Wie speelt er ook famarama?

27-09-2011 17:59 3005 berichten
Een variant van de inmiddels bekende en beruchte online boerderij. Veel mensen spelen die via facebook of hyves maar deze staat daar los van.

Is er iemand hier die het ook speelt en die zin heeft om hier te schrijven over ons harde werk?
Goedemorgen dames!

Het was sinterklaas vanochtend :-) Bedankt voor de jammetjes!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik weet ook niet meer wie je bent. Ik wil je graag een ppj sturen.
quote:azurblauw schreef op 09 februari 2012 @ 08:18:

Ik weet ook niet meer wie je bent. Ik wil je graag een ppj sturen.Ik ben Nicolen1983
O toch, ik wilde al vragen of jij degene bent die het zout nodig heeft. Ik dacht dat jij al veel verder bent, level 80 of zo.
quote:azurblauw schreef op 09 februari 2012 @ 09:12:

O toch, ik wilde al vragen of jij degene bent die het zout nodig heeft. Ik dacht dat jij al veel verder bent, level 80 of zo.Ik ben degene van het zout ja :-). Nee, ik ben nog niet zo ver. Ook nog maar pas begonnen. Dus vandaar. :-)
Ik heb net een paar dieren gefokt, maar ze zijn onvindbaar. Iemand anders ook problemen? Las dat de markt ook niet werkte?
Azur.... heb jij je beestjes al weer teruggevonden??
Hier heb ik wat problemen met het inleveren bij de quests. Ik wil graag een krielkip inleveren, maar dat lukt niet, terwijl ik ze wel in de schuur heb. Vanmorgen kon ik weer geen producten aanbieden op de markt. Het valt me op dat de problemen zijn gekomen na de start van het Valentijnsevent. Het goede nieuws is dat de roosjes gestaag groeien! Succes allemaal.
Ik wilde gisteren ook kipjes inleveren, lukte niet, ze waren gewoon weg.Andere dingen lukt wel.
Precies hetzelfde als lulu. Ze staan wel in de schuur op mijn akker maar komen bij de quests-schuur via het +teken niet te voorschijn.
Hier dus ook.
Mijn kipjes zijn terug.
Hallo,

Hoe gaan de rozen bij jullie?

Ik merk dat ik niet echt met het event bezig ben. Ik zat gisteren klaar om drie uur, maar na twee uur wachten had ik er weer genoeg van. Ik ben vanmorgen pas begonnen, dus het schiet niet op.

Bij mij doet de zaaimachine het niet. Bij jullie wel?

Erg zonde want zo vaak koop ik geen knechten...
Gaat wel goed met de rozen hier. De eerste kamer is inmiddels geopend.

Kan zo nog een hele landing roze rozen binnen halen en dan zet ik nog witte neer en dan op naar bed.

De knechten haperen wel maar na f5 lukt dat beter.
Hier zijn mijn dieren ook verschenen. Bij mij gaat het zo langzaam met de rozen dat ik heb besloten om ermee op te houden na de 1e kamer. Ga pompoenen doen. Die kan ik goed verkopen en dan kan ik eieren kopen. Ik ben al een eind op weg richting 200 sterren. Heb er nu iets van 150. In één week ong. 60-70 sterren bij elkaar gespeeld!
Ha Azuur, ik ga me ook weer richten op de pompoenen en ander handelswaar.

En je gaat super hard met de sterren! Ik heb voor de baha ook alles gekocht en verkocht op de markt. Toen ging het ook ineens heel snel haha. ( Waar een wil is, is een weg!)

Ik merk dat dit event me niet zo ligt.

Misschien omdat ik nog steeds bijna niks uit de grond krijg. (ik heb nu 50 flesjes..) En ik ben deze week te druk om alles goed bij te houden.

En Lucifer, bedankt voor het vliegtuig!
Ik heb 113 flesjes

En 1380/1350 rozen. Schiet niet echt op....Maar goed. Nu lange gewassen erin. Ik zie wel hoever ik kom.
azuur, leuk dat bamarama steeds dichter bij komt!

Gelijk hebben jullie om pompoenen te gaan verkopen als je het event zeker niet gaat redden.

Tussenstand van vandaag:

kamer 1 en 2 open

witte rozen: 1512

roze rozen: 3620

Dropitems: 59
Nog 11 bakstenen en ik kan jam gaan verbouwen.

Vanochtend alweer pompoenen verkocht. Gaat goed.

IBI, hoeveel velden heb jij dan om rozen te verbouwen? Na de gewone akkers, WW en open plek is er toch niets meer? Of kan het ook op de Bama?
Ik denk dat ik voor 1 vakje ga, het gaat niet beren hard. Begrijp niet zo goed hoe je dat allemaal kan gaan redden.
Ik ook Rose. Sterren meepakken en daarna weer andere dingen verbouwen.
quote:azurblauw schreef op 10 februari 2012 @ 07:02:

Nog 11 bakstenen en ik kan jam gaan verbouwen.

Vanochtend alweer pompoenen verkocht. Gaat goed.

IBI, hoeveel velden heb jij dan om rozen te verbouwen? Na de gewone akkers, WW en open plek is er toch niets meer? Of kan het ook op de Bama?

ja kan ook op bama maar bama is maar heel klein hoor. Denk net de helft van de ww.

Heb wel alleen kwartakkers en WAC dat scheelt heel veel.

Veld staat vol met witte rozen. Vandaag schoonmoeder vragen om boerderij te doen ik ga weg.
hoera je hebt zojuist een roffel gedraaid. Een XXL gereedschapskist. Toch leuk!
Goeiemorgen

Heb ook 2 kamers open en hoef van de 3de kamer alleen nog 100 flesjes, dus gaat hier ook allemaal naar wens....

En IBI, gefeliciteerd met je roffel ,altijd leuk meegenomen, toch?
Ik wil echt heel graag honing kunnen maken maar ik krijg maar geen bijenkoningin!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven