Hou me tegen!

05-02-2012 17:14 120 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kan iemand mij een schop onder m'n kont geven?

Ik probeer mezelf tegen te houden met contact opnemen met mijn ex. Ik sprak 'm eerder vandaag, het gesprek ging een verkeerde kant op (sex), en ben nu geneigd naar 'm toe te gaan en bij hem in bed te belanden. En dat is geen goed plan! Maar mijn lijf lijkt het over te nemen...

Sex met een ex is heel fout, ja toch?!
Ja. Waarom is hij je ex?
ehh, omdat het niet werkte...
Ex is EXIT!
En dus niet sex-it
Niet gaan seks met ex staat garant voor een rotgevoel over jezelf er na anders zou je geen topic openen en had je al in zijn bed gelegen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Tja..... Zo werd mijn ex weer ex-af. Die variant kan ook nog
niet zeggen anouar!! haha, helpt niet
Vind je het ook niet zonde van je tijd? Waarom wil je erheen? Voor de goeie ouwe tijd? Om je weer geliefd door hem te voelen? Wil je het liefste weer een relatie? Of wil je gewoon lekker van bil? Mocht dat laatste het geval zijn: veel plezier. Voor die andere redenen: pak een leuk boek en hou de eer aan jezelf.
Niet doen. Punt.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Mag ik nu even heel bot zijn ..?? Ik lees net wat andere topics van vrouwen met ECHTE problemen (zie bijv zwangere vrouw verlaten door vriend) en dan vraag jij hier hulp, omdat jouw lichaam zogenaamd sterker is dan jouw wil??

Grow up!
Tja, mijn lijf snakt naar 'm. Mijn ego zegt niet doen.

Vervelend zeg die begeerte, duurt trouwens al een hele week.
Bij deze....

Ik hou je tegen jonguuh!
Ligt er aan.

Heeft 'ie je slecht behandeld?

Je onredelijk gedumpt?

Krijg je er emotioneel last van als je het doet?

Geef je hem hiermee hoop en kom je er weer moeilijk van af?

Hoop je dat het hiermee weer goed komt?

Als het antwoord op minimaal 1 vraag ja is, niet doen.

Alle vragen nee? You go girl! Succex!
Je voelt je uiteindelijk sterker als je niet gaat, dan wanneer je wel gaat...

Dus heb jij zin om je een paar dagen (en misschien wel langer) gebruikt, goedkoop, zwak en slecht te voelen?

Ga vooral!
Sex met een ex is heel lekker. Kan heel lekker zijn.

Kun je het handelen, dat is de vraag.
Niet doen!!!!! Blijf hier forummen in je topic. Kan je ook niet bellen
Ik heb Echte Problemen hoor.

Anders zou ik ook niet zoiets posten, nietwaar??
quote:girlinthefire schreef op 05 februari 2012 @ 17:20:

Mag ik nu even heel bot zijn ..?? Ik lees net wat andere topics van vrouwen met ECHTE problemen (zie bijv zwangere vrouw verlaten door vriend) en dan vraag jij hier hulp, omdat jouw lichaam zogenaamd sterker is dan jouw wil??

Grow up!Dat mag toch? Dit is voor TO een probleem en ze vraagt hier om steun en een schop onder dr kont. Ga je ook zitten preken in topics over andijvie?
quote:wolligbolletje schreef op 05 februari 2012 @ 17:15:

ehh, omdat het niet werkte...

En waarom zou je er nu dan weer heen willen? Fijne neukpartij?

Of hoop je dat hij de pijppartij zo hemels vindt dat ie je smeekt weer terug te komen?

Oke. En dan? Gaat het wéér niet werken.

Ga jij je beter voelen door zo'n vrijpartij? Of loop je dan ook nog eens de kans morgen een topic te moeten openen 'Help, voel me gebruikt en vies"?.

Onzin overigens om je eigen probleem te moeten bagatelliseren door andere topics hier als uitgangspunt te nemen. Gevalletje 'eet je bord leeg want in Afrika hebben ze honger'. Iedereen mag hier zijn eigen ding posten want iedereen heeft hier zijn eigen referentiekader en eigen problemen. TO ook, ik ook.
quote:nessemeisje schreef op 05 februari 2012 @ 17:23:

[...]

Dat mag toch? Dit is voor TO een probleem en ze vraagt hier om steun en een schop onder dr kont. Ga je ook zitten preken in topics over andijvie?GMTA.

Grow up!

Ooh ik ben blij dat to nu geen ECHT probleem heeft.... En ik ook niet want ik heb die problemen van die andere topics ook niet...

Pffff, toch eens tegen mijn peut zeggen...

Blijf dan weg... Tjonge jonge zeg... Of zullen we een weegschaal neerzetten? Kunnen we eerst gaan kijken of het we ECHTE problemen zijn die hier gepost worden....

quote:wolligbolletje schreef op 05 februari 2012 @ 17:21:

Tja, mijn lijf snakt naar 'm. Mijn ego zegt niet doen.

Vervelend zeg die begeerte, duurt trouwens al een hele week.Pak een vieb, fantaseer er op los, maar bedenk voor je zelf wat de daadwerkelijke vervulling van die begeerte met jou gaat doen. Daarná dus.

Grow up!

Nou ja zeg! Laat TO effe lekker van zich afschrijven.

Ieder zijn eigen 'maagzweer' hoor!

Grow jij effe lekker up....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven