Wat is leuk?

06-02-2012 14:14 17 berichten
We willen tussen 3 en 5 dagen weg met de kinderen de laatste week van februari. De kinderen zijn een meisje van 8 en een jongen van bijna 11. We hebben bij Centerparcs gekeken, maar het wordt voor een Midweek al gauw meer dan 300 euro als je naar het totale prijs kijkt. Wie heeft andere ideen?
Alle reacties Link kopieren
Vakantieveiling?
Huizenruil?
Dit valt in de vakantie dus alles is eigenlijk dan wel prijzig. Wat wil je max. uitgeven voor een Midweek?
Ben je geïnteresseerd in huizenruil? Je woont toch in Spanje?
Ga in therapie!
Roompot

Of hier even kijken
quote:dubiootje schreef op 06 februari 2012 @ 14:23:

Ben je geïnteresseerd in huizenruil? Je woont toch in Spanje?Echt? Dan lijkt me een midweekje centerparcs nou niet echt logisch..
Wat zijn je wensen wat betreft luxe? Ik ben meerdere keren in de voorjaarsvakantie in noord Frankrijk geweest, lekker er helemaal tussenuit en veel (minder luxe) huisjes te vinden voor een prikkie.
Wunderland Kalkar!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Bosrijck van de Efteling! Maar da's ook heul duur...
Hoogenboom vakantieparken en ooststappen groep is ook niet al te duur hoor!!!
quote:dubiootje schreef op 06 februari 2012 @ 14:23:

Ben je geïnteresseerd in huizenruil? Je woont toch in Spanje?Nee, ik bevries woon in kikkerlandje. Ik ben wel Spaanse. Wou je met mij ruilen ?
Ik dacht aan een verblijf van maximaal 200. En luxe is niet ons ding. Het belangrijkste is dat het leuk voor de kinderen is. Bij vakantieveilingen kan je niet in de schoolvakantie reserveren. Dat is voor ons wel een moet.
Mefs, inderdaad Vakantieveilingen proberen. Mijn zus heeft dat ook eens gedaan met haar gezin (vier personen). In een huisje ergens in Nederland, voor 61 Euro een heel weekend.
De laatste week van februari is dat de week van 20 of die van 27? Als het die laatste is dan is in België de vakantie al weer over en zijn Centerparcs en dergelijke hier waarschijnlijk opnieuw goedkoper.
Misschien wel, MEFS. Ik woon leuk :-) Waar woon je ergens? Mail me anders op mijn nick op hotmail als je het liever niet op het forum zet.
Ga in therapie!
Zou wel gaan om de week van de 20ste.
Ga in therapie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven