Bram Moskowiz
dinsdag 7 februari 2012 om 20:44
dinsdag 7 februari 2012 om 21:04
Wat vrouwen in hem kennelijk soms zien is mij een raadsel want ik vind er werkelijk niets aantrekkelijks aan. Overigens ook niet echt interessant als advocaat, zijn vader was vlg mij een goede advocaat maar hij haalt het daar naar mijn idee niet bij. Zie hem vaak in publiciteit trekkende zaken optreden maar zijn succesgehalte is naar mijn idee niet om over naar huis te schrijven, oftewel hij lijkt niet veel te winnen. Maar zijn pr capaciteiten daartegen zijn heel goed.
dinsdag 7 februari 2012 om 21:10
Nou ja, als ik heel eerlijk ben, als ik een man puur op zien moet beoordelen, kijk ik toch liever naar een man die ik als aantrekkelijk beschouw dan een man die ik als onaantrekkelijk beschouw. Ik denk niet dat ik een relatie zou kunnen hebben met een man die ik fysiek onaantrekkelijk zou vinden, ook al is hij nog zo slim.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
dinsdag 7 februari 2012 om 21:11
"Op nu.nl staat dit:
Maandag won de presentatrice van WNL de La Femme Formidable award van Marie Claire. Bram kon zich geen betere winnares voorstellen. " De combinatie van mooi, slim, het hebben van power en een sterk karakter. Er zijn meer vrouwen die dat hebben, maar Eva heeft het .""
Dit dus. Zei hij gister op tv, zo trots als een pauw op zijn slimme, mooie vriendin.
Maandag won de presentatrice van WNL de La Femme Formidable award van Marie Claire. Bram kon zich geen betere winnares voorstellen. " De combinatie van mooi, slim, het hebben van power en een sterk karakter. Er zijn meer vrouwen die dat hebben, maar Eva heeft het .""
Dit dus. Zei hij gister op tv, zo trots als een pauw op zijn slimme, mooie vriendin.
dinsdag 7 februari 2012 om 21:13
quote:hanss schreef op 07 februari 2012 @ 20:38:
Zojuist in de DWDD: Bram kiest voor mooi ipv slim, omdat sex zo belangrijk is. Is dit zo?
Dus hij denkt dat seksen met een mooie vrouw die ontiegelijk dom is leuker is dan seksen met een lelijke vrouw die slim is?
Ik vind meneer Moskowiz bij deze dom. En mooi vond ik hem ook al niet.
Zojuist in de DWDD: Bram kiest voor mooi ipv slim, omdat sex zo belangrijk is. Is dit zo?
Dus hij denkt dat seksen met een mooie vrouw die ontiegelijk dom is leuker is dan seksen met een lelijke vrouw die slim is?
Ik vind meneer Moskowiz bij deze dom. En mooi vond ik hem ook al niet.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.