Grote hond en reactie van mensen
donderdag 9 februari 2012 om 21:24
Ik heb een Rottweiler/labrador kruising. Meeste mensen vinden hem eerst veeeel lief en schattig, want ja "labradors zijn lief". Heb al menigeen zien terugdeinzen als ik zeg dat er meer Rottweiler in zit dan Lab.... Staan ze hem eerst te aaien, niks aan de hand, en als ze het "eigenlijke merkje" horen, zijn ze ineens wèl bang dat ie hun hand eraf bijt.... oh ignorance....
donderdag 9 februari 2012 om 21:29
Kleine Rooie háát Husky-achtigen, en ik vind ze zo mooi.
Komt omdat hij langs een heg moet op zijn ochtendrondje, en daar staat altijd een Husky tegen hem te schreeuwen. En als ze elkaar dan op het loopveld tegen komen gaan ze t egen elkaar staan schreeuwen. Husky vindt Kleine Rooie stom omdat hij een aalstreep heeft waardoor hij altijd boos lijkt.
Komt omdat hij langs een heg moet op zijn ochtendrondje, en daar staat altijd een Husky tegen hem te schreeuwen. En als ze elkaar dan op het loopveld tegen komen gaan ze t egen elkaar staan schreeuwen. Husky vindt Kleine Rooie stom omdat hij een aalstreep heeft waardoor hij altijd boos lijkt.
donderdag 9 februari 2012 om 21:30
Wij hebben ook een grote hond, een Duitse dog, een reu van ruim 90 kg. Ik herken wel jouw stukje dat mensen 'met een grote boog' om je heen lopen. Als ik dit hondenras niet zou kennen zou ik wellicht hetzelfde hebben gedaan. Maar wat veel mensen niet weten is dat de Duitse dog een heel stabiel en rustig karakter heeft. Wij hebben juist voor dit ras gekozen vanwege hun hoge prikkelgrens.
donderdag 9 februari 2012 om 21:30
quote:Ratteke schreef op 09 februari 2012 @ 21:28:
Wat een mooi beest Cour! Prachtig. Nu zal hond niet meer in de stoel passen denk ik
En die van Titsmcnogwat is ook mooi. Die gevlekte oren! En idd dat oog...
Mijn hond wurmt zich zo dat ze tóch in de stoel van de baas kan liggen.
[afbeelding]ze vouwt zich er nog steeds in! ben zelfs verbaasd maar het lukt dr nog echt alleen het kleine kreng past er niet meer naast
Wat een mooi beest Cour! Prachtig. Nu zal hond niet meer in de stoel passen denk ik
En die van Titsmcnogwat is ook mooi. Die gevlekte oren! En idd dat oog...
Mijn hond wurmt zich zo dat ze tóch in de stoel van de baas kan liggen.
[afbeelding]ze vouwt zich er nog steeds in! ben zelfs verbaasd maar het lukt dr nog echt alleen het kleine kreng past er niet meer naast
donderdag 9 februari 2012 om 21:34
donderdag 9 februari 2012 om 21:36
quote:mayhem schreef op 09 februari 2012 @ 21:34:
to:
Vind je hond er schattig uitzien eigenlijk...
courageux, kettle & ratteke:
Ik vind jullie honden echt heel erg mooi.
Nastik, vooral die bovenste foto is echt ontzettend lief!
ze is mooi... maar gevaarlijk ... laat echt niks toe en niemand in de buurt:
to:
Vind je hond er schattig uitzien eigenlijk...
courageux, kettle & ratteke:
Ik vind jullie honden echt heel erg mooi.
Nastik, vooral die bovenste foto is echt ontzettend lief!
ze is mooi... maar gevaarlijk ... laat echt niks toe en niemand in de buurt:
donderdag 9 februari 2012 om 21:43
quote:courageux schreef op 09 februari 2012 @ 21:32:
hond heeft trouwens wel een ''busted'' blik op die laatste foto Ratteke het is wel een mooi beestje
Dit was ook een van de eerste keren dat ze dit deed. Nu slaapt ze er bijna elke dag in, opgekruld in standje poes.
Nog eentje om op te scheppen (ik vind haar ook echt prachtig mooi)
Nastik, ik vind je hondjes prachtig. Nu ik zelf een hond heb ben ik gelukkig minder bang geworden voor honden. Ik denk altijd maar dat ze net zo sloerieachtig bij de ander op de bank ligt als die van mij.
Bij mij in de buurt heeft iemand 2 Saarlooshonden. Zo mooi... en zó superzenuwachtig. Ik wil ze heel graag een keer aaien maar ik durf de eigenaar niet zo goed aan te spreken. Taartje gaat altijd zo tekeer tegen die 2... schaam me dood.
hond heeft trouwens wel een ''busted'' blik op die laatste foto Ratteke het is wel een mooi beestje
Dit was ook een van de eerste keren dat ze dit deed. Nu slaapt ze er bijna elke dag in, opgekruld in standje poes.
Nog eentje om op te scheppen (ik vind haar ook echt prachtig mooi)
Nastik, ik vind je hondjes prachtig. Nu ik zelf een hond heb ben ik gelukkig minder bang geworden voor honden. Ik denk altijd maar dat ze net zo sloerieachtig bij de ander op de bank ligt als die van mij.
Bij mij in de buurt heeft iemand 2 Saarlooshonden. Zo mooi... en zó superzenuwachtig. Ik wil ze heel graag een keer aaien maar ik durf de eigenaar niet zo goed aan te spreken. Taartje gaat altijd zo tekeer tegen die 2... schaam me dood.
donderdag 9 februari 2012 om 21:48
Hier in de wijk een vrouw met twee Duitse dogs. Ze lopen altijd los en worden niet teruggefloten. Ze zijn een paar keer tegen me op gesprongen en ik vond het doodeng. Die beesten wegen zo'n 50 tot 80 kg. en ik ben hooguit 1,60 dus ik moet me dan echt staande proberen te houden. Die vrouw weet dat ik bang ben, maar laat ze gewoon lopen. Laatst sprong een van de honden tegen een fietser, die lag ook op de grond.
Ik hou van honden en ben normaal niet bang voor ze, maar hou gewoon rekening met andere mensen denk ik dan.
Ik hou van honden en ben normaal niet bang voor ze, maar hou gewoon rekening met andere mensen denk ik dan.
donderdag 9 februari 2012 om 21:53
Cour jouw hond lijkt precies op die van mij maar dan in een jongere uitvoering!
Die van mij is nu te oud en te mottig om nog indrukwekkend te zijn maar voorheen waren veel mensen er wel bang van.
Vooral omdat ie heel enthousiast op mensen en kinderen afrende om te spelen.
Hij vergeet vaak dat ie groot is.
Eigenlijk is het een kuttelikkertje in een verkeerd lichaam.
Mijn opa:
Die van mij is nu te oud en te mottig om nog indrukwekkend te zijn maar voorheen waren veel mensen er wel bang van.
Vooral omdat ie heel enthousiast op mensen en kinderen afrende om te spelen.
Hij vergeet vaak dat ie groot is.
Eigenlijk is het een kuttelikkertje in een verkeerd lichaam.
Mijn opa: