Mode & Beauty alle pijlers

Krullencreme?

04-02-2012 21:27 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg (als ik mijn best doe) krullen in mijn haar na het douchen.

Nu zei de kapper dat ik dan het beste een creme kan gebruiken om de krullen er in te kneden als je haar nog nat is.

Wat kan ik dan het beste gebruiken?

Iemand goeie tips?

Andrelon heeft krullenspul in een pompje, werkt dat?
Ik vind die Andrelon creme helemaal niks. Ik gebruik wax, wel uitkijken dat je niet teveel gebruikt want het is snel vet. Maar het is wel steviger dan die creme.
Het pompje is wel fijn, vooral dat je haar er zacht van wordt en niet vet. Heb niet echt het idee dat mijn krullen dan mooier worden of voller...
Vriendin van mij gebruikt etos krul spul.
Ik heb idd ook wax, dat doe ik nu, maar dat kan pas als je haar al helemaal droog is.

En dan heb ik het idee dat ik het alleen in het bovenste laagje kneedt. Heb liever iets dat meer door mn haar wordt opgenomen.

Maar ik ga wel eens ff bij de Etos gluren maandag!
Osis curl me soft of die tube, goldwell gelwax of Tigi catwalk curls rock amplifier.
Oh en waarom? Omdat die producten van etos, kruidvat, syoss etc. allemaal hard worden en dat is niet prettig.
R&B van Lush. Ruikt lekker en wordt niet hard!
De krullenspray van hema eigen merk is ook fijn. Wordt ook niet hard.
.
.
Farouk Biosilk. Je hebt maar een klein beetje nodig voor mooie pluisvrije krullen.

Crèmes werken niet voor mijn krullen. Daar worden ze hard en plakkerig van. Maar goed, wie weet dat het voor jou wel werkt.
.
Ik ben dus 2 weken geleden naar de krullenkapper geweest (Culsys heet die techniek, 60 euro maar ik had het er voor over) Ik heb normaal krullen van mezelf maar die was ik een beetje kwijt. de week daarop teruggegaan want mijn haar was stijler dan ooit. Uiteraard zei de kapster dat ik ook nog (hun) produkten moest gebruiken want dat was beter voor de krul, en ze knipte nog wat bij, dus ik weer naar huis, weer een tig aantal euro's lichter. Nu zit ik hier met heel raar steil piekhaar.

Ik heb zo'n SPIJT!!!!!
quote:new_in_town schreef op 04 februari 2012 @ 21:46:

Ik heb het ff opgezocht. Heel goed schijnt te zijn (volgens forummers dan): van Etos een crème die heet Curl Activator. Dat moet er in grote letters op staan.

Oke, thanks! Ga ik daar even naar kijken.

Wil inderdaad iets dat niet hard wordt, mijn haar zwaar maakt of plakt. Beetje veeleisend dus.

En krullenkapper is niet echt nodig, want ik heb normaal gesproken gewoon stijl haar met een beetje slag..
Biosilk helpt alleen als je heel veel krullen van jezelf hebt, niet als activator.
.
.
Ja, en ik baal als een stekker.....
.
Ik weet niet of we hetzelfde verstaan onder een krullenkapper. Ik bedoel bijv. een curlsyskapper. Die knipt krullen in stijl haar met slag.[/quote]

(of in steile pieken )
ik had altijd een goede kapper maar ik was helemaal vol van die curlsys nadat ik op internet erover had gelezen en foto's had gezien. Ach, was een goede les geweet
.
.
Als ik er flink veel rootsvolumizer en speciale crème inkneed (allemaal van de kapper uiteraard) en dan met de diffuser fohn en finish met de speciale krullenlak...... dan krult het wel een beetje maar is mijn haar zo kleverig en hard geworden dat ik net een helmpje opheb. Hahaha geen gezicht. Zelfs mijn eigen krul is nu weg.

nah, ik ga er niet over zeuren, het groeit wel weer aan. ahumm

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven