***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Esan, hoe was het vandaag met Vincent? Wat vervelend zeg.. Hoop dat die pillen zijn gaan werken!!

Hoi Punk!

Ik vond Robbie al rustig in mijn buik. Tenminste, ik had altijd hele verhalen gehoord over gebroken ribben enzo, nou, Robbie gaf aaitjes zo nu en dan :-)

Heb een zware dag achter de rug, moest de nieuwe collega van kantoor Geneva in één dag inwerken. Da's geen kattepis. Ik zal haar dan ook nog vaak aan de telefoon horen. Heb de hele dag gepraat, en het erge is, moet nu ook nog twee hele telefoontjes plegen, en dus wéér praten. Mijn broer is jarig en ik wil een afspraak maken voor komend weekend met een vriendin. Dus ik moet bellen.

Later..
Xaloy: Jij bent wel een echte doorzetter he! Er is het afgelopen half jaar zoveel met jullie gebeurd! petje af voor jou. En Robbie is een echte kanjer!
Vraagje voor de zwangeren....ik heb zoveel last van afscheiding, is dat normaal de eerste periode?

Ik kan me niet herinneren dat ik dat et Daan ook had eigenlijk.

Esan..hoe gaat het nu met Vincent, wil de ha geen verder onderzoek doen als het al zo lang duurt?

Zieke mannen..aaaargh! Hier heb ik er ook1tje die denkt ziek te worden. Nou, dan worden meteen alle registers open getrokken hoor...warm bad, in bed, stomen, kreun en steunen.. en er is dus gewoon nog helemaal niets aan de hand he, meneer heeft alleen een beetje spierpijn; 'ja maar, dat is echt een voorbode van griep hoor'

Bankhangen..ik heb het nieuwe seizoen van ER op dvd binnen gekregen, leuk!
ff kort op lievelust, ja ik ook meer afscheiding gehad de eerste maanden...had ik vorig jaar ook...is normaal.

Nu weer normaal. iekss wat een onderwerp weer!

Wel fijn om het weer te delen hier!
oja lievelust, HEEL VEEL STERKTE met je zieke man!!
Hoi meiden, ik heb ook niet veel te melden, Zahra is vanavond gelukkig zonder morren naar bed gegaan om kwart voor 8. Ik hoop dat ze vannacht een rustige nacht heeft. Mijn jongste zusje logeert bij ons, want haar ex doet erg vervelend en ze voelt zich niet meer veilig in haar eigen huis. (ze wonen naast elkaar)
Hoi lieverds

Dank jullie wel voor jullie medeleven.

Het was weer een roerig nachtje en dagje. Het spugen is gelukkig (lang leve de pillen) gestopt, nu alleen nog diaree. Hij is wel wat fitter maar eet en drinkt nog maar matig. Net had hij de poep tot achter zijn oren zitten dus even gebadderd. Toen zag je goed dat de spekkies aan het verdwijnen zijn. Hij is echt een stuk magerder. Morgen vroeg naar de ha.

Nu tijd voor een flink stuk chocolade en een glaasje port.
Esan, wat fijn dat het spugen nu in elk geval over is. Wil hij wel wat eten? En heb jij nu vrij genomen?

Sterkte en heel veel beterschap voor Vincent. Ik hoop op een goede nacht en ben erg benieuwd wat de ha morgen zegt. Laat je het even weten?

Lievelust: sterkte met je (amper ) zieke vriend! Het is niet makkelijk, zo'n kerel...

Jeetje Layla, wat zielig voor je zusje! Veel sterkte voor haar!
Heb net alvast foto uitnodigings kaartjes gemaakt op HEMA.nl voor Tommy's verjaardag!! Heel leuk! Ik heb een soort ''ballen'' frame gekozen beetje retro kleurtjes, en een foto van tommy in slappe lach.

0,35 st.incl envelop. We vieren het maar met een handje vol mensen hoor! Maar toch leuk om een persoonlijke uitnodiging te sturen vond ik.

De kaartjes kan ik volgende week ophalen bij de HEMA.

Esan, geniet van je portje, en lekkere stuk chocola. Even tijd voor jezelf! We horen morgen van je hoe het ging bij de HA. Sterkte, en een hele goede nacht!!
Wauw Micha, Morris al echt aan het wandelen! Knap hoor van die kleine man! Loslopende babies vind ik ook geen babies meer! Morris wordt al een dreumesje!

Hmmm, uren aftellen aan het eind van de dag heb ik bijna nooit, met 2 kinderen gaat de dag zo snel voorbij! (Kan me er wel een heleboel bij voorstellen hoor!) Wel heb ik vaak geen zin om weer naar boven te gaan als Ole om een uur of 22.00 of 23.00 uur weer wakker wordt (middenin de film die ik aan het kijken ben bijvoorbeeld ... ).

Dropneus, wat leuk dat jij ook alweer voorbereidende maatregelen aan het treffen ben op een volgend kindje! Succes met het overhalen van manlief (als je hét argument gevonden hebt, deel je die dan ook even met ons!).

Esan, fijn dat het in ieder geval iets beter gaat. Het lijkt me wel naar om te zien dat de babyvetjes aan het verdwijnen zijn! Hopelijk gaat het snel weer beter met hem en weet de ha morgen meer!

Ole is ook nog niet helemaal beter. Hij had (of althans dat leek zo) vandaag (eigenlijk net als gisteren) in de ochtend nergens lsat van, maar in de loop van de middag kreeg hij weer koorts. Het is wel minder erg als zondag en maandag, dus ik ga er vanuit dat hij morgen alweer stukken is opgeknapt! Ole eet trouwens ook erg slecht nu, misschien 2 hapjes brood, een paar stukjes fruit en 3 hapjes groenten. Drinken doet hij wel iets beter, maar omdat hij ook nog eens snipverkouden is gaat dat erg lastig omdat hij steeds naar adem moet happen tijdens het drinken! Die Ole, eigenlijk is Ole altijd wel een beetje verkouden (snotneusje), maar zo erg als nu heeft hij het nog niet eerder gehad! Hij zit echt helemaal vol!

Layla, wat erg en wat eng voor je zusje! Weet haar ex waar ze nu is en zijn jullie niet bang dat hij haar bij jullie komt opzoeken? Wat een ellende zeg! Idd sterkte voor haar!

Wij zijn momenteel flink aan het balen.. onze gastouder heeft vanavond gebeld om te vertellen dat ze gaat stoppen met de opvang! Nu moeten we dus iemand anders vinden! Waarschijnlijk heeft het gastouderbureau wel een nieuw adresje voor ons (dat zpu de 3e worden binnen 1 jaar!!), maar eigenlijk willen we nu toch liever op zoek gaan naar een oppas aan huis. Dat lijkt ons toch wel erg ideaal! Kinderdagverblijf is nu ook niet echt een optie, want de wachtlijsten zijn wel zo ontzettend lang!
anoniem_53161 wijzigde dit bericht op 05-03-2008 23:40
Reden: Fachat is óók moe en moet naar bed!
% gewijzigd
Wat grappig dat jullie allemaal al zo bezig zijn met de verjaardagen! Ik ben er dus nog helemaal niet mee bezig, heb nog geen idee hoe we het gaan vieren!
Beterschap voor de zieke kindjes !!

Lievelust ook beterschap aan je man.

Balen dat de gastouder er mee gaat ophouden fachat. Ik hoop dat je gauw iemand anders vind

Hier had ik normaal een sollicitatiegesprek vandaag , gister hadden ze nl beloofd de details door te mailen. Maar heb dus nog altijd niets gekregen.

Hopelijk gaat het echt nog door vandaag.
framboos je uitnodigingen klinken wel leuk, kan je er eens een foto van maken en ze op msn zetten? Ben nl erg benieuwd hoe ze er in het echt uitzien.
Esan, wat een zware tijden toch voor je. Dat glaasje port en stuk chocola had je verdiend gisteren. Is de nacht goed gegaan?

Lievelust, ik had ook heel erge last van afscheiding. Echt slijmerig. Ik dacht in het begin echt dat er iets niet goed zat vanbinnen. Kan het me ook niet herinneren van de vorige keren, maar dat zullen wel van die dingen zijn die je verdringt.

Fachat, ik ben ook nog helemaal niet bezig met de verjaardag van Morris hoor! Komt wel goed. Vervelend dat Ole nog zo ziekjes is. Balen van de opvang. Als je de komende tijd echt slecht uit komt met je werk mag je hem wel eens hier langs brengen hoor. Ik woon vlak bij het station en als je met de auto komt is het helemaal makkelijk.

Even wat aandacht hier, ze hebben goed geslapen maar werden wel om half 7 wakker dus zijn een beetje grumpy.
Fach, wat irritant dat je gastouder er mee stopt! Hopelijk vind je snel een goede oppas die het nog jaren vol gaat houden!

Framboos, wat een leuk idee van die uitnodiging! Ik heb uitnodigingen van Barbapappa verstuurd (kon echt niets leukers vinden), maar ik had jouw idee bij nader inzien leuker gevonden.

Lievelust, sterkte met je vriend! Spierpijn een voorbode van griep? Nooit van gehoord, hihi!

Esan, hopelijk is Vince snel weer beter, het duurt echt lang al zeg! Steijn was in Zwitserland in een paar dagen ook aardig wat spekjes kwijt, maar ze zitten er weer! (en nog een paar er bij)

Puk, beterschap! Je ouders verdienen een avondje uit zonder ziek kindje thuis!

Drop, hier zijn een paar goede redenen om snel weer zwanger te raken!

- Weinig leeftijdsverschil is leuk. Aan degenen in mijn omgeving die veel schelen met broer/zus merk ik dat ze weinig aan elkaar hebben.

- Je wordt er niet jonger op. (bedoel het niet onaardig, maar ik moest wat verzinnen)

- Je hebt nu nog alle spullen van Fleur (toch?) en die kan je dan hergebruiken voor spruitje nummer twee.

- Het is doodvermoeiend om een kleuter en een baby te hebben. Kleuter moet naar school als de baby gevoed moet worden en dat kan voor logistieke problemen zorgen.

- Fleur heeft tegen je gezegd dat ze graag een broertje of zusje wil. Wie ben jij om haar dit te ontzeggen! (heb ik als argument gebruikt, maar het had niet het gewenste effect. A. heeft me uitgelachen!)

- Je kan wel weer een verlofje gebruiken.

- Je wil gewoon een tweede er bij. Aan hormonen kan je niet veel doen.

- Ehhhhh, ik kijk of ik vanmiddag betere argumenten kan verzinnen.

Hugo is verkouden, en dan ook heel erg verkouden. Het ventje hoest als een oude man (hij klinkt serieus hetzelfde als mijn vader!), de snot zit overal en hij had een beetje verhoging net. (37.9) De pest is dat we vanmiddag naar het cb moeten voor de welbekende prikjes (oh joy!) en dat ik eigenlijk niet weet of hij wel fit genoeg is. Hij eet voor de rest goed, drinkt goed en is levendig, dus het zal wel okee zijn.
Dropneus, wat fijn dat Fleur nu zo goed aan het tijgeren is! En wat leuk dat je ook aan de volgende wil beginnen. Snel je man overhalen!

Layla, wat naar voor je zusje zeg. Hoe lang blijft ze bij jullie?

Lara, maandag koffie is leuk. Tot hoe laat werk je ook al weer?

Ik ga even naar een verfwinkel voor wat verf. Ik wil wat meubels verven, maar moet natuurlijk wel spul hebben dat je veilig kunt gebruiken als je zwanger bent. Ik ben alleen als ik zwanger ben creatief, dus dat zwangerschap en verhuizing samenvallen komt goed uit.
Arme Hugo! Beterschap.

Het beste argument vind ik wel dat je hormonen zeggen dat je nog een baby wil. Jij moet tenslotte zwanger zijn en je moet daar wel zin in hebben!

Dat een kleuter en een baby doodvermoeiend zijn zal wel, maar een peuter en een baby is ook vreselijk vermoeiend, dus dat argument telt niet. Maar dat weten jullie nog niet, dus je mag het best gebruiken!
spitsmuis die kaartjes zijn inderdaad helemaal top! Mijn vriendin had dit ook gedaan en zo kwam ik erbij. Maar barbapapa is ook geweldig hoor!! Als ik die ergens had gezien had ik ze ook gekocht, dat weet ik zeker!

Succes met de prik vandaag!

Fachat Wat balen van je gastouders! Was hier ook niet iemand anders waar de gastouders gestopt waren? Lara toch? Pff wat is dat toch met die gastouders!

Oja, leuke foto's van ole op de msn! die in de ballenbak (ikea???)is ook super lief! En wat een lekker bossie haar heeft hij ook!

Wich, zal eens kijken of ik volgende week het uitnodigingskaartje kan scannen...Heb jij al iets georganiseerd inmiddels??

Succes met werkafwachten vandaag!!

Mich, ik ben ook crea als ik zwanger ben! Ik heb nu weer een kast gekocht op MP die ik wil opknappen! Moet ook nog even achter verf aan..

Oja, wij kochten gister een kiddy guard voor 35euro!! Via MP nieuw type... Nog 2 te gaan...

Vanmiddag echo...14:45 ben benieuwd!!is het wel echt een meisje???
Esan, hoe was het bij de ha?

Arme Hugo en arme Ole! Er heersen echt veel op het moment. Tijd voor de lente!

Micha: ik ben om 13:00 klaar, maar het kan 13:30 worden. Komt dat uit?
Natuurlijk is het een meisje Framboos, ik heb het toch gedroomd??

Fachat: vergat ik helemaal. Wat onzettend beroerd van die go zeg! Waarom stopt ze ermee?

(nee, Framboos we hadden geen go. Volgens mij bedoel je Fachat)
owwww lara als jij het zegt komt het goed!ben weer gerust gesteld!

Hmm dacht dat jij ook een vaste oppas had die afzei? (of heet dit dan weer geen gastouder?) dan was het dropneus!
En de activiti center galmt weer door de kamer! Hoe kan een kind nou zo lang gefasineerd blijven door zo'n ding??Dag in dag uit speelt hij ermee alsof hij het voor het eerst ziet! En elke keer ondekt hij weer wat nieuws.(Vtech vrij luxe variant)

Hebben jullie dit ook?? Of is Tommy gewoon snel tevreden?
Nee, gewoon een oppasmeisje die laatst niet kon. Een go is een soort creche bij iemand thuis en met minder kinderen.
haha Framboos, ik verstop die herrie dingen vaak voor echt moeilijke tijden.

Ik ben blij dat ik een creche heb, dat go probleem is echt vervelend zeg. Bah, ben je net gewend, kan je weer nieuw beginnen.

Zieke kindjes, snel weer beter worden!

Dames, ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik denk dat ik ook weer zwanger ben. Waarom? Nou ten eerste ben ik in een klap weer een heel aantal IQ punten kwijtgeraakt (en ik wil ze wel weer terug!). Dan nu vieze praat; ten tweede ruikt mijn urine zwanger (zoeter ofzo), en ten derde heb ik wat bruine afscheiding terwijl ik eigenlijk zondag pas ongi moet worden.

Ik heb gisteren al een test gedaan (ik weet het, veel te vroeg, maar man was jarig dus leuk verjaardagskado), maar die was natuurlijk nog negatief. Dus ik hoop maandag positief te testen. Spannend! Misschien is de wens wel gewoon de vader van de gedachte en verbeeld ik het me allemaal. Kan natuurlijk erg goed. Ik moet gewoon weer even wachten (neem wel snel weer een extra vitamine pil).
Oh, argumenten die hier werkten: Finn is al echt een peuter, ik mis mijn baby; en, Finn geniet zo van andere kinderen, het zou leuk zijn een broertje of zusje te hebben (is een moeilijk punt, want hij haat andere babies; heeft gisteren alweer gevochten op de creche).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven