Centraal Moderatortopic

12-12-2011 11:51 5063 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kan je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Jeee Schaap, ik dacht idd net, wat ben ik blij dat kind net op de andere bank zit..
quote:chrissiy schreef op 04 februari 2012 @ 20:27:

Eigenlijk zou er voor zulke zaken een hotline moeten zijn.eens. Of er moet gewoon iemand altijd online zijn dat op het moment dat er veel gestaft word ze een melding krijgen en direct kunnen ingrijpen.
Gatver, kan hier snel iets aan gedaan worden?!?!
Kan iemand mij vertellen waar de negeerknop zit?
Kids kunnen wat hebben, kijken ook mee als ik de krant lees dus god zij dank was het een foto die gelinkt was naar de rellen in voetbalstadion inEgypte dus voordat ze echt zagen wat ze zagen er een draai aan kunnen geven.
Mijn kinderen zitten hier te spelen, 9 uur tijdsverschil, zoiets verwacht je niet.
Bubbel

Rechts boven mijn bericht staan 4 icoontjes

de eerste een poppetje met stopbord

daarop klikken
quote:bubbelwijn schreef op 04 februari 2012 @ 20:30:

Kan iemand mij vertellen waar de negeerknop zit?Boven je bericht zitten 4 icoontjes, de linker moet je hebben.
maar dan bij deze ietwat rare poster ipv van bij mij:)
quote:duveltje82 schreef op 04 februari 2012 @ 20:30:

[...]

eens. Of er moet gewoon iemand altijd online zijn dat op het moment dat er veel gestaft word ze een melding krijgen en direct kunnen ingrijpen.

Maar goed, ervaring leert dat ingrijpen soms wat lang op zich laat wachten.

Mods: is dat niet iets? Een telefoonnummer waar je naar toe kan bellen als er bijvoorbeeld zulke dingen gebeuren als op dit moment? Naar de dienstdoende moderator ofzo? Want dit kan gewoon echt niet. Elke minuut dat die gore shit erop staat, is er 1 te veel. Mijn maag kan het hebben hoor, maar dat kinderen dit zien is natuurlijk te erg.
Opzouten met die freak.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Ik ben bang dat dit het hele weekeinde blijft staan
Dankt Viva met terugwerkende kracht voor de negeer button
duurt nu al anderhalf uur en nog geen mods , kwalijke zaak
Say what? Anderhalf uur, Enter? Dat ga je niet menen..
enter, 5 seconden geleden

duurt nu al anderhalf uur en nog geen mods , kwalijke zaak

Ben bang dat er niemand is.
Lekker weekend aan het vieren mod van het grootste forum van Nederland? Wat een aanfluiting dit.
quote:chrissiy schreef op 04 februari 2012 @ 20:33:

[...]

Maar goed, ervaring leert dat ingrijpen soms wat lang op zich laat wachten.

Mods: is dat niet iets? Een telefoonnummer waar je naar toe kan bellen als er bijvoorbeeld zulke dingen gebeuren als op dit moment? Naar de dienstdoende moderator ofzo? Want dit kan gewoon echt niet. Elke minuut dat die gore shit erop staat, is er 1 te veel. Mijn maag kan het hebben hoor, maar dat kinderen dit zien is natuurlijk te erg.Inderdaad. Er moet toch een manier zijn om sneller iemand te bereiken? Ik ging al haast over mijn nek, maar ik vind het echt heel erg dat er kindjes zijn die dit gezien hebben..
quote:chrissiy schreef op 04 februari 2012 @ 20:35:

Say what? Anderhalf uur, Enter? Dat ga je niet menen..om even over zevenen begon die creap al
quote:enter schreef op 04 februari 2012 @ 20:35:

duurt nu al anderhalf uur en nog geen mods , kwalijke zaakMijn idee. ik vind het echt belachelijk dat het zo lang moet duren!
Negeerknop staat aan, is geen overbodige luxe. Heb dit nog nooit gebruikt, maar dit slaat alles.

Hoop dat het snel wordt weggehaald.
Op het gevaar af dat ik nu over het beleid zeur, maar dit vind ik toch wel de misser van de eeuw hoor. Zelfs op mijn andere (veel kleinere) forumpie is bijna altijd een (vrijwillige) mod aanwezig. Wat een baggerzooi.
quote:duveltje82 schreef op 04 februari 2012 @ 20:30:

[...]

eens. Of er moet gewoon iemand altijd online zijn dat op het moment dat er veel gestaft word ze een melding krijgen en direct kunnen ingrijpen.Altijd online lijkt me beter dan altijd bereikbaar via een hotline.
Mailen werkt idd vaak sneller dan staffen of hier posten. Heb voor de zekerheid alles maar gedaan ;)
Anderhalf uur?? En dan nog is er niet ingegrepen?

Is met terugwerkende kracht blij met de negeerknop. Alleen zo jammer dat het produkt het hele forum weet te vervuilen. Wie of wat heeft er zo'n hekel aan Viva dat het zo reageert?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven