Platonische relatie

11-02-2012 19:49 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
mijn vriend en ik hebben inmiddels 2 jaar een relatie. hij 23 en ik 19. vanaf het begin af aan tot nu aan toe is de liefde en intimiteit bij tussen ons erg groot. we kunnen goed met elkaar communiceren, we knuffelen veel, handje vasthouden enz. we hebben in deze 2 jaren nog geen seks met elkaar gehad. we willen het wel maar het komt er niet van (zijn beide maagd). we blijven hangen in het beginstadium en sluiten hiermee het samenkomen vaak ook weer af omdat het of pijn doet of omdat het gewoon niet genoeg stimuleerd. inmiddels zijn we de fase van proberen allang voorbij en is er dus van seks of de stap daartoe geen sprake. dit terwijl de liefde wel groot is. onze vraag is dus ook: kunnen mensen in een relatie wel zonder seks of gaat dat op den duur wringen?? wat zijn eventuele tips zodat het onderdeel uit gaat maken van onze relatie.
quote:loekie12 schreef op 11 februari 2012 @ 19:49:

we blijven hangen in het beginstadium en sluiten hiermee het samenkomen vaak ook weer af omdat het of pijn doet of omdat het gewoon niet genoeg stimuleerd.

Ik snap dit niet.

Wat is het beginstadium?

Hoe of waarmee sluit je het samenkomen af?

Wat stimuleert niet genoeg?

Bedankt alvast voor de verduidelijking
Wat wil je precies met dit topic bereiken? Ervaringen van mensen die zelf ook een platonische relatie hebben (gehad) of tips om toch meer richting de seksuele intimiteit te komen?
quote:loekie12 schreef op 11 februari 2012 @ 19:49:

. we willen het wel maar het komt er niet van (zijn beide maagd). we blijven hangen in het beginstadium Wat houdt dat in?

en sluiten hiermee het samenkomen vaak ook weer af omdat het of pijn doet Bij jou? of omdat het gewoon niet genoeg stimuleerd. Hij wordt niet hard? Of jij niet vochtig? Ik snap niet wat je bedoelt. inmiddels zijn we de fase van proberen allang voorbij en is er dus van seks of de stap daartoe geen sprake. dit terwijl de liefde wel groot is. onze vraag is dus ook: kunnen mensen in een relatie wel zonder seks of gaat dat op den duur wringen?? Moeilijk te zeggen voor een ander. Misschien is het anders als jullie beiden niet weten wat jullie missen. Maar ik kan me voorstellen dat het idee dat je - als je samen blijft - nooit gaat weten wat het is, de een of de ander toch tegen gaat staan. Heb ik het nog niet eens over hoe het moet als jullie kinderen willen. wat zijn eventuele tips zodat het onderdeel uit gaat maken van onze relatie.

Glijmiddel?

Bedenken dat het iets wat zowat de hele wereld kan en dat er op zich geen kunst aan is?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
'Het komt er niet van'...... serieus?! Probeer het eens zou ik zeggen, dan komt het er vast vaker van......Ik kan dit echt niet begrijpen, twee jonge mensen, twee jaar samen en dan komt het er nooit van? Zit er niet iets anders achter?
Een platonische relatie hebben kan wel, of je daar ook gelukkig van wordt, tja (ik niet in elk geval).

Maar ik snap ook niet precies wat het probleem is. Verlangen jullie niet naar seks, of is dat verlangen er wel en werken jullie lichamen niet mee?
Of....hij is homo ?
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Als ik jou was zou ik een Man gaan zoeken want met deze jongen schiet het niet op!
Ga eens bloot op elkaar liggen.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 11 februari 2012 @ 20:06:

Een relatie zonder sex is geen relatie.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 11 februari 2012 @ 20:06:

laat ik maar zelf maar netjes houden. Met het beginstadium bedoel ik de fase tot penetratie. hierna eindigt het dan vaak in orale seks. bij mijn vriend brengt de seks omdat hij besneden is niet genoeg stimulatie. maar zoals ik of wij al zeiden is het dus niet zo dat we er ruzie om maken of iets dergelijks het wil gewoon niet ook niet met glijmiddel. het zou natuurlijk leuk zijn dat ook wij op den duur het een keer samen kunnen doen!
En dan al zo denken op je 19e? Interessant...Wil je het klooster misschien niet in? Dan heb je ook een platonische relatie.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Hier ben je toch veel te jong voor? Gaat niet werken zo!
Zet die grote stap uit je hoofd en begin langzaam. Dan ga je steeds een stapje verder. Dus inderdaad eerst helemaal bloot samen, samen douchen, leer elkaars lichaam kennen. Daarna ga je naar strelen. Dan overal kussen/likken. Dan bijvoorbeeld elkaar bevredigen, eventueel oraal. Dus leer eerst intiem met elkaar te zijn en je te geven. Zie het ook niet elke keer als een verplichte stap naar werkelijk neuken. Als jullie opgewonden genoeg zijn gebeurt het vanzelf een keer dat jullie er klaar voor zijn.
Jullie heben wel seks maar alleen geen geen penetratie, dus de relatie lijkt mij niet platonisch
Kunnen jullie er samen wel over praten? Over jullie seksleven? Hoe ben je daarin opgevoed, was daar openheid over? Probeer dingen ook bespreekbaar te maken.

Masturbeer je ook? Als je weet wat je lekker vind kun je dat ook weer aan je vriend laten weten en vice versa.
quote:loekie12 schreef op 11 februari 2012 @ 20:13:

bij mijn vriend brengt de seks omdat hij besneden is niet genoeg stimulatie!

Neuken jullie nou wel of niet, dat je dat weet?

Of bedoel je dat hij ook van aftrekken en orale sex niet klaar komt?
Stop er 'ns een vibrator in als je zelf niet ontspannen genoeg bent. Beetje rare relatie als jullie al zo oud zijn en al 2 jaar samen en nog nooit seks hebben gehad....
quote:loekie12 schreef op 11 februari 2012 @ 20:13:

laat ik maar zelf maar netjes houden. Met het beginstadium bedoel ik de fase tot penetratie. hierna eindigt het dan vaak in orale seks.

Lukt dat wel gewoon goed?

bij mijn vriend brengt de seks omdat hij besneden is niet genoeg stimulatie.

Jullie hebben dus wel seks gehad dan denk ik? Alleen kwam hij niet klaar. Voelde het wel fijn voor jullie beiden? En komt hij wel klaar bij orale seks? Hebben jullie het al vaak geprobeerd?

maar zoals ik of wij al zeiden is het dus niet zo dat we er ruzie om maken of iets dergelijks het wil gewoon niet ook niet met glijmiddel. het zou natuurlijk leuk zijn dat ook wij op den duur het een keer samen kunnen doen!Ja dat zou zeker leuk zijn.
Hoor juist af en toe dat volwassen mannen zich bewust laten besnijden voor het seksuele voordeel, dus lijkt me raar dat het bij jouw vriend daaraan ligt dat ie niet kan. Misschien is ie impotent? Of onbewust homo?
Als ik dit zo lees dan is het eerste wat er in mij opkomt hij is homo.

En dit bedoel ik echt niet lullig.

Een besneden man kan zover ik weet net zoveel van sex genieten als een onbesneden man.

Dat hij geniet van jullie samen zijn en het handjes vasthouden enz dat is gewoon heel menselijk dat kun je ook met een goede (mannelijke)vriend.
Als jullie hier beide tevreden mee zijn dan is dat toch prima? Seks is mijn optiek overrated. Ja het is leuk en ja het hoort er voor veel mensen bij. Maar als je heel erg dol bent op elkaar en je bent intiem samen, maar hebt geen seks, én je bent daar beide content mee... dan is dat toch prima? Laat je niks aanpraten!

Maar als je wel ontvreden bent hiermee, dan moeten jullie hier echt wat aan gaan doen, anders gaat het namelijk op den duur waarschijnlijk wel wringen.
Als je idd wel orale sex hebt is het geen platonische relatie. Ik snap nog steeds niet goed wat nu precies het probleem is. Komt hij er niet in? Als je wel nat genoeg bent daar maar het doet dan zeer ofzo is misschien vaginisme?

Als penetratie niet genoeg stimulatie voor hem is misschien naar de huisarts ofzo, maar dan is het wel vreemd dat orale seks wel werkt.

Tja als geen van beide er grote problemen mee heeft kan het wel werken lijkt me. Dan is het wel te hopen dat niet een van de twee eigenlijk toch wil en het daarop stuk loopt. Als jullie tevreden met jullie relatie zijn is het goed (ongeacht wat anderen daarvan zeggen)!
Im the root of all thats evil but you can call me cookie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven