Witte buffetkast hoe combineren
donderdag 9 februari 2012 om 15:36
donderdag 9 februari 2012 om 15:46
quote:mademoisellelexie schreef op 09 februari 2012 @ 15:42:
Ik hou er niet van als alles in één kleur is. Ik zou zo'n witte kast dus rustig combineren met kersenhout of eikenhout of wat voor hout je maar mooi vindt.
Dit, ik heb ook een witte buffetkast en verder houten tafels en kast in 2 verschillende teaksoorten.
Allemaal witte meubelen vind ik dan wel weer leuk als het duidelijk niet uit dezelfde serie komt en in combinatie met bijv, houten vloer en niet witte muren.
Ik hou er niet van als alles in één kleur is. Ik zou zo'n witte kast dus rustig combineren met kersenhout of eikenhout of wat voor hout je maar mooi vindt.
Dit, ik heb ook een witte buffetkast en verder houten tafels en kast in 2 verschillende teaksoorten.
Allemaal witte meubelen vind ik dan wel weer leuk als het duidelijk niet uit dezelfde serie komt en in combinatie met bijv, houten vloer en niet witte muren.
donderdag 9 februari 2012 om 16:37
wij hebben ook zo'n kast, in gebroken wit. daarbij hebben we kersenhouten meubelen! maar dan wel massief kersenhout in de olie. Een grijs/bruinige bank er bij en een heel licht houten vloeren.
de kast staat tegen een rode muur, daardoor komt hij heel mooi uit.
alleen maar witte meubels zou ik in de woonkamer niet doen, lijkt me erg sfeerloos. ik hou van massief, stevig hout en dat in meerdere kleuren en uitvoeringen.
de kast staat tegen een rode muur, daardoor komt hij heel mooi uit.
alleen maar witte meubels zou ik in de woonkamer niet doen, lijkt me erg sfeerloos. ik hou van massief, stevig hout en dat in meerdere kleuren en uitvoeringen.
The past may be in tatters
But today is all that matters
But today is all that matters
donderdag 9 februari 2012 om 17:53