Voor wie nog steeds wakker is

07-02-2012 01:55 3036 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alle wakkeren welkom!
Zijn jullie er nog Passie en Myleen?
Heppy new topic, ik heb een heel leuk plaatje maar die doet het niet, morgenochtend dus plakken.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
bo ligt in mijn armen en ik type normaal blind dusmet 1 vinger gaat wat langszaam
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Plak jij morgen maar een plaatje. Gaat nu even niet.

Knuffel Bo en rest maar van me, ik ga naar bed.

Slaap lekker straks!

Ook een dikke kus voor jou en je dochter passie
truste jo
up voor passie
Voor alle wakkeren, dit is het nieuwe topic.
Ik ben er......
Ik ben er ook!
"Moet" ik nu nog postings in oude topic van mij sluiten?

Ach, laat maar.... ik post zoals ik ben
Ik ook, zou er een smaakje aan keukentouw zitten? Ik heb de afstandsbediening aan keukentouw aan mijn bed vastgebonden en elke avond knabbelt Bo het touw kapot zodat ik weer moet zoeken naar de AB.
Mooi nummer bij DWDD.
Alleen de zanger zingt vals.
Helaaas geen tv hier :(
Dat is vervelend geen tv. Gelukkig dan wel internet. Kan je ook veel op terug kijken.
quote:Shumm schreef op 07 februari 2012 @ 02:21:

Helaaas geen tv hier :(Hoezo dan?
Woon nog met ex, hij is met doodeuk binnen gekomen met zn nieuwe vriendinnetje terwijl ik dacht dat t inbrekers waren, nu en beetje van de leg en durf niet zo goed naar de huiskamer..
Gooi ze uit je huis.
Ik ga proberen te slapen.

Morgen plaats ik mijn zelfgemaakte Happy new topic plaatje.

Passie ik mail je of sms je nog.

Slaap lekker allemaal.
Ben je oke Shumm?
Laat ff wat van je weten....
Ik leef nog! Lief dat je t vraagt. Kan niet slapen door de adrenaline..

Slaap lekker mv!
Ik ben een blonde/moederlijke tut en ontzettende doos... hoe erger kan jij het treffen?

Maar ex (enzo...) nu weg en kan jij nu gaan slapen?
Ex enzo zijn er nogsteeds, liggen te slapen.. de katten in huis besluiten dat ze ECHT niet bij haar in de buurt willen zijn en allemaal vechten om een plekje in mijn bed (ja, dan voel ik me de koning te rijk, haha) Ben benieuwd hoe laat ze morgen weg zijn, dinsdag is mijn vrije dagje.. Hoezo ben jij zo laat nog op?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven