schreeuw het uit!!!

04-02-2012 02:18 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aaaaaaaaaaaah! sneeuw is leuk maar het op je gezicht gaan niet!!!!! jezus

!!!

zo nu aan jullie, ben je gefrustreerd of heb je je dag niet? join de club en schreeuw het uit!

het lucht op geloof me maar....
Op de terugweg vanavond een paar km gelopen met -17, mn Ugg (ja..) was lek dus had gympen aan en GATVERDAMME wat is dat koud!!!!!

Iemand, zet die winter uit !!

('morgen' gelukkig wel uitslapen)
Ai das niet prettig! ik had me er niet aan gewaagd hahaha maar indd een schreeuw t uit momentje verdient t zeker wel!
Oh oh oh! ik heb er nov een! al een jarenlange frustratie an me (sorry diehard gtst fans) maar voor mij persoonlijk morgen ze gtst helemaal oprollen.... wat heb ik daar een hekel aan.... aaaaaaah!

*duikt weg achter de bank
Na een vette treinvertraging was in ein-de-lijk op het eindstation, heeft een of andere enorme eikel mijn fiets gejat....

Hoop dat deze 'held' niet doorheeft dat het stuur een beetje loszit.
Neee!!! ah dat is echt ruk!! hopelijk heeft tie bij de eerste hulp de fietsbel uit zijn neus kunnen laten.halen....net goed!
ik zou heel graag willen slapen, maar lig al uren wakker. AAAAAAAAArrrrrrrrrggggggggggghhhhhhhhh
Waarom zijn ex( en ) zo gecompliseerd?

Gaat het met de ene goed is de andere weer boos!!!!

Wil de eene je helpen wordt de ander kwaad, je doet het ook nooit goed......

De kou de sneeuw bah het mag van mijn snel lente worden.....
Mijn lieve kleine baby slaapt als n kruising tussen n luiaard en een marmot en ik ben klaarwakker al uren! Aaaaaaaaarrrcccchhhhh
magic2009, 5 uur geleden

Op de terugweg vanavond een paar km gelopen met -17, mn Ugg (ja..) was lek dus had gympen aan en GATVERDAMME wat is dat koud!!!!!

Je Uggs lek.. Leg eens uit! Ik heb nog nooit van lekke Uggs gehoord!
@mAgic2009; Alle uggs zijn lek. Ik heb al 6 paar versleten en drAag nu met sneeuw dagen alleen nog maar snowboots. Daaaaag frustratie!
Klopt! Mijn uggs zijn ook niet waterdicht hoor! En das met natte sneeuw niet lekker!

Moet het klagen over het weer gaan? Nee toch? Dan klaag ik even over mijn peueterpubertje van 3 die mama niet even rustig een bak koffie laat drinken, maar "Maaaaaaaaaaam magge kleien? Maaaaaaaaaam? Maaaaaaaaaaaaamaaaaaaaaaaaaaa? Magge nogge boterham? Waarom niet?? Maaaaaaaaaaaaaaaaaaam? Waar is de klei? Maaaaaaamaaaaaaaaaaaaaaa??? Magge hagelslag? Magge snoeppie? Wel! Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!"

En dan ben ik nog ongesteld ook. Dubbel
Koop dan ook echte sneeuwlaarzen, heus ze bestaan.(Uggs, tsssssss)

Ik hen geen zin om op te staan vandaag, telt dat ook?
Opinions are like assholes. Everybody has one.
quote:debster85 schreef op 04 februari 2012 @ 02:51:

Oh oh oh! ik heb er nov een! al een jarenlange frustratie an me (sorry diehard gtst fans) maar voor mij persoonlijk morgen ze gtst helemaal oprollen.... wat heb ik daar een hekel aan.... aaaaaaah!

*duikt weg achter de bankKom dan gezellig meeschrijven op ons topic. Volgens mij heeft vrijwel iedereen die daar schrijft een hekel aan gtst, toch kijken we elke keer weer om er vervolgens over te klagen. Zaaaaaaalig
Ik lig met griep op bed, ben net wakker gemaakt door mn zoontje van 3 met een goed gemikte sprong op mn buik. Oja en na 17 maanden ben ik deze week voor het eerst weer ongesteld geworden, bleehhh!!
Uggs... Horen jullie me schreeuwen!!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Met dit weer de weg op moeten terwijl je bij het minste geringste slechte weer al peuken en 7 kleuren stront sch!jt!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH

Gelukkig maar 3x weggegleden met 20km per uur! en 3dubbel zolang erover gedaan als normaal!!!

( Iknow, I'm a chicken!!!)
Ow, mag ik ook even schreeuwen dan? Ik zou nu lekker met mijn vriendje samen willen zijn, maar dat gaat dus niet door door de afstand en die ROOOOOTSNEEEEEEEUW
Ik ben boos op iemand! En daarom zit ik niet lekker in mn vel vandaag
Internagelaktisch
Ik had vandaag een romantisch weekend met mijn vriend gepland. De reis zal wel dubbel zolang duren , maar dat heb ik er wel voor over (73 kilometer)...

Het zal ons eerste weekend samen zijn maar vanmorgen ben ik ongesteld geworden.Wèg romantisch plan .
ik ben verkouden! en begin nog ziek te worden ook...! En wat me het meest frustreert is dat ik zelf mijn kopje thee moet zetten...BLEGGHH!

zo das eruit..
Aaaaaaaaah! Ik zit in een dahaaaaaaaal! Heb eigenlijk mensen om me heen nodig...
het probleem is, dat ik hier niet in mn eentje wil zitten, maar ik kom maar niet tot actie..net alsof ik bang ben dat ik gezelschap niet aankan
quote:miss_smithy schreef op 04 februari 2012 @ 07:26:

magic2009, 5 uur geleden

Je Uggs lek.. Leg eens uit! Ik heb nog nooit van lekke Uggs gehoord!kreeg van de week natte voeten, loop denk ik een beetje op 1 zijde het meest want daar drukte het al een beetje door laatst. maar goed ze zijn al oud dus zat er wel een beetje aan te komen. Vandaag lekkere snowboots aangedaan, maar een avondje op stap met snowboots zag ik niet zo zitten
JA, zeuren! IK WIL UIT. Maar moe en sneeuw en openbaar vervoer.. Goede redenen om toch maar thuis te blijven anders kan ik morgen niets meer. Stomme stomme stomme medicijnen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven