Winterjassen schoonmaken

24-06-2026 16:32 31 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoihoi,

Ik heb een grote fetish voor het stofzuigen van winterjassen, en ik ben een beetje op zoek of mensen dit ook leuk vinden om te doen! Ik vind het leuk om elkaars ervaringen te delen, en gewoon een leuke chat te hebben. Niks meer eigenlijk!
Ik werk bij een wasserij, en iedere keer als de lente aanbreekt en de mensen hun winterjassen in de was gooien is het bij ons weer een dolle boel!
18,3 km ten NW van Zelhem (hemelsbreed)
Denk je er wel aan om een naam aan deze fetisj te geven en die dan vast te leggen? Anders gaan de andere tientallen honderden duizenden ermee aan de haal natuurlijk.
Dat lijkt me belemmerend.
Everything is possible for the one who believes.
Yavanna schreef:
24-06-2026 16:49
Denk je er wel aan om een naam aan deze fetisj te geven en die dan vast te leggen? Anders gaan de andere tientallen honderden duizenden ermee aan de haal natuurlijk.
Palliumpurfafilie
Okernoot schreef:
24-06-2026 16:58
Palliumpurfafilie
Bekt wel lekker.
Als je de jas aanhebt en andere dingen zijn niet bedekt, pas op dat je andere dingen niet opzuigt.
Nou, de eerste content voor de nieuwe viva.nl is al klaar zo te lezen. Even melden bij de nieuwe cm, to.
Gewoon wat vragen:

-Heeft iemand zo'n jas dan aan terwijl je stofzuigt?
-Wat voor soort stofzuiger én wat voor soort jas is je favoriet?
-Is dit een seizoensgebonden fetisj of jaarrond?
-Gezien de huidige temperaturen; wat vind je van het stofzuigen van zomerjassen?
-Heb je zelf ook weleens een jas aan terwijl iemand anders stofzuigt? Of ben jij uitsluitend de zuiger in dit geheel?
Ik dacht dat dit per ongeluk in de verkeerde pijler was geplaatst, maar nee. Ik moet wel zeggen; intrigerend. Ik heb een heleboel vragen nu.
Poeszie schreef:
24-06-2026 17:54
Ik dacht dat dit per ongeluk in de verkeerde pijler was geplaatst, maar nee. Ik moet wel zeggen; intrigerend. Ik heb een heleboel vragen nu.
Heb jij de winterjassen ook nog aan de kapstok hangen?
Gek genoeg loopt het hier op het Vivaforum nog niet storm met mede-winterjasstofzuigfetishisten.
Had je dat wel gedacht, martin?
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
Edda schreef:
24-06-2026 18:19
Haha nou 2 weken geleden liepen er nog genoeg mensen in hun winterjas rond 🤣
happyapple schreef:
24-06-2026 18:34
Haha nou 2 weken geleden liepen er nog genoeg mensen in hun winterjas rond 🤣
Ja, zal je net zien, heb je net de winterjassen gezogen en naar zolder gebracht, komt er weer nachtvorst!
Ik moet zeggen, je bent wel volhardend! Spannend hoor, of er nu meer mensen hier met dezelfde fetisj zitten dan 5 jaar geleden.
En moeten het dan winterjassen met een ritsje zijn? Of met knopen? Of met een touw?

En vrouwelijke jassen? Of mannelijke?
En moet er dan ook een vrouw in die jas zitten? Of lukt het ook zonder een mens of met een hond in die jas?

En waarom enkel winterjassen? Waarom moeten herfstjassen of zomerjassen niet gestofzuigd worden?

*somanyquestions*
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Ik had een buurman die zijn gras (geen kunstgras) stofzuigde. Dacht dat het niet raarder kon
Jammer TO, ik heb net een oude winterjas in de kledingcontainer gedaan. Je had hem wel mogen hebben om lekker te zuigen.
bladblazer > stofzuiger
bladzuiger > bladblazer
stofblazer > bladzuiger
S-Groot schreef:
24-06-2026 19:03
Ik moet zeggen, je bent wel volhardend! Spannend hoor, of er nu meer mensen hier met dezelfde fetisj zitten dan 5 jaar geleden.
Intrigerend, het is zelfs langer geleden. In de week dat corona ontstond, de eerste week van december 2019. Daar kan iemand vast wat wilde theorieën op loslaten.

En na zoveel jaar is het wel weer tijd voor een grote jassenbeurt. Ik denk dat dat wel normaal is, rijkelijk weinig lijkt het mij zelfs. De meeste mensen schonen hun jassen vaker. Maar niet met een stofzuiger. Denk ik.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Edda schreef:
24-06-2026 18:19

Nee, ik draag mijn winterjas het hele jaar door, vandaag ook. Ik word altijd heel heet van het dragen van een winterjas. Je zou het een fetish kunnen noemen
Ik heb ze gewassen. Dat is ook een fetisj. Voor mijn wasmachine dan.

Het doet mij denken aan het topic van de inmiddels gebande Willem over wat je allemaal met een stofzuiger kan doen, jaren terug alweer. Ik had er wel lol om.
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
TO, haal je de zakken leeg voordat je gaat zuigen?

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven