glijmiddel

11-07-2007 21:47 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ik vraag me af wat voor glijmiddel nou goed is. Mijn schatje en ik willen anale sex proberen en ik weet eigenlijk niet wat voor glijmiddel je ervoor moet gebruiken.
Eros of X-man zijn glijmiddels die je ook als massageolie kan gebruiken omdat het niet plakkerig is (je huid word er zelfs zacht van). het is op waterbasis en kan daardoro niet het latex van condooms aantasten. Iets met olie erin kan latex dus aantasten en daardoor ben je niet veilig voor SOA's.

Ik gebruik PJur, zwarte fles, Bodyglide. Is ook goed voor het huidje en te gebruiken als massageolie.
Wat vroeger Eros heette heet nu Pjur. Dit is niet op waterbasis maar op siliconenbasis. Je kunt er idd ook mee masseren en het is een goed middel om je latex kleding mee te vezorgen. Omdat het niet op waterbasis is trekt het niet in je huid en droogt het niet snel uit. Het is niet goedkoop maar je doet er heel lang mee
Waar kan ik het kopen dan? Wij hebben geen sex-winkel hier in de buurt. Bedankt voor jullie reakties.
quote:Waar kan ik het kopen dan? Wij hebben geen sex-winkel hier in de buurt. Bedankt voor jullie reakties.

www.eroswinkel.nl

een hele ltr voor 60 eur!!!

We hadden die laatst bij een stel geporbeerd en daarna hebben we

meteen online besteld.
Tja, zoveel spulletjes ... Te koop online (heeeeel veel) en gewoon bij de Etos, Kruidvat etc. ook bergen spul. Onze ervaringen zijn dat het geen bal uitmaakt wat je gebruikt voor anaal. Er zijn idd speciale (duurdere) producten te koop speciaal voor dat doeleind, maar vinden wij onzin. Als we dan toch moeten prijsgeven: Wij gebruiken al jaren de gewone simpele KY-gelly creme (tube) en ook wel (naam weet ik niet, moet ik naar boven lopen maar iedereen slaapt nog) zo'n klein plastic flesje met hele dunne waterige glijmiddel erin. Ik weet wel dat er op staat voor vaginaal gebruik, maar wij doen er ook al jaren anaal mee. Mijn vriendin vindt die laatste prettiger (natuurlijker) aanvoelen dan de toch wel wat plakkerige KY. Maar KY blijft langer zitten vind ik, vooral ihgv anaal wel handig.
.
Pjur en Eros is dat eigenlijk hetzelfde?

Het lijkt wel erg veel op elkaar vindt ik, maar Pjur is nogal wat duurder.

Wat is volgens jullie het verschil.....
Gebruik zelf wel eens Durex 2 in 1
Heeft iemand ervaring met Pjur Analyse Me ?

Het schijnt volgens beschrijving een 'relaxend' anaal glijmiddel te zijn. Niet verdovend.

Ik kan al Googelend niks vinden hierover, dus vroeg af.... Ervaringen?
Goedkoop : bij de boerenbond of welkoop, glijmiddel voor paarden en koeien, ideaal voor anaal.

Nog geen 4 euro voor een flinke fles.
quote:waterfee schreef op 29 oktober 2009 @ 17:09:

Goedkoop : bij de boerenbond of welkoop, glijmiddel voor paarden en koeien, ideaal voor anaal.

*niet visualiseren. niet visualiseren*
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.

Nog geen 4 euro voor een flinke fles.bizar! zal vast prima spul zijn... maar ik zou het geloof ik niet gebruiken...

Wel oppassen dat er geen spiritus in zit!!

Ik zou het niet kopen in elk geval... je hebt zoveel keuze uit verschillende middelen die wel voor menselijk gebruik zijn en die dan tevens een hanteerbaarder flesje tubetje hebben.

Hier gebruiken wij pjur of x-man.
Durex Play
.
Ik denk niet dat vrouwen dat leuk vinden, wanneer je met een reusachtige pot glijmiddel voor paarden en koeien komt aanzetten..........

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven