BSO in renkum
zaterdag 4 februari 2012 om 18:13
oh sorry, had hem gelezen al 15 min geleden. Bedankt voor je antwoord. Alleen compleet nieuwe BSO vind ik weer lastig. Betekent nieuw personeel, een team wat zich eerst moet vormen. Geeft meestal in het begin ook wat onrust. Zelfs als alles goed geregeld is zet je verschillende personen bij elkaar. Durf ik denk ik niet aan, nu nog niet in ieder geval
zaterdag 4 februari 2012 om 22:00
OK, dan ga ik misschien toch eens kijken. BSO waar zoonlief nu zit bestaat pas 3 jaar en de organisatie is gewoon heel knullig en heel erg "we zijn net een bedrijf begonnen en moeten nog alles leren"
Prima, maar liever niet met mijn kind.
Hebben moeite met communicatie, veel wisselingen leidsters, de wat drukkere, minder makkelijke kinderen ( de boefjes zeg maar) hebben de overhand en als je zelf een rustig kindje hebt dan heb je het gevoel dat ie ondergesneeuwd wordt.
Prima, maar liever niet met mijn kind.
Hebben moeite met communicatie, veel wisselingen leidsters, de wat drukkere, minder makkelijke kinderen ( de boefjes zeg maar) hebben de overhand en als je zelf een rustig kindje hebt dan heb je het gevoel dat ie ondergesneeuwd wordt.