Witte buffetkast hoe combineren

09-02-2012 15:36 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij willen een witte buffetkast ( ja, zo één die je overal ziet).

maar met wat voor andere meubels kun je dit combineren.

We hebben nu kersenmeubels en daar willen we vanaf. maar als we alles wit doen, wordt het wel heel erg wit....

of niet
Ik heb alle meubels (tafel/salontafel/tvmeubel/vensterbanken) wit en alle zit meubelen zwart. Met een warme vloer en een kleurtje op de muur is het absoluut niet steriel.
Ik hou er niet van als alles in één kleur is. Ik zou zo'n witte kast dus rustig combineren met kersenhout of eikenhout of wat voor hout je maar mooi vindt.
quote:mademoisellelexie schreef op 09 februari 2012 @ 15:42:

Ik hou er niet van als alles in één kleur is. Ik zou zo'n witte kast dus rustig combineren met kersenhout of eikenhout of wat voor hout je maar mooi vindt.

Dit, ik heb ook een witte buffetkast en verder houten tafels en kast in 2 verschillende teaksoorten.

Allemaal witte meubelen vind ik dan wel weer leuk als het duidelijk niet uit dezelfde serie komt en in combinatie met bijv, houten vloer en niet witte muren.
Met bijna alles, ik zie zulke kasten in allerlei interieurs terugkomen. Van modern tot klassiek, van strak tot losser. Je kan hem ook verven, binnen een andere kleur dan buiten bijvoorbeeld. Gewoon doen wat je zelf mooi vindt.
wij hebben ook zo'n kast, in gebroken wit. daarbij hebben we kersenhouten meubelen! maar dan wel massief kersenhout in de olie. Een grijs/bruinige bank er bij en een heel licht houten vloeren.

de kast staat tegen een rode muur, daardoor komt hij heel mooi uit.

alleen maar witte meubels zou ik in de woonkamer niet doen, lijkt me erg sfeerloos. ik hou van massief, stevig hout en dat in meerdere kleuren en uitvoeringen.
The past may be in tatters
But today is all that matters
Hier combineert wit met zachtgrijs, donkerbruin en een knalrode bank.

Als je je kleuren hier en daar in de kast terug laat komen wordt het al gauw een geheel.
Met accessoires kun je ook een heleboel doen.

En elke 2 a 3 jaar nieuwe kussens/kaarsen/vazen en vloerkleedjes kopen is wat goedkoper dan nieuwe meubels
Ik heb een landelijke/brocante inrichting.

Groot deel van de meubels wit/gebroken wit, eettafel donker blad en witte poten en verder veel grijs/taupe tinten.

Ik heb dan wel weer serviezen en accessoires met mooie printjes.

Een ander vindt het misschien te saai, ik word er rustig van.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-02-2012 19:29
Reden: spam
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven