Krullencreme?
zaterdag 4 februari 2012 om 21:27
zaterdag 4 februari 2012 om 22:15
zondag 5 februari 2012 om 02:00
quote:missy_acy schreef op 04 februari 2012 @ 21:31:
Vriendin van mij gebruikt etos krul spul.Dit is absoluut de fijnste. We hebben er een heel topic over gehad, vorige zomer. Het is uit de handel geweest en daar hebben ik en nog een aantal anderen (en wellicht nog veeeeeel meer anderen) mailtjes over gestuurd naar Etos, en nu is het er weer gelukkig. Ik heb een bos krullen én ben een haarprodukten-freak (en dan bedoel ik dat ik een voorraad van jewelste heb, varierend van Sebastian tot Nexxus tot Mixed Chicks) maar Etos anti frizz Curl Activator a 6 euries is Da Bomb. Echt, ga het proberen. De krul wordt mooi, stevig, bouncing. Nee, ik heb geen aandelen
Vriendin van mij gebruikt etos krul spul.Dit is absoluut de fijnste. We hebben er een heel topic over gehad, vorige zomer. Het is uit de handel geweest en daar hebben ik en nog een aantal anderen (en wellicht nog veeeeeel meer anderen) mailtjes over gestuurd naar Etos, en nu is het er weer gelukkig. Ik heb een bos krullen én ben een haarprodukten-freak (en dan bedoel ik dat ik een voorraad van jewelste heb, varierend van Sebastian tot Nexxus tot Mixed Chicks) maar Etos anti frizz Curl Activator a 6 euries is Da Bomb. Echt, ga het proberen. De krul wordt mooi, stevig, bouncing. Nee, ik heb geen aandelen
zondag 5 februari 2012 om 09:59
zondag 5 februari 2012 om 10:48
quote:cajean schreef op 05 februari 2012 @ 09:54:
He, New_in_town, waarom heb je al je posts leeggehaald?
Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar!
Zo heftig kan een post op een krullentopic toch niet wezen?
Maar super dat die curl activator weer terug is! Als er zoveel mensen fan van zijn, moet het wel goed zijn, lijkt me
He, New_in_town, waarom heb je al je posts leeggehaald?
Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar!
Zo heftig kan een post op een krullentopic toch niet wezen?
Maar super dat die curl activator weer terug is! Als er zoveel mensen fan van zijn, moet het wel goed zijn, lijkt me
zondag 5 februari 2012 om 11:54
zondag 5 februari 2012 om 12:51
andrelon vind ik niks. het zorgr er niet voor dat je 'extra' krulen krijgt. (dat je krullen goed blijven zitten).
Ik hou van de curl activator van de etos. In handoek droog haar (net wat bij jou haar beter werkt. Wellicht natter of droger) aanbrengen, met je hoofd naar beneden hangen en dan je krullen nog vasthouden met je handen (krullen erin kneden).
Ik hou van de curl activator van de etos. In handoek droog haar (net wat bij jou haar beter werkt. Wellicht natter of droger) aanbrengen, met je hoofd naar beneden hangen en dan je krullen nog vasthouden met je handen (krullen erin kneden).
zondag 5 februari 2012 om 14:50
Ik vraag me af of ze je wel goed geknipt hebben... Ik heb van mezelf veel slag in mijn haar en ga sinds anderhalf jaar ook naar een curlsys-kapper en mijn haar valt echt veel mooier (en makkelijker) sindsdien! Ik gebruik de shampoo van de krullenlijn van John Frieda, daarnaast gebruik ik het masker van John Frieda en om het te stylen gebruik ik Sebastian potion 9 van de kapper. Dat laatste is niet goedkoop maar je hebt er maar een heel klein beetje van nodig en gaat dus superlang mee!