In auto gepoept

01-02-2012 14:31 98 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kan er echt niets meer van maken. Gisteren zat ik in mijn auto en besloten mijn darmen onwijs overstuur te raken, ter plekke, in de file. Ik heb het nog gered tot een parkeerplaats en geprobeerd eea op te vangen met een plastic tas, maar het mocht niet baten, mijn autostoel is verschrikkelijk vies. De enige die het weet, is mijn man, zelfs mijn kinderen hebben geen idee. Ik weet dat het iedereen wel eens gebeurt dat je lijf ineens voor zichzelf gaat denken, maar ik schaam me zo. Nu moet de stoel gereinigd worden, maar ik durf echt niet te bellen naar een reinigingsbedrijf of ze mijn stoel kunnen komen reinigen aangezien hij ernstig bevuild is. Waardoor dan mevrouw? Poep.

Iemand tips hoe dit op te lossen?
Zegt volgende week de autoschoonmaker tegen de telefoniste, nou er zat toch een raar luchtje aan het verhaal..
quote:redband schreef op 01 februari 2012 @ 15:58:

Zegt volgende week de autoschoonmaker tegen de telefoniste, nou er zat toch een raar luchtje aan het verhaal..
TRING.... met autoclean de snelle service waar kan ik U mee helpen?

TO 'Hoi... eeehm ik heb een probleem, ik had een nieuw soort hond, het is geen asbakkenras,maar een schijtluis ....'

autoclean "Ja en wat moeten wij ermee doen mevrouw? '

TO "nou ... hij heeft op mijn stoel zitten schijten toen ik net ff naar de super was ... "

autoclean" oooh kom maar hoor mevrouw, dáár hebben we een speciaal middeltje voor"

TO nu serieus, haal een en ander zoals eerder gezegd en probeer het zelf, lukt het niet helemaal kan je altijd nog een setje stoelhoezen kopen en niemand die ziet/weet wat er gebeurd is
Ik heb hem gevonden!!

Dogctopus

http://www.youtube.com/watch?v=CNrKa-xSp_E
Misschien ben ik zwaar mosterd, maar shampoorellen met zo'n tapijtreinigings machine?
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Goh, kwam het in golven de auto uit toen je de deur opendeed?
it's a big club and you ain't in it
quote:anoniemerdje schreef op 01 februari 2012 @ 14:51:

Limelight ik had mijn broek niet meer aan, omdat ik dacht het op te kunnen vangen met een plastic tas. Silly me.

Ojee, ik heb beeld

Ik zie je behoorlijk wrotten om je broek naar beneden te doen, en die tas te pakken. Kwaad op het stuur wat in de weg zit druk je tegen het stuur aan en dan per ongeluk op de claxon. Hoop voor je dat er niet net een bus met passagiers langs kwam toen je bezig was

@M_V 15:26, een huis en auto ruiken niet altijd. Hier meerdere honden in huis en het ruikt niet.
Jeetje wat klote! Maar ik zou eerst ook zelf gaan proberen het schoon te maken, ik geloof dat HG (dat spul wat je koopt in de bouwmarkt) speciale verwijderaar heeft tegen poepvlekken op bekleding.

Oja en als je toch voor een bedrijf kiest, gewoon het verhaal van de hond ophangen. Het ergste zelf weghalen en dan nooit meer dat bedrijf bellen!
Oh vreselijk zeg, is mijn grootste angst als ik in de file sta, dat ik dan opeens naar het toilet moet en om je heen staan alleen maar auto's en geen bosjes....
Bij mij werd de auto geregeld opengebroken en als slaapplaats, maar ook een keer als poepplaats door junks gebruikt.

Zeg dat een junk of zwerver in je auto heeft gepoept.

Komt geregeld voor, dus waarom niet?
Die hond van je vriendin, dat was gewoon een poedel. Die verharen namelijk niet

Maar wel een vraagje: hoe ben je thuis gekomen nadat de hond op je stoel had gepoept?

Echt heel vervelend voor je TO! Hopen dat je dit nooit meer gebeurt. Ik heb wel een niet-zo-genant verhaal voor jou: een vriend van me is rij-instructeur. Die had een keer een leerling en die jongen durfde kennelijk niet te zeggen dat hij naar de wc moest, en die pieste zo de hele stoel onder! :-D
TO heeft al gebeld met het verhaal dat het een hond was

Als ze nu komt met: Nee het was toch geen hond, het was een zwerver, dan wordt het er natuurlijk niet geloofwaardiger op.
quote:Moonlight82 schreef op 01 februari 2012 @ 17:28:

TO heeft al gebeld met het verhaal dat het een hond was

Als ze nu komt met: Nee het was toch geen hond, het was een zwerver, dan wordt het er natuurlijk niet geloofwaardiger op.

Sorry, had geen zin om 4 pagina's te lezen.

Nou ja, voor de volgende keer dan maar.
Haha Stabilo, was eigenlijk echt geen volgende keer van plan!!

Pinks, goede tip!

Limelight, zo was het niet helemaal, kon nog een (lege) parkeerplaats bereiken en door de kou besloegen de ramen meteen toen ik de motor afzette. Natuurlijke gordijntjes

Heb achteraf ook 100 dingen bedacht die ik anders had moeten doen, zoals gewoon de fleecedeken van de achterbank eronder gooien, die had zo in de prullenbak gekund. Nu doet hij dus dienst als autostoelbekleding.
Mocht het er echt niet uit gaan, dan kun je hier een nieuwe autostoel bestellen:

http://www.assautostoelen.nl/

(Ik had iets verzonnen met baby-verschonen-ai-wat-doet-'ie-nou--ongelukje of zoiets..)
Zeg gewoon dat je man diaree had.
Ik heb een keer gehad dat ik nog net een tshirt kon pakken om in te kotsen toen ik tijdens een autorit onwel werd. Thuis gelijk weggegooid maar ik vergeet steeds dat ik het shirtje heb weg moeten doen als ik het weer graag aan wil.
Update voor de geïnteresseerden, de stoel wordt op dit moment schoongemaakt, het ergste is al weg en er wordt nu dieper gereinigd. Wat een opluchting
Oh gelukkig, TO. Ik hoop dat het helemaal goed komt.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
quote:yoshe schreef op 01 februari 2012 @ 17:03:

Oh vreselijk zeg, is mijn grootste angst als ik in de file sta, dat ik dan opeens naar het toilet moet en om je heen staan alleen maar auto's en geen bosjes....

Heb ik ook last van, die angst (vanwege PDS). Vorig jaar winter (dec. 2010) was het ineens winter, 's morgens file vanwege de sneeuw. Ik woon in een deel van NL waar nou niet vaak file staat, en ook meestal de minste sneeuw valt. Dus heel Zeeland (jaja) was daar niet op berekend. Maarrrr... vanwege die file kramp, kramp! Auto naar de vluchtstrook gedirigeerd, beide deuren aan bijrijderskant open gedaan en de billen even gelucht met een jas over mijn hoofd. Vanwege beide deuren open toch wat privacy en sindsdien hou ik dit verhaal altijd in mijn achterhoofd en heb ik toch minder last van die oh-jee-misschien-moet-ik-wel-naar-de-wc-filestress. Wie weet helpt het

En fijn voor TO, je auto straks weer fris. Mooi zo!
En? Is de stoel nu weer schoon??
Ja, de stoel is weer schoon, dacht kom nog even updaten. Nadat het reinigingsbedrijf was geweest, bleken er toch nog wat lichte vlekken en luchtjes over te blijven. Maar daar wisten de enzymen in de biotex gelukkig raad mee, dus ik rijd weer vrolijk in mijn auto rond. Hij ruikt nog wat raar, maar dat komt ook door de vreselijke vanille-luchtverfrisser die ik in de wanhoop had gekocht Moet nog even verzinnen hoe ik hem weer echt fris krijg, maar het is in ieder geval schoon.
Mamaria, dat is ook slim! Ik heb inmiddels ook 100 dingen bedacht die me een hoop ellende hadden bespaard als ik ze ter plekke had bedacht, maar dat is allemaal achteraf... Vorige week voelde ik onderweg naar mijn werk weer aandrang, ben het eerste tankstation dat ik zag opgeracet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven