NS.nl ligt eruit?

03-02-2012 16:00 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoals de titel al zegt, ligt bij jullie ns.nl er ook uit?

Laat maar, hij doet het weer!
Net als hun treinen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Hier niet. Is al een uur zo. App en mobiele site liggen er ook uit...
Er schijnt rond Utrecht geen trein meer te rijden, dan kun je de site ook wel platgooien.
@Hymalaya, consequent zijn ze wel.
Ja hier doet NS.nl het sporadisch. Maar rond Utrecht rijdt idd niks, en Amsterdam-Alkmaar is ook een drama.
Oehhh, ben nét een uurtje thuis; voor een keer geluk gehad dus

Voor iedereen die nog thuis moet komen:
Hier geen NS site te bereiken. Vanmiddag ook al niet, toen stond ik op het station te wachten en te wachten op de trein die te laat kwam. Tsja, wat wil je ook, geen trein, dan ook geen site.
de site doet het bij ook niet, krijg alleen een soort homepage te zien maar de reisplanner enz doet het niet. Een vriend van mij gaat na 19u naar Groningen, we zijn benieuwd of dat gaat lukken met de trein
quote:ondernemer schreef op 03 februari 2012 @ 16:07:

Er schijnt rond Utrecht geen trein meer te rijden, dan kun je de site ook wel platgooien.Vriend zit harstikke vast op Breukelen. Wat een *** bedrijf is het toch.
mn arme broer is ook al in hilversum gestrand en moest.via utrecht naar huis.

ik hoef er gelukkig niet uit maar hoop zo dat die snel thuis is.

ah zal wel heel laat worden vandaag of helemaal nie...had boodschappen besteld maar

of dat wat word? !
Gaat er iemand toevallig vanavond naar Groningen met de auto of richting Groningen? En kom je langs Utrecht?
Heb mijn moeder verboden om te proberen naar huis te komen. De schattebout dacht dat het best kon (moet 2,45u met het ov). Die slaapt dus bij ons vannacht, maar wij zijn er niet. Moet haar dus even via de telefoon uit gaan leggen waar ze de spullen kan vinden.
milobiyu,

Het halve Jumbo personeel heeft me al uitgelachen omdat ik er door de sneeuw bijliep als een sneeuwpop, haha. Je moet toch wat als je niet durft te fietsen!
Whahaha de site met storingen van de NS heeft storing, dat i toch hilarisch!! Ik moet morgen met het OV, naar Utrecht.. Hopen dat het morgen mee valt, zal toch wel?

Je kan ook op 9292ov.nl terecht, die geeft nu ook storingen aan, dacht ik..
Deze stond in een ander topic. Op de weg is het niet veel beter!
quote:miss_marvellous schreef op 03 februari 2012 @ 16:48:

de site doet het bij ook niet, krijg alleen een soort homepage te zien maar de reisplanner enz doet het niet. Een vriend van mij gaat na 19u naar Groningen, we zijn benieuwd of dat gaat lukken met de treinDan wens ik hem héééééél veel succes. Dat gaat m niet worden denk ik. Ik heb net op NU.nl gekeken en rijden bijna geen treinen meer. Bij Amsterdam en Utrecht al helemaal niks meer en de dienstregeling is nu al aangepast. Dat betekend dus dat er minder treinen rijden dan normaal. Ik zou niet gaan als ik hem was.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven