Geitenkamp Arnhem
zaterdag 4 februari 2012 om 12:33
Wie kent de wijk Geitenkamp in Arnhem? Het lijkt mij een prachtige wijk, maar is het een goede wijk?
Wij wonen in het Noorden en gaan richting Arnhem/Nijmegen, we hebben onlangs gekeken in Arnhem. De nieuwe woonwijken spreken ons niet aan, maar de Geitenkamp lijkt erg mooi. Hoogteverschil, mooie oude huizen.
Tips welkom!!!!
Wij wonen in het Noorden en gaan richting Arnhem/Nijmegen, we hebben onlangs gekeken in Arnhem. De nieuwe woonwijken spreken ons niet aan, maar de Geitenkamp lijkt erg mooi. Hoogteverschil, mooie oude huizen.
Tips welkom!!!!
zaterdag 4 februari 2012 om 15:25
quote:annana schreef op 04 februari 2012 @ 13:03:
Arnhem Noord achter het station is wel mooi, maar klote als je wil fietsen. Die Amsterdamseweg is nog erger om op te fietsen dan naar de Geitenkamp.
De zijstraten van de Zijpendaalseweg zijn ook mooi, maar wel duur. (Ongeveer dezelfde plek als achter het station, maar iets vlakker:)
Ik zou het met liefde fietsen als ik mij zo'n huis zou kunnen veroorloven!
Arnhem Noord achter het station is wel mooi, maar klote als je wil fietsen. Die Amsterdamseweg is nog erger om op te fietsen dan naar de Geitenkamp.
De zijstraten van de Zijpendaalseweg zijn ook mooi, maar wel duur. (Ongeveer dezelfde plek als achter het station, maar iets vlakker:)
Ik zou het met liefde fietsen als ik mij zo'n huis zou kunnen veroorloven!