Full House deel 4
dinsdag 28 juni 2011 om 15:57
naam0 mnd3 mnd6 mnd9 mnd11 mnd14 mnd21 mndMr. J.
7-4-'10399510,7 kg.
78 cmAatje
16-6-'1034655685 gr
61,9 cm6575 gr.
65,9 cm8320 gr.
71,8 cm9455 gr.
75,6 cmLmeisje
10-7-'1039006530 gr
60 cm8080 gr.
61 cm9260 gr.
70 cmOotje
15-7-'1020004975 gr
54 cm5950
60 cm7100 gr.
64 cmJongste
2-9-'1036505420 gr
60,5 cm6950 cm
66,58035 gr.
70 cmRmeisje
28-10-'1036005470 gr
59 cm6965 gr.
64 cmBengeltje
25-2-'1145157410 gr.
63,5 cmUmini
2-3-'1129805450 gr
60 cm7690 gr
68,5 cm8580
73,5
Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010
Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
Link naar het derde deel -> Full House
Link naar het vierde deel -> Full House deel 2
Link naar het vijfde deel -> Full House deel 3
7-4-'10399510,7 kg.
78 cmAatje
16-6-'1034655685 gr
61,9 cm6575 gr.
65,9 cm8320 gr.
71,8 cm9455 gr.
75,6 cmLmeisje
10-7-'1039006530 gr
60 cm8080 gr.
61 cm9260 gr.
70 cmOotje
15-7-'1020004975 gr
54 cm5950
60 cm7100 gr.
64 cmJongste
2-9-'1036505420 gr
60,5 cm6950 cm
66,58035 gr.
70 cmRmeisje
28-10-'1036005470 gr
59 cm6965 gr.
64 cmBengeltje
25-2-'1145157410 gr.
63,5 cmUmini
2-3-'1129805450 gr
60 cm7690 gr
68,5 cm8580
73,5
Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010
Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
Link naar het derde deel -> Full House
Link naar het vierde deel -> Full House deel 2
Link naar het vijfde deel -> Full House deel 3
donderdag 2 februari 2012 om 18:55
Heb je het al gedaan viool?? Cool!
Viool ik heb nu een heerlijk warm huis hoor. Foutje gister thermostaat staat hier standaard ingesteld. Dus im de ochtend 18, middag 19,5 ofzo en avond 20,5. Vanaf half 11 14 graden.
Maat dat was te gortig met deze kou bleek
Nu zetten we m vast, op 18 in de nacht.
Gauw fotos kijken!! Deed het pijn!? Uma jij nog blij? Is het duur?
Viool ik heb nu een heerlijk warm huis hoor. Foutje gister thermostaat staat hier standaard ingesteld. Dus im de ochtend 18, middag 19,5 ofzo en avond 20,5. Vanaf half 11 14 graden.
Maat dat was te gortig met deze kou bleek
Nu zetten we m vast, op 18 in de nacht.
Gauw fotos kijken!! Deed het pijn!? Uma jij nog blij? Is het duur?
donderdag 2 februari 2012 om 18:58
Aatje wordt groot: wil geen nutrilon melk en pap meer
Oh en die 4e isvan de baan! Had m'n neefje vanmorgen. Heel schattig maar onhandig zeg zo'n kleintje. 7 weken pas maar nu al gewend aan 100% aandacht . Ik had A en oudste thuis dus hij moest wachten. Werden we beide nerveus van
nee ging goed hoor maar ik zie mezelf écht niet meer met zo'n frummel, heel onhandig
Oh en die 4e isvan de baan! Had m'n neefje vanmorgen. Heel schattig maar onhandig zeg zo'n kleintje. 7 weken pas maar nu al gewend aan 100% aandacht . Ik had A en oudste thuis dus hij moest wachten. Werden we beide nerveus van
nee ging goed hoor maar ik zie mezelf écht niet meer met zo'n frummel, heel onhandig
donderdag 2 februari 2012 om 19:25
Wat fijn Amalia !
Vind het nou toch eng dat ik dat gedaan heb. Ben een radicaal
maar of ik kon een gaatje opvullen of pas over 3 weken.
En man was thuis. Dus die kon oppassen. En ze hadden het leuk leuk leuk samen.
Maar iemand gaf haar chocomelk
Dat vond hij goed !!!
Wat is dat nou ? Ze is anderhalf .
Maar ik zal over twee dagen misschien gewend zijn, en rustiger ogen ( beetje prikkerig ... Geen pijn hoor. )
Maar man vind zulke dingen stom van make up en vooral hier maakt hij grapjes over dat het er straks over drie jaar niet meer uit ziet, ofzo
Het vervaagd bij de een na jaar, twee jaar, drie jaar..
Vind het nou toch eng dat ik dat gedaan heb. Ben een radicaal
En man was thuis. Dus die kon oppassen. En ze hadden het leuk leuk leuk samen.
Maar iemand gaf haar chocomelk
Dat vond hij goed !!!
Wat is dat nou ? Ze is anderhalf .
Maar ik zal over twee dagen misschien gewend zijn, en rustiger ogen ( beetje prikkerig ... Geen pijn hoor. )
Maar man vind zulke dingen stom van make up en vooral hier maakt hij grapjes over dat het er straks over drie jaar niet meer uit ziet, ofzo
Het vervaagd bij de een na jaar, twee jaar, drie jaar..
vrijdag 3 februari 2012 om 09:14
Vandaag "baby zwemmen " met m'n schoonzus en neefje
Van het weekend AM
Hoe gaat het met je duizeligheid Sardegna ?
Amalia als jij een nanny zoekt via welke weg doe jij dat ? Ik zat er dus ook aan te denken voor een week of 8, dat is toch geen raar plan? Hoef je je kinderen niet steeds bij vrienden onder te brengen als jezelf wil slapen of herstellen of even langs dokter. En iemand die ook huishouden doet.
Van het weekend AM
Hoe gaat het met je duizeligheid Sardegna ?
Amalia als jij een nanny zoekt via welke weg doe jij dat ? Ik zat er dus ook aan te denken voor een week of 8, dat is toch geen raar plan? Hoef je je kinderen niet steeds bij vrienden onder te brengen als jezelf wil slapen of herstellen of even langs dokter. En iemand die ook huishouden doet.
vrijdag 3 februari 2012 om 11:58
Sardegna ik heb al wat nr's ik dacht dat is wel een stuk beter, kan je nog eens met gerust gemoed op de bank ploffen want ik schrik best als ik lees hoe tieger nu last heeft en jij van je hoofd plus de info dat sommige mensen heel langzaam herstellen van soortgelijke operaties ...
Goede voorbereiding ...
Goede voorbereiding ...
vrijdag 3 februari 2012 om 13:13
Er ligt hier wel 10 cm denk ik.
Ja, herstel zal zeker weten sneller en fijner gaan als je je niet steeds zorgen hoeft te maken over de was, boodschappen, ootje enz enz.
Ben je wel blij met je make up?
Uma zit die van jou nog mooi?
Amalia mooi dat je nu zeker weet dat je klaar bent met babies Ik ben het helemaal met je eens, wat een gedoe zo'n ukkie. Nee hoor, geef mij maar liever een lekkere eigenwijze dreumes, veel leuker
Viool, het gaat veel beter hier. Maar bv gistermiddag zou vriend met de jongens schaatsen en daarna naar muziekles oudste, belt hij vanaf het ijs dat ie met spoed naar praktijk moest voor een operatie. Dan moet ik dus hup hup met lmeisje dik ingepakt naar het ijs, alle drie mee naar muziekles 10 km verderop, middelste en Lmeisje bezig houden op een lokatie waar niks te doen is voor ze (of 3 kwartier gaan wandelen bij -9 )en dat is gewoon nog druk. Stom he. Daar krijg ik dus weer hoofdpijn
van en heel moe. Ga nu wel weer aan het werk maar nog niet
de avonden, dat trek ik echt niet.
Tieger hoe gaat het bij jou?
Ja, herstel zal zeker weten sneller en fijner gaan als je je niet steeds zorgen hoeft te maken over de was, boodschappen, ootje enz enz.
Ben je wel blij met je make up?
Uma zit die van jou nog mooi?
Amalia mooi dat je nu zeker weet dat je klaar bent met babies Ik ben het helemaal met je eens, wat een gedoe zo'n ukkie. Nee hoor, geef mij maar liever een lekkere eigenwijze dreumes, veel leuker
Viool, het gaat veel beter hier. Maar bv gistermiddag zou vriend met de jongens schaatsen en daarna naar muziekles oudste, belt hij vanaf het ijs dat ie met spoed naar praktijk moest voor een operatie. Dan moet ik dus hup hup met lmeisje dik ingepakt naar het ijs, alle drie mee naar muziekles 10 km verderop, middelste en Lmeisje bezig houden op een lokatie waar niks te doen is voor ze (of 3 kwartier gaan wandelen bij -9 )en dat is gewoon nog druk. Stom he. Daar krijg ik dus weer hoofdpijn
van en heel moe. Ga nu wel weer aan het werk maar nog niet
de avonden, dat trek ik echt niet.
Tieger hoe gaat het bij jou?
vrijdag 3 februari 2012 om 19:38
Als jongste nog mee zou werken wel goed Jongste is alleen erg benauwd, sinds woensdagnacht. Dus al twee brakke nachten gehad, en vannacht zal vast ook niet beter worden... En als topper is ze vanmorgen op de stoel van middelste geklommen, om er vervolgens heel hard vanaf te vallen. Eerst tegen het randje van de tafel aan, en daarna op de grond. Gelukkig kroop ze meteen hard huilend naar me toe, maar t is wel flink schrikken
En ik hou niet van sneeuw. T mag van mij acuut wegdooien nu.
En ik hou niet van sneeuw. T mag van mij acuut wegdooien nu.
vrijdag 3 februari 2012 om 19:42
Sardegna kan me voorstellen dat je dan afgedraaid bent !
Wel fijn dat je je beter voelt
Mooi hè de sneeuw. Leuk met de slee
Echt een genot met mijn lieve meisje op pad. Dat ik die kindertijd nog eens heb hè wauw. Ik smelt smorgens al als ze wakker begint te zingen, ... La la la la en dan bewegingen maakt met haar handen.
En dan de stoere jongens met hun zusje, echt lief zijn ze maar ook leuk hoe ze hun gang gaan met vrienden en clubs. Vind dat ook belangrijk en dat merken ze wel, ze richten ook echt hun leven al in met afspraken en bellen naar elkaar om iets leuks te doen , gaaf toch.
Wel fijn dat je je beter voelt
Mooi hè de sneeuw. Leuk met de slee
Echt een genot met mijn lieve meisje op pad. Dat ik die kindertijd nog eens heb hè wauw. Ik smelt smorgens al als ze wakker begint te zingen, ... La la la la en dan bewegingen maakt met haar handen.
En dan de stoere jongens met hun zusje, echt lief zijn ze maar ook leuk hoe ze hun gang gaan met vrienden en clubs. Vind dat ook belangrijk en dat merken ze wel, ze richten ook echt hun leven al in met afspraken en bellen naar elkaar om iets leuks te doen , gaaf toch.
vrijdag 3 februari 2012 om 20:52
Tieger schrikken van je meisje!!! Flinke bulten nu?
Lekker dan sardegna. Dus een hond/kat/cavia gaat voor jullie ?
Viool ik weet nog niet hoe ik de oppas ga aanpakken . Eerst maandag afwachten en dan pas actie ondernemen. Ik doe alleen iets onder druk, slecht hè?
Tsss 20.50 en aatje zit hier. Zat maar te piepen. Oudste klaagde dat hij niet kon slapen terwijl hij zo moe is, sneu.
Ik ben zonder reden bloedsjagerijnig en hoopte op een avond alleen (man op de massagetafel).
Maargoed ze zit heel liefbij me en kijkt af en toe gefascineerd naar de cavia's die rond half 9 heel actief worden, cute
Lekker dan sardegna. Dus een hond/kat/cavia gaat voor jullie ?
Viool ik weet nog niet hoe ik de oppas ga aanpakken . Eerst maandag afwachten en dan pas actie ondernemen. Ik doe alleen iets onder druk, slecht hè?
Tsss 20.50 en aatje zit hier. Zat maar te piepen. Oudste klaagde dat hij niet kon slapen terwijl hij zo moe is, sneu.
Ik ben zonder reden bloedsjagerijnig en hoopte op een avond alleen (man op de massagetafel).
Maargoed ze zit heel liefbij me en kijkt af en toe gefascineerd naar de cavia's die rond half 9 heel actief worden, cute
vrijdag 3 februari 2012 om 21:12
Heeft aatje vanmiddag extra lang geslapen ofzo?
Is oudste weer beter? Mmm, massagetafel, klinkt goed. Mag jij ook nog vanavond? Kan man nadoen op jou wat ze bij hem gedaan hebben
Ja, de hond ging voor, lag al op OK.
Tieger wat zielig voor jongste en wat een schrik! Man eruit schoppen s nachts hoor, jij moet herstellen.
Viool hoe is het met je make up? Leuk, ootje op de slee gezien.
Rw heeft oudste al op z'n nieuwe schaatsen gestaan?
Is oudste weer beter? Mmm, massagetafel, klinkt goed. Mag jij ook nog vanavond? Kan man nadoen op jou wat ze bij hem gedaan hebben
Ja, de hond ging voor, lag al op OK.
Tieger wat zielig voor jongste en wat een schrik! Man eruit schoppen s nachts hoor, jij moet herstellen.
Viool hoe is het met je make up? Leuk, ootje op de slee gezien.
Rw heeft oudste al op z'n nieuwe schaatsen gestaan?
zaterdag 4 februari 2012 om 08:07
Met jongste gaat het wat beter lijkt wel, ik heb haar niet gehoord vannacht, en ze piept nu een heel stuk minder. Wel heeft ze nu ineens van die dikke groene snottebellen, brrr. Maar ze zit nu heel lief en guitig een boekje te lezen.
Met mij gaat het wel goed, gisteravond op de fiets door de sneeuw naar de training gegaan, en nog lekker drie kwartier gezwommen. Vanavond nog een wedstrijd, en dan maandag weer werken.
Amalia, lief he, hoe ze op dieren kunnen reageren. Jongste is hier ook altijd enthousiast als ze poes ziet, of andere dieren. De dierentuin laatst vond ze ook best leuk.
Sardegna, dat is wel minder, dat je toch nog laat hebt van hoofdpijn als je je te druk maakt. Gaat de nieuwe praktijk goed?
Viool, je make-up ziet er mooi uit hoor. En vond Ootje het leuk in de sneeuw?
Hoe is het bij de rest?
Met mij gaat het wel goed, gisteravond op de fiets door de sneeuw naar de training gegaan, en nog lekker drie kwartier gezwommen. Vanavond nog een wedstrijd, en dan maandag weer werken.
Amalia, lief he, hoe ze op dieren kunnen reageren. Jongste is hier ook altijd enthousiast als ze poes ziet, of andere dieren. De dierentuin laatst vond ze ook best leuk.
Sardegna, dat is wel minder, dat je toch nog laat hebt van hoofdpijn als je je te druk maakt. Gaat de nieuwe praktijk goed?
Viool, je make-up ziet er mooi uit hoor. En vond Ootje het leuk in de sneeuw?
Hoe is het bij de rest?
zaterdag 4 februari 2012 om 19:54
Heerlijk juist, massage, geen last van overgevoelige rugzenuwen gelukkig. Hopelijk slaapt aatje vannacht beter.
Tieger wat fijn dat je alweer gewoon kunt sporten. Hebben ze laparoscopisch geopereerd? Alleen een paar kijkgaatjes? Zal wel, anders kun je zo snel het water niet in denk ik.
Heeft jongste geen bulten en blauwe plekken meer van haar val?
Wat een mooi weer he, leek wel wintersport in de alpen ofzo vandaag. Nog gauw een skibroek voor lmeisje gekocht vanmorgen anders kan ze niet buiten spelen. Oudste heeft nu noren, gaat super, hij is er heel blij mee
Tieger wat fijn dat je alweer gewoon kunt sporten. Hebben ze laparoscopisch geopereerd? Alleen een paar kijkgaatjes? Zal wel, anders kun je zo snel het water niet in denk ik.
Heeft jongste geen bulten en blauwe plekken meer van haar val?
Wat een mooi weer he, leek wel wintersport in de alpen ofzo vandaag. Nog gauw een skibroek voor lmeisje gekocht vanmorgen anders kan ze niet buiten spelen. Oudste heeft nu noren, gaat super, hij is er heel blij mee