zoiets verdriet doet bij je dochter, maar dat het bij jou ook door je hart snijdt om je dochter verdriet te zien hebben. Voor jou een dikke, warme knuffel. Of heb je meer behoefte aan een dikke honkbalknuppel. Die ligt hier ook nog steeds.
Thanks 2rbo, beiden graag. Over het algemeen kunnen we goed door een deur. Maar nu heb ik echt de neiging om naar zijn huis te gaan om net zo lang op zijn botte hersens te slaan tot hij beseft wat hij haar aangedaan heeft. Alhoewel... dan blijft er alleen maar smurrie over dat helemaal niet meer fatsoenlijk kan denken.

Nu maar hopen dat haar zelfbeeld wat al zo laag was niet tot nulpunt is gedaalt.
Cabrio, dat is schrijnend inderdaad. voor jou en ook voor je dochter. Moeilijke situatie hoor, voor haar en voor jou.
Dank je cabrioladie en 2reebruineogen! Ijs gaat er wel in nu, heb idd ook een sterke behoefte aan chocolade. Ik denk dat ik de drank voor het weekend bewaar...

Ik wil trouwens ook wat knuffels doneren

Voor neurogenesis, missmarcelous en cabrioladie heb ik een hele fijne warme knuffel, zo'n dikke berenknuffel met sterke armen waarbij je voelt dat alles weer goed komt. De tissuebox die 2ree mij eerder doneerde geef ik ook aan jullie door. (Er zijn slechts 2 tissues van gebruikt). t Is een hele mooie, met aan de ene kant wen regenboog en aan de andere kant een zonsopkomst, die je eraan doet herinneren dat de zon vanzelf weer gaat schijnen.
Dank je pop, 1 a 2 tissues kan ik wel gebruiken. Ja ik weet het, na regen komt zonneschijn.
Dank

*zucht*

De alcohol moet nog even wachten maar dat ze er liggen is al fijn.
Voor iedereen die het kan gebruiken : een heleboel vrolijkheid .

En knuffels .
2rbo, mm en pop, Thanks. Tissuebox kwam goed van pas. Heb er 6 gebruikt.
Dank je wel augustusbloem!

En @ allemaal: Fijn dat de tissuebox van 2Ree zo goed van pas is gekomen.
Even een knuffeltje bietsen; vandaag voor het eerst mijn verjaardagfeestje gevierd zonder mijn Pa...
Ach gossie Eentje, dat is niet gemakkelijk. Hier heb je een hele lieve, zachte, gouden knuffel met ook een beetje weemoed erbij:

En ook gefeliciteerd trouwens!
Och Eentje.. ook een hele dikke, warme, zachte knuffel voor jou, die pas loslaat als jij loslaat.

En een eentje voor je verjaardag
Ah, Eentje, ook van hieruit een lekker warme zachte knuffel, mét een verjaardagstoetertje, waar je op kan blazen als je weer even wilt lachen!

Ik 'up' het topic even want ik heb nieuwe ATK knuffels binnen! (Anti-Teleurstelling-Knuffels).

Ze zien er niet uit, beetje mottige bruine vacht en niet echt een duidelijk begin en eind.

Maar mèn, als je eenmaal daarmee knuffelt weet je niet wat je overkomt! Kleurexplosies, dolfijngeluiden afgewisseld met ruisend dennenbos, geur van appeltaart en de rest verklap ik niet.

Mij heeft het goed geholpen bij een flinke teleurstelling gisteren, dus ik geef ze graag door.

Iemand?
Even een knuffel uitdelen; maar wel digitaal.

Ik zit ziek thuis, en wil me toch nog een beetje nuttig voelen.

daarom voor iedereen;
Ik kom ook nog heel even een knuffel halen , ik mis mijn vriend .

Dankjewel eentje1977 !
Was dit lieve topic alweer helemaal vergeten... fijn dat het weer op mijn beeldscherm kwam.

heb niet zoveel nodig (nou, hoewel, wellicht een paracetamolletje) maar wel een bosje verse lentetulpen voor iedereen die het kan gebruiken.
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
Ik heb echt wel een knuffel nodig... Morgen tentamen en kreeg vandaag te horen dat mijn moeder in het ziekenhuis is en ik studeer in het buitenland dus kan haar niet zomaar opzoeken :(...Van studeren is nu niets meer van terecht gekomen en ik maak me gewoon zo zorgen...
Ach gos Frut3lla, dat is rot. Dat is een van de lastige dingen van in het buitenland wonen hè?

Ik hoop dat het meevalt met je moeder. En heel veel succes met je tentamen morgen.

Hier komt de knuffel: een witte knuffel met een rood kruis en een zilveren randje. Hij heeft 8 tentakeltentamens die bedrukt zijn met klavertjes 4 en er zit een grote gloeilamp op zijn hoofd. Voor jou en je moeder!
quote:2reebruineogen schreef op 09 maart 2012 @ 17:27:

Ach gos Frut3lla, dat is rot. Dat is een van de lastige dingen van in het buitenland wonen hè?

Ik hoop dat het meevalt met je moeder. En heel veel succes met je tentamen morgen.

Hier komt de knuffel: een witte knuffel met een rood kruis en een zilveren randje. Hij heeft 8 tentakeltentamens die bedrukt zijn met klavertjes 4 en er zit een grote gloeilamp op zijn hoofd. Voor jou en je moeder!Dank je wel, ik zal hem ook doorgeven, ik kan haar maandag opzoeken . En ja, buitenland is niet alles. Zat er vandaag echt wel door na mijn tentamen dat ook niet zo schitterend verliep pff. Nogmaals bedankt voor de knuf, had hem nodig.
Ach, ik had de datum niet gelezen, je hebt je tentamen inmiddels gehad! Nah, dat zie je later dan wel weer.

Fijn dat je maandag naar haar toe kan. Kan me voorstellen dat je er door zit hoor. Sterkte voor jullie!
quote:2reebruineogen schreef op 09 maart 2012 @ 18:16:

Ach, ik had de datum niet gelezen, je hebt je tentamen inmiddels gehad! Nah, dat zie je later dan wel weer.

Fijn dat je maandag naar haar toe kan. Kan me voorstellen dat je er door zit hoor. Sterkte voor jullie!Ik weet inmiddels dat ik mijn tentamen gelukkig heb gehaald (ze zetten antwoord sleutel online dus je kan zo wel inschatten of je het gehaald hebt), dat is al een opluchting. De plannen zijn inmiddels veranderd, ik kan morgen al gaan, mede omdat ze maandag nog onderzoeken gaan doen en dergelijke... Achja... Dank je wel voor jouw lieve woorden, ik vind het heel lief van jou
Dat is fijn! Toch goed om te weten dat je onder belabberde toestanden wel kunt presteren.

Je moeder vindt het vast erg fijn dat je er morgen al bent. Sterkte.
Even een oud topic uppen

Ik wil eigenlijk wel graag een knuffel omdat ik mijn Pa zo mis, en gisteren was zijn verjaardag. En het doet me meer dan ik eigenlijk gedacht had, zo'n "eerste" verjaardag nadat hij overleden is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven