Centraal Moderatortopic

12-12-2011 11:51 5063 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kan je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Eh... iemand al getwitterd? #Sanoma of zo? Die CM's en mods zijn toch met twitter/BB/Iphone vergroeid?
Ik heb al een aantal mails verstuurd naar de mods met als voorstel om een paar forummers 'wisseldiensten' te laten draaien. Om beurten een uurtje of wat, of een avond/nacht, laten meekijken e.d.. We zitten hier toch, dan kunnen we net zo goed even opletten en indien nodig ingrijpen.
de meld knop was er volgens mij voor noodgevallen? dat schiet zijn doel wel voorbij dan
Zou het niet een enorm goed plan zijn om mods in ploegendiensten te laten draaien, of is zoiets niet haalbaar?

Een email adres voor dit soort " noodgevallen " , is dat een optie?

Of iets als een pieperdienst?

Regelmatig wordt er gesteld dat er altijd een mod aanwezig is.....
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Mensen moeten ook niet gaan reageren in die topics van die mafkees.Gewoon meteen staffen en op negeer!
Pff, wat vreselijk ranzig. Heb deze meneer maar geblokkeerd. Nickt hij nou ook onder de naam Fame? (niet de 'echte' maar een andere)
This is not kosher!
Ik ben gewoon zwaar aangeslagen van die eerste foto en zit te janken hier, denkend aan dat jongetje dat vermist is. Mijn moederhart kan dit niet aan. Wat walgelijk en onmenselijk om zoiets of het forum te knallen.

Haal het er af!!!!
quote:chartreuse schreef op 04 februari 2012 @ 20:39:

Eh... iemand al getwitterd? #Sanoma of zo? Die CM's en mods zijn toch met twitter/BB/Iphone vergroeid?

Goed plan!

Ik twitter alleen niet.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik heb een mail gestuurd naar viva, ik hoop dat het help, want het is gewoon ranzig.

Mods, graag z.s.m. Aktie op de post!!!!
Mag dat wel op de manier waar op het gaat? Er moet toch altijd een mod standby staan? Ik ben zelf mod geweest op een (niet nader te noemen) forum, maar daar hadden we strakke schema's en duurden deze dingen tussen 8:00 en 23:00 zeker niet langer dan een hal uur.
quote:marsmellowwww schreef op 04 februari 2012 @ 20:39:

Anderhalf uur?? En dan nog is er niet ingegrepen?

Is met terugwerkende kracht blij met de negeerknop. Alleen zo jammer dat het produkt het hele forum weet te vervuilen. Wie of wat heeft er zo'n hekel aan Viva dat het zo reageert?

Zijn er vast geoeg!

Ik verdenk een 'blijstebabyverkiezing' ouder
This is not kosher!
quote:mjdh schreef op 04 februari 2012 @ 20:41:

Ik ben gewoon zwaar aangeslagen van die eerste foto en zit te janken hier, denkend aan dat jongetje dat vermist is. Mijn moederhart kan dit niet aan. Wat walgelijk en onmenselijk om zoiets of het forum te knallen.

Haal het er af!!!! hopelijk is het zo weg
Wil iemand die deze persoon onder een andere nick ziet posten dat ook hier melden zodat we gewaarschuwd zijn!
Fuck , op mijn ipad werkt de negeerknop prima maar op mobiel niet. Mods please , ik heb nog niet gegeten. En ik hoef nu niet meer.
Poster zijn doel is helaas wel bereikt, Aandacht voor hem en zijn of haar zieke posts.
Hm had me verheugd op een avondje forummen en aangezien ik meestal op de nieuwste topics kijk is dat nu misschien niet zo'n leuk plan.

Ik heb een sterke maag, maar ik vind dat hier snel ingegrepen moet worden!

Kinderen kunnen dit ook zien en bovendien denk ik dat Viva hier nier mee geassocieerd wil worden.

Permaban en IPban graag!
quote:Wellhello schreef op 04 februari 2012 @ 20:42:

[...]

Zijn er vast geoeg!

Ik verdenk een 'blijstebabyverkiezing' ouder
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 04 februari 2012 @ 20:43:

Wil iemand die deze persoon onder een andere nick ziet posten dat ook hier melden zodat we gewaarschuwd zijn!Nou eerlijk gezegd wil ik niet meer een topic openen wat ik eerder bekeken heb, maar zag de naam fame staan. Zonder ava. In de OP stond 'schokkende' en daaronder was deze goorlap aan het posten.
This is not kosher!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 04 februari 2012 @ 20:41:

[...]

Goed plan!

Ik twitter alleen niet.Ik zag net iets voorbijkomen met 'n retweet-verzoek, hopen dat iemand 't oppikt.
OMG, de eerste posting hier was van Enter om 19:08... zolang duurt dit al... Waar blijven de mods nou?
dank mod, 1, is er weg! eindelijk
quote:mjdh schreef op 04 februari 2012 @ 20:41:

Haal het er af!!!! Ik heb het gelukkig niet gezien, want toen ik de bovenkant van de eerste foto in beeld zag komen, heb ik zo snel naar beneden gescrolled, dat ik eigenlijk niets gezien heb. Maar wat Fame ook in een ander topic zegt, wat als iemand hier met een nietsvermoedende peuter/kleuter op schoot zit, nog wat te forummen. Niet best...
Ik vind het bijzonder vreemd dat dit al anderhalf uur ongestraft kan. Ik ben zelf mo geweest op een (niet nader te noemen forum), waar we redelijk strakke schema's hanteerden, in ieder geval tussen 8:00 en 23:00 uur! Bizar dit...
Mods zijn bezig
Ik hoop dat mods alles vinden en verwijderen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven