Afdingen
zondag 5 februari 2012 om 19:28
Gisteren ben ik wezen kijken bij een witgoed winkel. De wasmachine die ik graag wilde hebben was in de aanbieding. In de winkel zag ik ook een mooi fornuis, koelkast, afzuigkap en een magnetron. Nou ben ik niet zo'n ster in afdingen maar ik heb het toch geprobeerd. De man in de winkel zei dat hij alleen korting kon geven op het fornuis (100 euro). Vandaag ben ik wat rond wezen kijken op internet en bij een andere winkel is dit fornuis standaard al ruim 100 euro goedkoper. Hoeveel zou je ongeveer af kunnen dingen op witgoed?
zondag 5 februari 2012 om 19:35
zondag 5 februari 2012 om 19:36
zondag 5 februari 2012 om 19:57
quote:madamecannibale schreef op 05 februari 2012 @ 19:46:
Het is een grote winkelketen. Ik wil het liefste alles in één keer kopen bij deze winkel, maar ik wil niet teveel betalen. Is het normaal om korting te krijgen als je meerdere producten in één keer koopt?
Nee heb je, ja kun je krijgen.
Is het trouwens nog geen uitverkoop?, dan kun je helemaal je slag slaan.
Succes!
Het is een grote winkelketen. Ik wil het liefste alles in één keer kopen bij deze winkel, maar ik wil niet teveel betalen. Is het normaal om korting te krijgen als je meerdere producten in één keer koopt?
Nee heb je, ja kun je krijgen.
Is het trouwens nog geen uitverkoop?, dan kun je helemaal je slag slaan.
Succes!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
zondag 5 februari 2012 om 20:00
zondag 5 februari 2012 om 21:06
quote:missy_acy schreef op 05 februari 2012 @ 19:50:
Hou er rekening mee dat elk item 2,5 tot 4 keer over de kop gaat. Dan kan er heus wel korting vanaf.Bij wit-en bruingoed lijkt me dat heel sterk hoor. Bij kleding is het niet ongebruikelijk ,maar bij electronica zijn de marges denk ik een stuk lager, anders zouden ze in de opruiming wel forser afprijzen.
Hou er rekening mee dat elk item 2,5 tot 4 keer over de kop gaat. Dan kan er heus wel korting vanaf.Bij wit-en bruingoed lijkt me dat heel sterk hoor. Bij kleding is het niet ongebruikelijk ,maar bij electronica zijn de marges denk ik een stuk lager, anders zouden ze in de opruiming wel forser afprijzen.
maandag 6 februari 2012 om 21:49
Grote winkelketen = minstens 10 %.
Lukt het bij de ene niet, ga dan twee dagen later terug en probeer het bij een ander.
Bij vrouwen lukt afdingen vrijwel nooit, bij puisterige pubers een klein beetje, en bij dikke mannen met een snor is die 10 % snel geregeld. Klinkt stom, maar het is écht zo.
Lukt het bij de ene niet, ga dan twee dagen later terug en probeer het bij een ander.
Bij vrouwen lukt afdingen vrijwel nooit, bij puisterige pubers een klein beetje, en bij dikke mannen met een snor is die 10 % snel geregeld. Klinkt stom, maar het is écht zo.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"