Bram Moskowiz
woensdag 8 februari 2012 om 21:47
woensdag 8 februari 2012 om 22:43
woensdag 8 februari 2012 om 23:51
donderdag 9 februari 2012 om 00:44
quote:journalista schreef op 08 februari 2012 @ 00:00:
Als ik Bram zie, moet ik toch altijd nog denken aan dat bericht dat de smsjes van de zus van Dino Soerel uitlekten, die met Bram scharrelde. Die smste iets als: 'Wanneer zie ik je weer, geile befkoning?'
Verbaast mij toch altijd hoe hij een spoor van mooie vrouwen achter zich laat, maar heb wel uit bronnen gehoord dat Eva niet de enige is en dat het veelvuldige vreemdgaan gewoon doorgaat. Vind ik wel jammer, want ik vind Eva wel een tof wijf
Orminda!
http://www.holleeder.info ... 0Endstra%20verleidde.html
[IMG]http://www.holleeder.info/Pictures/Ormi ... egraaf.jpg[/IMG]
Als ik Bram zie, moet ik toch altijd nog denken aan dat bericht dat de smsjes van de zus van Dino Soerel uitlekten, die met Bram scharrelde. Die smste iets als: 'Wanneer zie ik je weer, geile befkoning?'
Verbaast mij toch altijd hoe hij een spoor van mooie vrouwen achter zich laat, maar heb wel uit bronnen gehoord dat Eva niet de enige is en dat het veelvuldige vreemdgaan gewoon doorgaat. Vind ik wel jammer, want ik vind Eva wel een tof wijf
Orminda!
http://www.holleeder.info ... 0Endstra%20verleidde.html
[IMG]http://www.holleeder.info/Pictures/Ormi ... egraaf.jpg[/IMG]
donderdag 9 februari 2012 om 02:15
quote:h_l_g schreef op 08 februari 2012 @ 22:50:
Nah Eva is niet knap. Tis wel een 'lekker' wijf. Knap niet. Halle Berry die is knap.
Maar snap jullie wel Bram heeft wel een goeie kop.
Geheel oneens. Ik vind Jinek en Berry even knap. Zie het verschil ook niet tussen 'lekker wijf' en knap. Misschien wat voor mij het verschil is tussen sexy en mooi?
Vind dat ie een beetje een bulldoghoofd heeft :x
Nah Eva is niet knap. Tis wel een 'lekker' wijf. Knap niet. Halle Berry die is knap.
Maar snap jullie wel Bram heeft wel een goeie kop.
Geheel oneens. Ik vind Jinek en Berry even knap. Zie het verschil ook niet tussen 'lekker wijf' en knap. Misschien wat voor mij het verschil is tussen sexy en mooi?
Vind dat ie een beetje een bulldoghoofd heeft :x
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
donderdag 9 februari 2012 om 07:59
donderdag 9 februari 2012 om 10:09
quote:-nora- schreef op 09 februari 2012 @ 02:15:
[...]
EJ heeft erg veel sex appeal, echt 'mooi' is ze niet. HB heeft een heel symmetrisch gezicht. Mooie verhoudingen/proporties etc. HB is wat dat betreft in a league of her own. Soort vleesgeworden grieks beeld.
Een lekker wijf (of ding) is iets heel anders dan een mooi/knap persoon. Soms kan het samenvallen. Vaak niet. Sean Connery is zon voorbeeld waar 'mooi' en sex appeal samenvallen.
[...]
EJ heeft erg veel sex appeal, echt 'mooi' is ze niet. HB heeft een heel symmetrisch gezicht. Mooie verhoudingen/proporties etc. HB is wat dat betreft in a league of her own. Soort vleesgeworden grieks beeld.
Een lekker wijf (of ding) is iets heel anders dan een mooi/knap persoon. Soms kan het samenvallen. Vaak niet. Sean Connery is zon voorbeeld waar 'mooi' en sex appeal samenvallen.
donderdag 9 februari 2012 om 21:52
vrijdag 10 februari 2012 om 02:02
quote:h_l_g schreef op 09 februari 2012 @ 10:09:
[...]
Halle Berry is 45, veel te oud voor Bram.
Eva is 34 dacht ik
Connery is iets van 106 ondertussen
[...]
Halle Berry is 45, veel te oud voor Bram.
Eva is 34 dacht ik
Connery is iets van 106 ondertussen
vrijdag 10 februari 2012 om 15:28
vrijdag 10 februari 2012 om 16:04
Ik vind het wel een leuk setje; Bram en Eva. Lijken goed bij elkaar te passen. Het zijn allebei niet van die "warme" mensen en vrij ambitieus. Bovendien stralen ze beide macht en bekendheid uit, wat erotiserend werkt op het grote publiek.
Ik heb eigenlijk niks met zulk soort mensen. Ik word er niet verliefd op en ik kan ze ook niet tot mijn vriendenkring rekenen. Misschien samenwerken, dat je functioneel met elkaar omgaat en na 10 jaar nog steeds niks van elkaar weet..
Ik heb eigenlijk niks met zulk soort mensen. Ik word er niet verliefd op en ik kan ze ook niet tot mijn vriendenkring rekenen. Misschien samenwerken, dat je functioneel met elkaar omgaat en na 10 jaar nog steeds niks van elkaar weet..