Entertainment alle pijlers

Nick tegen Simon

04-02-2012 20:40 895 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kijkt er ook vanavond? Bij gebrek aan andere trash
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pippin schreef op 11 februari 2012 @ 21:08:

al die brabo's maar piepen over de Elfstedenkoorts en dan nu 'moet' iedereen massaal aan de carnaval.



*carnaval-allergie speelt op**zet alvast een kotsbakkie klaar*



Ik heb er ook zo'n schijthekel aan!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Hihihi
Ik vind hier dingen van.
Oh briljant die gothic versie hahaha!
Alle reacties Link kopieren
PleurT op met carnaval, dat is alleen leuk bij 35 graden boven nul.



Volgende week wordt het voorjaar! Temperaturen van rond de 5-6 graden!
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Alle reacties Link kopieren
Ik moet er stiekem ook wel weer om lachen hoor
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Dat jurkje kost maar 40 Euro ................
Doet me denken aan een paar jaar geleden. Lief studeerde in een Brabantsche stad, het was ergens rond deze tijd. Een hoop kabaal buiten, verklede mensen. Wij nog denken 'zal wel een vrijgezellenavond zijn'. Hij woonde keek uit op een straat waar allemaal cafeetjes waren.



Toen viel ineens het kwartje. Carnaval. Werkelijk. Ben helemaal van slag geweest, waarom vindt iemand dat in godesnaam leuk? Maar goed, dat kan.



De volgende dag moest ik nog even naar de AH om shampoo ofzo te halen. Ik had geen zin om me normaal aan te kleden en draalde en drentelde wat rond, alles uitstellend. Ineens zegt Lief; ;Joh wat kan jou het schelen, ik zie kippen en pippielankousen buiten lopen'. Stond ik toch mooi in mijn studentenkloffie (winterjas met joggingbroek en uberkekke gympies en grote sjaal) in de rij met voor me een Roodkapje, een Wolf en een Karate-japanner en achter me een kuiken, een beschonken (om 13 uur smiddags!!) bob de bouwer.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tickel schreef op 11 februari 2012 @ 21:12:

PleurT op met carnaval, dat is alleen leuk bij 35 graden boven nul.



Volgende week wordt het voorjaar! Temperaturen van rond de 5-6 graden!

Ik voel een rokjesdag aankomen

(of in ieder geval een: ikflikkermijnuglyuggsweerdiepdekastin dag!)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Barbie03 schreef op 11 februari 2012 @ 21:12:

Dat jurkje kost maar 40 Euro ................zozo, 't mag wat kosten van de tros
Alle reacties Link kopieren
quote:Pippin schreef op 11 februari 2012 @ 21:12:

Doet me denken aan een paar jaar geleden. Lief studeerde in een Brabantsche stad, het was ergens rond deze tijd. Een hoop kabaal buiten, verklede mensen. Wij nog denken 'zal wel een vrijgezellenavond zijn'. Hij woonde keek uit op een straat waar allemaal cafeetjes waren.



Toen viel ineens het kwartje. Carnaval. Werkelijk. Ben helemaal van slag geweest, waarom vindt iemand dat in godesnaam leuk? Maar goed, dat kan.



De volgende dag moest ik nog even naar de AH om shampoo ofzo te halen. Ik had geen zin om me normaal aan te kleden en draalde en drentelde wat rond, alles uitstellend. Ineens zegt Lief; ;Joh wat kan jou het schelen, ik zie kippen en pippielankousen buiten lopen'. Stond ik toch mooi in mijn studentenkloffie (winterjas met joggingbroek en uberkekke gympies en grote sjaal) in de rij met voor me een Roodkapje, een Wolf en een Karate-japanner en achter me een kuiken, een beschonken (om 13 uur smiddags!!) bob de bouwer.Hahahaha.....ik zie je zo staan!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Barbie03 schreef op 11 februari 2012 @ 21:12:

Dat jurkje kost maar 40 Euro ................Waar zie je dat?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:violetje schreef op 11 februari 2012 @ 21:12:

Oh briljant die gothic versie hahaha!

vonnik ook!



die kinders
de schoenen dan waarschijnlijk 250 !
Alle reacties Link kopieren
Ik kan echt niets maken van die zingende kinderen.



Grenade
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Alle reacties Link kopieren
Die laatste was nog te doen.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Alle reacties Link kopieren
*grijns*
Ik vind hier dingen van.
Ik vind het wel leuk die ronde.



Wat zijn ze nu aan het doen?
Alle reacties Link kopieren
Die mannen samen vind ik leuker dan Simon met Do.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Heb 't ff gemist, doen ze nu Dancing Queen als Palingsound?
Alle reacties Link kopieren
Die jurk komt echt bij Asos vandaan. 55 euro



“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:Tickel schreef op 11 februari 2012 @ 21:18:

Die mannen samen vind ik leuker dan Simon met Do.

Ikke ook.



Ik krijg diarree van Do.
Ze beffelen wat af he, snickel en Piemol.
Alle reacties Link kopieren
Dat was operette, Barbie
Ik vind hier dingen van.
quote:Tickel schreef op 11 februari 2012 @ 21:20:

Die jurk komt echt bij Asos vandaan. 55 euro



[afbeelding]Die naadjes zitten altijd over mijn tepelen heen en als ik 'm dan groter koop dan kan ik zwemmen in de extra stof rond de taille.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pippin schreef op 11 februari 2012 @ 21:20:

Ze beffelen wat af he, snickel en Piemol.Ik vraag me af of beffelen met Jan lekker is.
“Don’t look back – you’re not going that way.”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven