Forumnaam beginnend met hoofdletter?

07-02-2012 20:22 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb bij het registreren mijn naam geschreven met hoofdletter, maar is nu toch een kleine letter geworden. Wijzigen in profiel heeft geen zin: Daar staat de hoofdletter wel gewoon. Ik zie tot mijn verbazing dat er forummers zijn die wel hoofdletters in hun naam hebben, en ik als perfectionist, kan er barslecht tegen dat mijn naam niet met een hoofdletter begint. Dus: Wat doe ik fout?
Jupp...hoofdletter hierzoo
Bijzondere nick, Vita. Hoe kwam je daar op?
quote:Bambi schreef op 07 februari 2012 @ 23:43:

Bijzondere nick, Vita. Hoe kwam je daar op?Misschien heeft ze een PlayStation Vita gekocht
Haha nee. Vita is een boek, geschreven door Matthijs Kleyn. :-)
Test..test... Yeah! mét hoofdletter!
anoniem_64553996c5176 wijzigde dit bericht op 08-02-2012 14:12
Reden: Wow! mét hoofdletter
% gewijzigd
Mijn vorige nick was met een hoofdletter. Mijn huidige nick heb ik met twee hoofdletters aangemaakt, maar ik heb er geen een. Ik denk dus dat er instellingen in de forumsoftware aangepast zijn in de tussentijd. En dat zou dus betekenen dat alleen nicks die voor een bepaalde datum zijn aangemaakt een hoofdletter zouden kunnen bevatten.
pffff, ik kan slapen vanacht!
anoniem_52927 wijzigde dit bericht op 09-02-2012 18:01
Reden: en? yep!
% gewijzigd
Maar kun je het nu veranderen of niet? Ik vind het ook irritant dat mijn naam met een kleine letter begint...
test
Ook kleine letters inderdaad. Ik denk dat het te maken heeft met de tijd van aanmelden. Zijn alle dames met hoofdletters al lang aanwezig (onder deze nick) op het forum?
Juultje schreef op 07 februari 2012 @ 21:38:

Ah, ik heb een hoofdletter. Is dat niet meeverhuisd ooit van het oude forum? Toen was het volgens mij wel te kiezen en er staat me iets van bij hier niet meer.

Ik ben nooit op het oude forum geweest, ik ben hier net iets meer dan een jaar. Maar ik heb wel een hoofdletter?

Edit: ohnee, toch niet ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven