Centraal Moderatortopic

12-12-2011 11:51 5063 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kan je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:waarbij schreef op 06 februari 2012 @ 20:57:

Weet je wat ik erg vind? Dat die zogenaamde rotwijven die iris weg wilde hebben dit steeds gezegd hebben, dat dit aan de hand was. Maar ze werden voor gek verklaard. Het was allemaal gelul en grootheidswaanzin. En wat blijkt..... Ze hadden het heel goed begrepen.
Heel intrigerend hier.
quote:nerd_ schreef op 06 februari 2012 @ 21:00:

Eigenlijk zou je de Mod's mee moeten laten praten.

Nou ja, d'rbij zijn...D'r is niemand die ze tegenhoudt hoor
Daar heb je gelijk in Waarbij. Ik bied daarvoor mijn excuses aan. Jullie hebben de bewijzen lang voor je gehouden en hadden de schijn tegen.

Ik begrijp jullie manier van reageren volledig.
.
quote:Ikbenanoniem schreef op 06 februari 2012 @ 20:57:

Het groepje blijkt maar in een hoofd te bestaan. Feitelijk zijn het allemaal individuen met rechtvaardigheidsgevoel die niet blij zijn met de onwaarheden die er over ze verteld worden.

Maar wanneer is een groepje een groepje?

We hebben dat geslachtsdelen groepje, het singles groepje, het MC groepje, het Relativeer groepje (oh nee, die niet meer) het Landhuisgroepje, De Tetteraars, weet ik veel wat voor topics

Dat zijn allemaal groepjes,,,

En dat is erg omdat?

Ik snap tot op de dag van vandaag het probleem niet van de groepjes

Of heeft iemand er alleen een probleem mee als hij/zij zichzelf buitengesloten voelt?

En ik dan altijd maar....daar zal je het zelf dan wel naar gemaakt hebben.

Maar moet dat dan....bij alle groepjes horen?

Ik zou mijn baan op moeten zeggen dan
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Ikbenanoniem schreef op 06 februari 2012 @ 20:57:

Het groepje blijkt maar in een hoofd te bestaan. Feitelijk zijn het allemaal individuen met rechtvaardigheidsgevoel die niet blij zijn met de onwaarheden die er over ze verteld worden.Duidelijk!
Iba, die vrouwen kwamen zich verdedigen en kregen daardoor een ban. Dat vind ik echt om te janken zo fout.
quote:kusunum schreef op 06 februari 2012 @ 20:44:

[...]

Is dat vriendschap?

Ik heb ergens nog een mail liggen van iemand die daar toch heel anders over denkt. Vriendschap op een forum is staffen tot alle gemene vrouwen een permaban hebben. Zolang de gemene vrouwen nog geen permaban hebben dan bij jij niet genoeg vriendschap.

Van wie was die mail ook alweer? Overigens kan ik me zo voorstellen dat sommige permabannelingen het helemaal niet erg zouden vinden als die mail bij de Communitymanager terecht komt en ze op die manier weer terug kunnen keren op het forum.
Iba, dat vind ik heel fijn, dat je daar nu sorry voor zegt.dank je wel.
quote:Ikbenanoniem schreef op 06 februari 2012 @ 21:01:

Daar heb je gelijk in Waarbij. Ik bied daarvoor mijn excuses aan. Jullie hebben de bewijzen lang voor je gehouden en hadden de schijn tegen.

Ik begrijp jullie manier van reageren volledig.
quote:chartreuse schreef op 06 februari 2012 @ 21:03:

[...]

Overigens kan ik me zo voorstellen dat sommige permabannelingen het helemaal niet erg zouden vinden als die mail bij de Communitymanager terecht komt en ze op die manier weer terug kunnen keren op het forum.Daar sluit ik me volledig bij aan.
Ik val van de ene verbazing in de andere...
Kijk me na, waar ik ga, ik ga mijn toekomst achterna
quote:scheelschaapje schreef op 06 februari 2012 @ 20:59:

[...]

nee ik bedoelde of jij alweer een beetje kan dansen

dansen nog niet, maar lopen met krukken gaat best goed
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik ben een trotse Tetteraar, en een individu oh en een Viva forumster (is ook al een groep toch?). Snap ook echt niet wat er mis is met groepjes, echt niet!
Optimist tot in de kist!
@ ikwilterug, ik zou een stevige borrel nemen, en eerst even rustig om me heen kijken als ik jou/jullie was
Ja en nu is het opengegooid en wat nu?
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:ikwilterug schreef op 06 februari 2012 @ 21:04:

[...]

Zullen we schuchter binnen komen en zenuwachtig met kopjes koffie en koekjes proberen te wennen of in polonaise met tromgeroffel en rolfluiten binnen komen hossen?Welnee, met tromgeroffel en de fanfare!
quote:waarbij schreef op 06 februari 2012 @ 21:02:

Iba, die vrouwen kwamen zich verdedigen en kregen daardoor een ban. Dat vind ik echt om te janken zo fout.

En dan worden de zaken zo omgekeerd alsof het lijkt dat een zeker persoon zogenaamd het slachtoffer is van een hetze.

Bah, hoe hypocriet.

Om te janken inderdaad.
quote:Summerdance schreef op 06 februari 2012 @ 21:01:

[...]

En dat is erg omdat?

Ik snap tot op de dag van vandaag het probleem niet van de groepjes

Of heeft iemand er alleen een probleem mee als hij/zij zichzelf buitengesloten voelt?

En ik dan altijd maar....daar zal je het zelf dan wel naar gemaakt hebben.

Maar moet dat dan....bij alle groepjes horen?

Ik zou mijn baan op moeten zeggen dan

Ik zit bij een paar groepjes. Als in 'daar schrijf ik mee' en dat is de ene keer intensiever dan de andere keer. En soms verdwijn ik weer uit een 'groepje'. Het is eigenlijk net het echte leven...

Is het erg om bij een 'groepje' te horen? Of belangrijk? Ik vind van niet. En soms kan ik het met mensen pertinent oneens zijn in het ene topic, en helemaal eens in het andere topic. Misschien toch maar een gespleten persoonlijkheid aanschaffen, dan kan ik met diegene toch een groepje zijn.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:chartreuse schreef op 06 februari 2012 @ 21:03:

[...]

Overigens kan ik me zo voorstellen dat sommige permabannelingen het helemaal niet erg zouden vinden als die mail bij de Communitymanager terecht komt en ze op die manier weer terug kunnen keren op het forum.Lijkt me ook het enige rechtvaardige. Ongelofelijk dat dit is gebeurd.
quote:Ikbenanoniem schreef op 06 februari 2012 @ 21:01:

Ik begrijp jullie manier van reageren volledig.Eensch
Wát een topic dit. En wat een aanfluiting dat de Mods zeggen dat je niet offtopic mag gaan, maar dat vervolgens niet tegengaan. Whoehahaha. Na het hele plaatjesplakken, is dit wel de slagroomtoet op de taart qua falend modereerbeleid.

Van mij mag de oude garde terug hoor. Onder hun oude nick. Gezellig.

Taart anyone?
Ik vind het heerlijk om zo af en toe bij een groepje te horen...

Ik mijd alleen de groepjes waar sommige mensen in meeschrijven

Met die mensen heb ik geen klik...
Ik schat in dat er straks weer geroepen word dat het allemaal leugens zijn van 1 groep die een hetze wil en dat er niks verandert.
Stressed is just desserts spelled backwards

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven